بانک مرکزی آمریکا رکود آمریکا را در سال جاری با رسیدن تورم به بالاترین حد در 40 سال اخیر پیش بینی کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] بانک آمریکا پیش بینی کرده است که اقتصاد آمریکا در سال جاری وارد رکود خواهد شد. اقتصاددانان این بانک گفتند: «تعدادی نیرو همزمان شده اند تا شتاب اقتصادی را با سرعت بیشتری از آنچه قبلاً انتظار داشتیم کاهش دهند». بانک آمریکا می گوید که اقتصاد ایالات متحده در سال جاری وارد رکود می شود

کد خبر : 229229
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
بانک مرکزی آمریکا رکود آمریکا را در سال جاری با رسیدن تورم به بالاترین حد در 40 سال اخیر پیش بینی کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

بانک آمریکا پیش بینی کرده است که اقتصاد آمریکا در سال جاری وارد رکود خواهد شد. اقتصاددانان این بانک گفتند: «تعدادی نیرو همزمان شده اند تا شتاب اقتصادی را با سرعت بیشتری از آنچه قبلاً انتظار داشتیم کاهش دهند».

بانک آمریکا می گوید که اقتصاد ایالات متحده در سال جاری وارد رکود می شود

اقتصاددانان بانک آمریکا اکنون انتظار دارند که در سال جاری در ایالات متحده رکود ایجاد شود. در گزارشی که چهارشنبه منتشر شد، آنها توضیح دادند: «چشم انداز اولیه قبلی ما برای اقتصاد ایالات متحده یک رکود رشد را نشان می داد. اما تعدادی از نیروها همزمان شده اند تا سرعت حرکت اقتصادی را با سرعت بیشتری از آنچه ما قبلاً انتظار داشتیم کاهش دهند. این تحلیلگران افزودند:

ما اکنون یک رکود خفیف در اقتصاد ایالات متحده در سال جاری پیش بینی می کنیم.

آنها عواملی مانند تورم ناشی از قیمت مواد غذایی و انرژی، شرایط مالی سخت تر و نرخ های بالاتر وام مسکن را در نظر گرفتند. بانک آمریکا در ژوئن تخمین زد که احتمال رکود اقتصادی آمریکا در سال آینده 40 درصد است.

اکنون اقتصاددانان انتظار دارند که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه چهارم نسبت به سال قبل 1.4 درصد کاهش یابد، قبل از اینکه در سال 2023 یک درصد افزایش یابد.

بانک‌های دیگری که رکود کوتاه‌مدت آمریکا را پیش‌بینی کرده‌اند عبارتند از دویچه بانک که انتظار دارد رکود اقتصادی در سال آینده به اقتصاد آمریکا ضربه بزند. Nomura یک رکود کم عمق اما طولانی پنج فصلی را از سه ماهه پایانی سال جاری پیش بینی کرده است.

تحلیلگران بانک آمریکا خاطرنشان کردند:

پیش‌بینی ما تورم را به طور کلی مطابق با دستور ۲ درصدی فدرال رزرو تا پایان سال ۲۰۲۴ قرار می‌دهد.

آنها بر این باورند که داغ ترین تورم در چهار دهه اخیر، فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد تا اقدامات شدیدی را برای کاهش قیمت ها انجام دهد. فدرال رزرو در ماه گذشته نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد که بزرگترین حرکت از سال 1994 بود. چندین مقام فدرال رزرو اعلام کرده اند که افزایش دیگری به همین بزرگی در ماه جولای روی میز است.

در همین حال، وزارت کار ایالات متحده روز چهارشنبه گزارشی را منتشر کرد که نشان می دهد شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نسبت به سال گذشته 9.1 درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش سالانه از سال 1981 است.

برچسب ها در این داستان

بانک آمریکا، اقتصاددانان بانک آمریکا، پیش بینی بانک آمریکا، تورم بانک آمریکا، رکود بانک آمریکا، رکود بانک مرکزی آمریکا، BOA، بوفا، تورم، رکود، رکود اقتصادی، پیش بینی رکود آمریکا

نظر شما در مورد پیش بینی های اقتصاددانان بانک آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.