بانک مرکزی آرژانتین مقررات جدیدی را برای کیف پول های دیجیتال آماده می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی آرژانتین در حال کار بر روی گروه جدیدی از مقررات است که به دنبال کنترل کل کیف پول های دیجیتال در این کشور است. این چارچوب قانونی جدید به منظور جلوگیری از تقلب است که گفته می شود توسط این ابزارها تسهیل می شود. بر اساس درز در رسانه های محلی، انتشار

کد خبر : 171133
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
بانک مرکزی آرژانتین مقررات جدیدی را برای کیف پول های دیجیتال آماده می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی آرژانتین در حال کار بر روی گروه جدیدی از مقررات است که به دنبال کنترل کل کیف پول های دیجیتال در این کشور است. این چارچوب قانونی جدید به منظور جلوگیری از تقلب است که گفته می شود توسط این ابزارها تسهیل می شود. بر اساس درز در رسانه های محلی، انتشار این قانون قریب الوقوع است.

بانک مرکزی آرژانتین کیف پول های دیجیتال را هدف قرار می دهد

بانک مرکزی آرژانتین به استفاده از کیف پول دیجیتال توجه دارد. طبق گزارش ها، فهرست راهنمای بانک در حال تولید مجموعه جدیدی از مقررات است تا بهتر متوجه شود که چه اتفاقی برای وجوه موجود در این کیف پول ها می افتد و اقدامات KYC آنها را بهبود می بخشد. در خصوص نحوه اجرای این امر بیان شده است:

بحث ممنوعیت چیزی نیست، بلکه اعمال همان قوانینی است که امروزه بانک ها در رابطه با شناخت مشتریان خود باید از آن پیروی کنند.

این بانک اعلام کرد که این قوانین جدید را اجرا می کند زیرا در استفاده از این ابزارها تقلب زیادی وجود دارد و برخی از شرکت ها در هنگام ورود به مشتریان دقت لازم را ندارند. اعضای بانک مرکزی تصریح کردند که همه کیف پول ها به یک شکل عمل نمی کنند، بنابراین قوانین باید به صورت موردی اعمال شوند.

این اقدام به بانک اجازه می‌دهد تا جریان کاربرانی را که در حال حاضر از این کیف پول‌های دیجیتالی مانند Mercado Pago استفاده می‌کنند، کنترل کند که تعداد آنها نزدیک به 30 میلیون تخمین زده می‌شود. سال گذشته، بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد که این شرکت‌ها باید 100 درصد وجوه مشتریان را در حساب‌های بانکی خود حفظ می‌کردند و فرصت شرکت‌ها برای سود بردن از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده با بخشی از این وجوه را فلج می‌کرد.


مصادره ها در حال وقوع است

در حالی که بانک مرکزی در حال کار بر روی این چارچوب قانونی جدید در مورد کیف پول های دیجیتال است، AFIP، که سازمان مالیاتی آرژانتین است، قبلاً اقدام به مصادره وجوه موجود در کیف پول دیجیتال مالیات دهندگان دارای بدهی کرده است. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده تقریباً 10000 مالیات‌دهنده کیف‌پول‌های دیجیتالشان مصادره شود.

این طرح ممکن است در حال اجرا باشد، زیرا رسانه های محلی گزارش می دهند که اولین مورد از این تصرفات قبلاً رخ داده است. طبق گزارش ها، اولین مصادره توسط AFIP درخواست شد و یک قاضی به این موسسه اجازه داد تا کنترل وجوه موجود در حساب دیجیتال را برای پرداخت بدهی های انباشته شده توسط کاربر در دست بگیرد. دولت ابتدا سعی کرد حساب های بانکی مودیان را توقیف کند، اما نتیجه این اقدام منفی بود.

نظر شما در مورد مقررات جدید کیف پول دیجیتال در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.