بانک فدرال رزرو: راهنمای معامله گران فارکس

سیستم فدرال رزرو (فدرال رزرو) در سال 1913 توسط کنگره ایالات متحده تاسیس شد. اقدامات و سیاست های فدرال رزرو تأثیر عمده ای بر ارزش پول دارد و بسیاری از معاملات مربوط به دلار آمریکا را تحت تأثیر قرار می دهد. درباره تاریخچه فدرال رزرو ، تأثیر آن بر دلار آمریکا و نحوه تجارت تصمیمات

کد خبر : 92280
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
بانک فدرال رزرو: راهنمای معامله گران فارکس


سیستم فدرال رزرو (فدرال رزرو) در سال 1913 توسط کنگره ایالات متحده تاسیس شد. اقدامات و سیاست های فدرال رزرو تأثیر عمده ای بر ارزش پول دارد و بسیاری از معاملات مربوط به دلار آمریکا را تحت تأثیر قرار می دهد. درباره تاریخچه فدرال رزرو ، تأثیر آن بر دلار آمریکا و نحوه تجارت تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو.

فدرال رزرو چیست؟

فدرال رزرو است بانک مرکزی ایالات متحده برای ایجاد یک سیستم پولی و مالی پایدار ، انعطاف پذیر برای کشور تاسیس شد. وظایف کلی آن تعیین سیاست پولی و نظارت بر عملکرد اقتصادی م ،ثر و در نهایت منافع عمومی است.

برای برآوردن این دستورالعمل های سطح بالا ، فدرال رزرو پنج وظیفه کلی را انجام می دهد:

  1. حداکثر اشتغال ، قیمت پایدار و نرخ بهره متوسط ​​را در بلند مدت ارتقا دهید
  2. کاهش ریسک در صورت امکان برای ایجاد یک سیستم مالی پایدار
  3. توسعه ایمنی در موسسات مالی
  4. ایمنی قهرمان در سیستم های پرداخت و تسویه حساب
  5. حمایت از حقوق مصرف کننده از طریق موضع نظارتی.

برای انجام عملیات روزمره ، کشور به 12 منطقه فدرال رزرو تقسیم می شود که هر یک از آنها توسط یک بانک ذخیره جداگانه اداره می شود. این ولسوالی ها و بانک های عضو مستقل عمل می کنند در حالی که تحت نظارت شورای حکام فدرال رزرو هستند.

چه کسی مالک فدرال رزرو است؟

فدرال رزرو یک نهاد خصوصی و دولتی است. شورای حکام یک آژانس دولتی است ، در حالی که خود بانک ها مانند شرکت های خصوصی ساختار یافته اند – بانک های عضو سهام نگهداری می کنند و سود سهام دریافت می کنند.

رئیس فدرال رزرو کیست؟

از آگوست 2019 ، رئیس فدرال رزرو جروم پاول است که از 5 فوریه 2018 در این دفتر خدمت می کند.به او 16 استث شخصی که این پست را داشته و برای یک دوره چهار ساله خدمت خواهد کرد. قبل از انتصاب ، آقای پاول از 25 مه 2012 به عنوان عضو شورای حکام فعالیت می کرد. او همچنین در حال حاضر به عنوان رئیس کمیته بازار باز فدرال ، که از سیاست های پولی مراقبت می کند ، خدمت می کند.

کدام بانک ها فدرال رزرو را تشکیل می دهند؟

12 منطقه فدرال رزرو ، هر کدام دارای بانک ذخیره مخصوص خود هستند:

  • بوستون
  • نیویورک
  • فیلادلفیا
  • کلیولند
  • ریچموند
  • آتلانتا
  • شیکاگو
  • سنت لوئیس
  • مینیاپولیس
  • کانزاس
  • دالاس
  • سانفرانسیسکو

چگونه فدرال رزرو پاسخگو است به توابع آن؟

فدرال رزرو در برابر عموم مردم و همچنین کنگره آمریکا پاسخگو است. رئیس صندوق و مقامات فدرال رزرو در مقابل کنگره شهادت می دهند ، در حالی که سیستم تعیین سیاست های پولی به طور واضح و شفاف طراحی شده است. به منظور پاسخگویی ، کمیته بازار باز فدرال (FOMC) بیانیه هایی را پس از تمام جلسات سالانه منتشر می کند. کلیه صورتهای مالی سالی یکبار به طور مستقل حسابرسی می شود تا از مسئولیت پذیری مالی نیز اطمینان حاصل شود.

دستورات کلیدی اقتصادی سیستم فدرال رزرو

سیاست پولی ایالات متحده وظیفه اصلی بانک فدرال رزرو است. اهداف قانونی این سیاست پولی توسط کنگره مشخص شده است و عبارتند از:

  • حداکثر اشتغال: سیاست پولی تعیین شده توسطFOMC باید اطمینان حاصل شود که بیکاری همچنان پایین است و برای تقویت اقتصاد در صورت لزوم تلاش می کند تا مشاغل رونق پیدا کنند ، سود کسب کنند و کارکنان بیشتری برای رشد استخدام شوند.
  • ثبات قیمت: فدرال رزرو ثبات قیمت را نرخ تورم 2 درصدی در بلندمدت تعریف می کند
  • نرخ سود متوسط ​​بلند مدت: این در کنار ثبات قیمت کار می کند-هنگامی که اقتصاد پایدار باشد ، نرخ بهره بلند مدت در سطح متوسط ​​باقی می ماند

هدف فدرال رزرو دستیابی به سیاست پولی خود از طریق تأثیر بر نرخ بهره و شرایط کلی مالی است. این می تواند منجر به بی ثباتی دلار آمریکا ، قبل از اعلامیه های فدرال رزرو و تغییر سیاست ها شود.

کمیته فدرال بازار آزاد

سیاست پولی توسط کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) تعیین می شود که بر عملیات بازار آزاد سیستم فدرال رزرو نظارت می کند. آنها در جلسات FOMC نرخ وجوه فدرال را تعیین کردند. این نرخ بهره است که آنها می خواهند بانک ها برای وام های یک شبه به یکدیگر ارائه دهند. در حالی که FOMC نرخ را کنترل نمی کند ، می تواند آن را از سه طریق اصلی تحت تأثیر قرار دهد:

  • عملیات بازار باز این به معنای خرید و فروش اوراق قرضه دولتی در بازار آزاد است – فروش اوراق قرضه عرضه پول را با هدف افزایش نرخ بهره کاهش می دهد. خرید اوراق قرضه پول را با هدف کاهش نرخ بهره به اقتصاد باز می گرداند
  • نرخ نزول. این نرخی است که بانک ها برای وام گرفتن از فدرال رزرو پرداخت می کنند. وقتی این نرخ پایین تر باشد ، به احتمال زیاد نرخ وجوه فدرال نیز کمتر خواهد بود
  • ذخیره مورد نیاز. بانک ها باید درصد معینی از سپرده های مشتریان را برای پوشش برداشت ها نگه دارند – این شرط ذخیره است. هنگامی که این موارد افزایش می یابد ، بانک ها نمی توانند به اندازه وام بدهند و باید نرخ بهره بالاتری را درخواست کنند. در صورت کاهش ، بانک ها می توانند پول بیشتری وام دهند و نرخ بهره پایین تری را درخواست کنند.

نرخ وجوه فدرال چگونه بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد؟

نرخ بهره فدرال رزرو که به نرخ صندوق فدرال رزرو نیز معروف است ، توسط شورای حکام سیستم فدرال رزرو تعیین می شود. نرخ بهره فعلی و انتظارات از تغییرات نرخ بهره در آینده می تواند هر دو باشد بر ارزش دلار آمریکا تأثیر می گذاردبه اگر معامله گران تغییر نرخ بهره را بر اساس اعلامیه های شورای حکام پیش بینی کنند ، این می تواند باعث افزایش یا کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها شود.

این جدول روشی را نشان می دهد که انتظارات بازار و تغییرات نرخ می تواند بر ارزش دلار تأثیر بگذارد:

انتظارات بازار

نتایج واقعی

نتیجه FX Impact

افزایش نرخ

نگه داشتن نرخ

استهلاک ارز

نرخ برش

نگه داشتن نرخ

ارزش گذاری ارز

نگه داشتن نرخ

افزایش نرخ

ارزش گذاری ارز

نگه داشتن نرخ

نرخ برش

استهلاک ارز

اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر نرخ بهره در بازار ارزبه

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، دلار در برابر ین در پی اعلام نرخ بهره فدرال رزرو در دسامبر 2016 تقویت شد زیرا انتظار می رفت که نرخ وجوه مورد نیاز افزایش یابد. این جفت ارز در حدود 118.371 در روز اعلام ، 14 دسامبر 2016 به اوج خود رسید.

نمودار USD/JPY قبل و بعد از افزایش فدرال رزرو در سال 2016

نمودار برای نشان دادن تاثیر افزایش فدرال رزرو بر USD/JPY

در این مورد بیشتر بدانید چگونه نرخ بهره بر بازار فارکس تأثیر می گذاردبه

نحوه تجارت تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو

به منظور آماده شدن برای تصمیمات تغییر نرخ فدرال رزرو ، معامله گران باید این دو مرحله کلیدی را دنبال کنند:

  1. در جریان اخبار فدرال رزرو باشید. FOMC سالانه هشت جلسه منظم برگزار می کند ، جایی که سیاست ها و نرخ بهره مورد بحث و توافق قرار می گیرد. پیگیری اخبار قبل از این جلسات بهترین راه برای پیش بینی نرخ بهره و یا عدم آن است خرید یا فروش دلار آمریکا
  2. در جریان اخبار بازارها باشیدبه مطمئن باشید که فقط شما نیستید گمانه زنی در مورد نرخ بهره – پیش از جلسات و اطلاعیه های فدرال رزرو ، بسیاری از معامله گران فارکس مراقب اتفاقاتی خواهند بود خیلی نزدیک. مراقب پیش بینی ها و پیش بینی های دیگران باشید و به اندازه کافی آگاه باشید تا بتوانید نظرات خود را داشته باشید و منطق خود را به منطق دیگران اضافه کنید

هیچ روشی برای پیش بینی تصمیمات مربوط به نرخ بهره نمی تواند کاملاً دقیق باشد و شگفتی هایی رخ می دهد. همیشه مهم است که هنگام معاملات فارکس از خود محافظت کنید ، بنابراین مطمئن شوید که پیشاپیش توقف هایی را انجام می دهید تا مطمئن شوید در صورت حرکت بازارها در مقابل شما ، ضرر خود را به حداقل می رسانید.

به یاد داشته باشید که به خواسته خود پایبند باشید طرح معاملاتیو هرگز معامله ای را انجام ندهید که نتوانید متحمل ضرر و زیان شوید. معاملات می تواند به دو صورت انجام شود. مهم نیست که چقدر مطمئن هستید که آنها به نفع شما عمل می کنند ، همیشه این احتمال وجود دارد که آنها این کار را نکنند.

برترین ها در تجارت فدرال رزرو و فارکس





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.