بانک سیلورگیت انحلال و انحلال عملیات را اعلام کرد

[ad_1] سیلورگیت که زمانی شریک بانکی اصلی شرکت‌های ارزهای دیجیتال مختلف بود، فعالیت‌های خود را مطابق با الزامات نظارتی پایان خواهد داد. در یک بیانیه مطبوعاتی که در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشته شد، شرکت سرمایه‌گذاری سیلورگیت، شرکت هلدینگ بانک سیلورگیت، از انحلال فوری فعالیت‌های بانک همراه با انحلال داوطلبانه بانک خبر داد. در بیانیه

کد خبر : 330878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
بانک سیلورگیت انحلال و انحلال عملیات را اعلام کرد

[ad_1]

سیلورگیت که زمانی شریک بانکی اصلی شرکت‌های ارزهای دیجیتال مختلف بود، فعالیت‌های خود را مطابق با الزامات نظارتی پایان خواهد داد.

در یک بیانیه مطبوعاتی که در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشته شد، شرکت سرمایه‌گذاری سیلورگیت، شرکت هلدینگ بانک سیلورگیت، از انحلال فوری فعالیت‌های بانک همراه با انحلال داوطلبانه بانک خبر داد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «با توجه به تحولات اخیر صنعت و مقررات، سیلورگیت معتقد است که توقف منظم عملیات بانک و انحلال داوطلبانه بانک بهترین راه رو به جلو است». فرآیند باد کردن شامل بازپرداخت کامل تمام سپرده ها خواهد بود.

بانک سیلورگیت همچنین شبکه تبادل سیلورگیت (SEN) را که قبلاً در 3 مارس 2023 در وب سایت خود اعلام کرده بود، متوقف خواهد کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، سایر خدمات مرتبط با سپرده گذاری همچنان عملیاتی هستند.

Centerview Partners LLC به عنوان مشاور مالی بانک، Cravath, Swaine & Moore LLP به عنوان مشاور حقوقی آن و Strategic Risk Associates کمک مدیریت پروژه انتقال را ارائه خواهند کرد.

همین دیروز، Dylan LeClair از Bitcoin Magazine PRO دلیل این سقوط ناگهانی را توضیح داد و نوشت: «قیمت سهام Silvergate به دلیل عملکرد توکن رمزنگاری مانند بسیاری از شرکت‌ها در زمستان رمزنگاری 2022 سقوط نمی‌کند، بلکه از خروج سپرده ای که شرکت را مجبور کرده است اوراق بهادار بلندمدت را با زیان نقد کند تا نقد شوند. وی در ادامه به تشریح سیستم ذخیره کسری و وام دهی می پردازد که ظاهراً منجر به سقوط بانک شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.