بانک روسیه می گوید که استیبل کوین ها برای تسویه حساب ها مناسب نیستند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] بانک مرکزی روسیه علیه استیبل کوین‌ها صحبت کرده است که می‌گوید بسیار پرخطر هستند و برای پرداخت مناسب نیستند. مقام پولی به بیانیه یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی که پیشنهاد کرده بود وزارت او از توسعه استیبل کوین های روسیه حمایت می کند، واکنش نشان داد. مخالفت بانک مرکزی روسیه با استیبل کوین

کد خبر : 228949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بانک روسیه می گوید که استیبل کوین ها برای تسویه حساب ها مناسب نیستند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

بانک مرکزی روسیه علیه استیبل کوین‌ها صحبت کرده است که می‌گوید بسیار پرخطر هستند و برای پرداخت مناسب نیستند. مقام پولی به بیانیه یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی که پیشنهاد کرده بود وزارت او از توسعه استیبل کوین های روسیه حمایت می کند، واکنش نشان داد.

مخالفت بانک مرکزی روسیه با استیبل کوین ها

برخلاف وزارت دارایی، بانک مرکزی روسیه (CBR) معتقد است که استیبل کوین ها برای تسویه حساب در داخل کشور یا خارج از کشور در نظر گرفته نشده اند. مقام پولی گفت که انتشار و استفاده از استیبل کوین های خصوصی با خطرات بالایی همراه است زیرا دارایی های اساسی متعلق به دارنده نیست. به نقل از پایگاه خبری رمزنگاری Bits.media، توضیح داده شده است:

بنابراین، بازخرید به قیمت اسمی دارایی‌های موجود در وثیقه تضمین نمی‌شود و قیمت یک استیبل کوین در واقع ثابت نیست.

رگولاتور در مورد بیانیه اخیر رئیس بخش سیاست مالی وزارت دارایی، ایوان چبسکوف، که قول حمایت Minfin از توسعه استیبل کوین ها در روسیه را قول داده بود، اظهار نظر کرد. این نماینده عالی رتبه تاکید کرد که این وزارتخانه در زمینه تنظیم ارزهای دیجیتال جانب تجارت روسیه را می گیرد.

اگر شرکت ها و سرمایه گذاران نیاز به پرداخت یا سرمایه گذاری به روشی جدید داشته باشند، اگر به چنین ابزاری نیاز دارند زیرا هزینه ها را کاهش می دهد، بهتر از ابزارهای قبلی کار می کند و اگر ریسک های مرتبط با آن را بتوان محدود کرد، آنگاه خواهیم کرد. چبسکوف در فروم هفته خلاق روسیه اظهار داشت: همیشه از چنین ابتکاراتی حمایت کنید.

در طول “تاثیر Web3 – عصر جدید اینترنت اعتماد؟” در بحث میزگرد، بنیانگذار Voronkov Ventures، آندری ورونکوف، خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ استیبل کوین مبتنی بر بلاک چین و روبل روسیه وجود ندارد. به نظر او، آنها باید ایجاد شوند زیرا وجود استیبل کوین های مرتبط با دلار، ارز فیات ایالات متحده را تقویت می کند. چبسکوف ترجیح داد پیش بینی نکند که چه زمانی یک استیبل کوین متصل به روبل می تواند منتشر شود.

در ژوئن، کارشناسان موسسه ملی توسعه اقتصادی VEB.RF گفتند که ضرب یک استیبل کوین با پشتوانه طلا برای شهرک‌های بین‌المللی به کاهش فشار ناشی از تحریم‌های غرب کمک می‌کند. پیشنهاد آنها به دنبال بیانیه قبلی رئیس کمیته صنعتی و تجارت دومای دولتی ولادیمیر گوتنف بود که در ژانویه به ریانووستی گفت که روسیه ممکن است اجازه استفاده از استیبل کوین های دارای پشتوانه طلا را بدهد.

در همین حال، بانک روسیه به طور فعال در حال توسعه نسخه دیجیتالی ارز ملی فیات بوده است. به نقل از اولگا اسکوروبوگاتووا، معاون اول فرماندار گفته است که CBR آماده آزمایشات جامع روبل دیجیتال، هم در داخل کشور و هم در معاملات تجارت خارجی است. در بحبوحه محدودیت های مالی که به دلیل مداخله نظامی مسکو در اوکراین اعمال شده است، بانک مرکزی روسیه تلاش ها را برای آزمایش و راه اندازی CBDC خود افزایش داده است.

آیا فکر می‌کنید روسیه استیبل کوین‌ها را قانونی می‌کند و یکی از آنها را به روبل می‌چسبد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Ultraskrip

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.