بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه افزایش داد و به 4.5 درصد رساند، استرلینگ افزایش یافت

GBP/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بانک انگلستان همانطور که انتظار می رفت نرخ بانکی را 25 واحد در ثانیه افزایش داد. 7-2 رای به افزایش نرخ. انتظار می‌رود تورم CPI از آوریل به شدت کاهش یابد. BoE پیشنهاد می‌کند که فعالیت‌های اقتصادی «به لحاظ مادی قوی‌تر از گزارش فوریه» خواهد بود. توصیه

کد خبر : 358132
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه افزایش داد و به 4.5 درصد رساند، استرلینگ افزایش یافت


GBP/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بانک انگلستان همانطور که انتظار می رفت نرخ بانکی را 25 واحد در ثانیه افزایش داد.
  • 7-2 رای به افزایش نرخ.
  • انتظار می‌رود تورم CPI از آوریل به شدت کاهش یابد.
  • BoE پیشنهاد می‌کند که فعالیت‌های اقتصادی «به لحاظ مادی قوی‌تر از گزارش فوریه» خواهد بود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره بانکی بریتانیا را 25 واحد افزایش داد و به 4.5 درصد رساند، دوازدهمین افزایش متوالی متوالی. MPC با 7-2 رای به افزایش با دو عضو Swati Dhingra و Silvana Tenreyro رای دادند که به ثابت ماندن نرخ ها در 4.25٪ رأی دادند. BoE گفت که تصمیم امروز مشروط به یک مسیر ضمنی بازار برای نرخ بانکی است که در حدود 4¾ درصد در سه ماهه چهارم سال 2023 قبل از پایان دوره پیش‌بینی با کمی بیش از 3½ درصد به اوج خود می‌رسد.

BoE گفت که در صورت تداوم فشارهای قیمتی، تشدید بیشتر سیاست پولی «نیاز خواهد بود» و گفت که آن‌ها «به مقابله با ریسک استحکام بیشتر در قیمت‌های داخلی و تنظیم دستمزد ادامه می‌دهند، همانطور که با انحراف رو به بالا در پیش‌بینی‌شده نشان داده می‌شود. توزیع برای تورم CPI.’ بانک مرکزی بریتانیا اعلام کرد که آنها انتظار دارند که CPI از آوریل به شدت کاهش یابد.

اندرو بیلی، فرماندار BoE چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای رشد بریتانیا ارائه کرد. BoE انتظار دارد تولید ناخالص داخلی بریتانیا در نیمه اول سال ثابت بماند و در بقیه سال رشد متوسطی داشته باشد. «فعالیت‌های اقتصادی در ماه فوریه کمتر از آنچه انتظار می‌رفت ضعیف بوده است، و کمیته اکنون قضاوت می‌کند که مسیر تقاضا احتمالاً از نظر مادی قوی‌تر از آنچه در گزارش فوریه پیش‌بینی می‌شد، خواهد بود، هرچند که هنوز با استانداردهای تاریخی تضعیف شده است».

استرلینگ در برابر دلار آمریکا با قیمت 1.2575 معامله شد. این جفت ارز پس از تصمیم گیری 1.2600 را لمس کرد و در حال حاضر به بالاترین سطح چند ماهه در حدود 1.2667/1.2680 نگاه می کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 11 مه 2023

نمودار از طریق TradingView

معامله گران خرده فروشی GBP/USD خالص کوتاه هستند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 37.25 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.68 به 1 است. نت شورت معامله گران 8.39 درصد کمتر از دیروز و 0.67 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان پوند/دلار آمریکا روند قیمت ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران همچنان کوتاه مدت هستند.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.