باند ارز ضعیف توسط رویترز

© رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوان چینی در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/جیسون لی/عکس فایل نگاهی به روز آینده در بازارها از Dhara Ranasinghe. باند ارز ضعیف در حال افزایش است. ین روز پنجشنبه پس از دوبرابر کردن سیاست

کد خبر : 200503
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
باند ارز ضعیف توسط رویترز



© رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوان چینی در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/جیسون لی/عکس فایل

نگاهی به روز آینده در بازارها از Dhara Ranasinghe.

باند ارز ضعیف در حال افزایش است.

ین روز پنجشنبه پس از دوبرابر کردن سیاست بازدهی فوق‌العاده پایین توسط بانک مرکزی ژاپن، به پایین‌ترین سطح دو دهه اخیر خود در برابر دلار سقوط کرد. یورو با کاهش 5 درصدی در این ماه، در پایین‌ترین حد پنج سال اخیر نسبت به دلار قرار دارد، در حالی که در ماه آوریل نیز 4.6 درصد کاهش داشته است و در روز پنجشنبه 0.8 درصد دیگر کاهش یافته است.

با توجه به مقیاس و سرعت چنین حرکات ارزی، باید مراقب آنچه که سیاست گذاران می گویند یا انجام می دهند، بود، به خصوص در منطقه یورو که تورم در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد.

همه این ارزها — و بسیاری از آنها در بازارهای نوظهور — در حال له شدن در زیر چرخ های یک دلار متحرک هستند که به بالاترین حد در پنج سال اخیر در برابر سبدی از همتایان رسیده است که به دلیل انتظارات از افزایش بزرگ نرخ بهره ایالات متحده افزایش یافته است.

اما یکی دیگر از محرک ها، احتمالاً، برای یوان و یورو، سرعت بدتر شدن چشم انداز رشد جهانی است. بنابراین روز پر داده پیش رو ممکن است سرنخ هایی در مورد این موضوع ارائه دهد.

پیش‌بینی می‌شود که رشد اقتصادی سه ماهه اول ایالات متحده رشد سالانه 1.1 درصدی را نشان دهد که نسبت به 6.9 درصد در سه ماهه چهارم سال 2021 به شدت کاهش یافته است.

این کندترین زمان از زمان رکود اقتصادی ناشی از همه گیری کووید-19 خواهد بود.

اعداد اولیه تورم خارج از آلمان می تواند نشان دهد که آیا فشارهای قیمتی در اقتصاد قدرتمند اروپا شروع به کاهش کرده است یا خیر.

انتظارات مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا زودتر از زودتر نرخ بهره را افزایش دهد، به دلیل نگرانی ها مبنی بر اینکه بلوک ارزی به سمت کندی شدید پیش می رود، هیچ آرامشی برای یورو فراهم نکرده است.

در همین حال، بازارهای سهام به لطف درآمدهای فناوری خوش‌بینانه، وضعیت چندان بدی ندارند. متا، مالک فیس بوک (NASDAQ:) پیش بینی سود وال استریت را شکست – سهام آن در فهرست فرانکفورت پس از افزایش پس از بازار تقریباً 19 درصد افزایش یافت.

تحولات کلیدی که باید جهت بیشتری را به بازارها در روز پنجشنبه ارائه دهد:

– سود StanChart از تخمین ها می گذرد

– رشد تولید کارخانه ژاپن باعث آرامش می شود

– CPI مقدماتی آلمان

– فضای تجاری منطقه یورو، احساسات

– بانک مرکزی سوئد تصمیم نرخ بهره را اعلام کرد.

– تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده، شاخص E/بیکاری اولیه

– حراج اسکناس 7 ساله خزانه داری ایالات متحده

– بازارهای در حال ظهور: نشست سیاست بانک مرکزی روسیه و کنفرانس مطبوعاتی

– درآمدهای اروپایی: Standard Chartered (OTC:)، Sabadell، Nokia (NYSE:)، Volvo، Swedbank، Capgemini، سانوفی (NASDAQ:) پرنو ریکارد (EPA:)، Unilever (NYSE:)، بارکلی (LON:)، Carlsberg (OTC:)، Beirsdorf، Nordea، Thales، Eni، St James Place، نان سفید (LON:)

– درآمد ایالات متحده: Comcast (NASDAQ:)، Mastercard (NYSE:)، Elli Lilly، کرم ابریشم (NYSE:)، Merck، Northrup Grumann، Hershey، Southwest Airlines، Lazard (NYSE:)، McDonalds، T Rowe Price (NASDAQ:)، Domino’s Pizza، Amazon (NASDAQ:)، اپل (NASDAQ:)، اینتل (NASDAQ: )



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.