بازی «Buy the Dip» Chipotle قصد دارد به بازیکنان با 200 هزار دلار در ETH، BTC، SOL، AVAX و DOGE پاداش دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] Chipotle Mexican Grill که اغلب با نام ساده Chipotle شناخته می شود، یک بازی رمزنگاری جدید را معرفی کرده است که طرفداران خود را تشویق می کند تا “خرید شیب” را بخرند. هدف این بازی 200 هزار دلار پاداش و کوپن کریپتو برای غذاهای خاص با قیمت یک پنی است. Chipotle با یک مسابقه

کد خبر : 233627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
بازی «Buy the Dip» Chipotle قصد دارد به بازیکنان با 200 هزار دلار در ETH، BTC، SOL، AVAX و DOGE پاداش دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

Chipotle Mexican Grill که اغلب با نام ساده Chipotle شناخته می شود، یک بازی رمزنگاری جدید را معرفی کرده است که طرفداران خود را تشویق می کند تا “خرید شیب” را بخرند. هدف این بازی 200 هزار دلار پاداش و کوپن کریپتو برای غذاهای خاص با قیمت یک پنی است.

Chipotle با یک مسابقه رمزگذاری شده دیگر باز می گردد

در آوریل 2021، Bitcoin.com News گزارش داد که زنجیره فست فود آمریکایی Chipotle (NYSE: CMG) به مناسبت روز ملی Burrito، بوریتو و بیت کوین (BTC) رایگان اهدا می کند. این جایزه به عنوان یک بازی ارائه شد که بازدیدکنندگان می‌توانستند برای برنده شدن جایزه BTC یا burrito بازی کنند.

Chipotle دوباره با یک بازی رمزنگاری شده دیگر به نام «Buy the Dip» بازگشته است. در اطلاعیه ارسال شده به Bitcoin.com News جزئیات بیشتری وجود دارد که بیش از 500 بازیکن برای 200 هزار دلار بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، بهمن (AVAX) و dogecoin (DOGE) رقابت خواهند کرد.

بازی Chipotle 'Buy the Dip' قصد دارد به بازیکنان 200 هزار دلار در ETH، BTC، SOL، AVAX و DOGE پاداش دهد.

صدها هزار بازیکن تا 31 ژوئیه کوپن‌های 1 سنت guac و 1 سنت queso blanco را دریافت می‌کنند که در غیر این صورت به عنوان روز ملی آووکادو شناخته می‌شود. کریس برانت، مدیر ارشد بازاریابی Chipotle روز دوشنبه گفت: “ما می خواهیم نسل بعدی هواداران Chipotle را با ارتباط با جامعه Web3 ایجاد کنیم.” “ما هیجان زده هستیم که با توانمندسازی طرفداران برای خرید The Dip، به گفتگوهای ارزهای دیجیتال مثبت بپردازیم.”

هنگام بازدید از پورتال وب chipotlebuythedip.xyz، این بازی توضیح می دهد که بازیکنان باید عضو Chipotle پاداش باشند یا برای سیستم آنلاین شرکت ثبت نام کنند. پورتال وب تصاویر queso blanco و guac را در کنار عکس‌هایی از سکه‌های رمزنگاری مانند DOGE، ETH و BTC به نمایش می‌گذارد.

برندگان رمزارز Chipotle باید یک حساب تأیید شده Coinbase داشته باشند تا بتوانند برنده‌های «Buy the Dip» خود را بپذیرند. این خبر به دنبال آن است که Chipotle با استفاده از شبکه پرداخت Flexa، پذیرش ارز دیجیتال برای خدمات غذایی را اعلام کرد. مشتریانی که از برنامه Flexa استفاده می کنند می توانند برای Chipotle با تقریباً 98 دارایی رمزنگاری مختلف پرداخت کنند.

تا جایی که به مسابقه مربوط می شود، از دوشنبه تا شنبه، Chipotle به برندگان 10 هزار دلار در بیت کوین، 5 هزار دلار در اتریوم، 1.25 هزار دلار در SOL، 3 هزار دلار در AVAX و 3 هزار دلار در DOGE به برندگان جایزه می دهد. در یکشنبه، 31 جولای، روز ملی آووکادو، برندگان Chipotle “Buy The Dip” می توانند 35 هزار دلار در بیت کوین، 5 هزار دلار در ETH، 12.5 هزار دلار در SOL، 11.25 هزار دلار در AVAX و 11.25 هزار دلار در DOGE دریافت کنند.

اگرچه همه جوایز نیز برای هر روز تقسیم می شوند. به عنوان مثال، در روز ملی آووکادو، 35 هزار دلار بیت کوین بین پنج برنده تقسیم می شود که هر کدام 5 هزار دلار دریافت می کنند و یک طرفدار این فرصت را خواهد داشت که 10 هزار دلار برنده شود. به طور مشابه، برندگانی که از دوشنبه تا شنبه بازی می کنند، جوایز روز را بین چند برنده تقسیم می کنند.

برچسب ها در این داستان

بهمن، AVAX، بیت کوین، بیت کوین، خرید دیپ، چیپاتل، بیت کوین چیپوتل، بیت کوین چیپوتل، کریپتو چیپوتل، هدیه چیپوتل، کریس برانت، حساب کوین بیس، دوج، دوج کوین، اتریوم، اتریوم، فلکسا، گواک، روز ملی آووکادو، queso blanco , SOL, Solana, Web3 Chipotle

نظر شما در مورد بازی Chipotle «Buy The Dip» و 200 هزار دلار دارایی رمزنگاری شده که زنجیره فست فود می دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.