بازی برای به دست آوردن بازی موبایلی که جهان خود را می سازد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. NoVa Battles یک بازی MOBA موبایل PlayToEarn است که با تمرکز اصلی بر اجرای فناوری بلاک چین توسعه یافته است. این شرکت در سال 2019 شروع به ایده‌پردازی چشم‌انداز یک بازی بلاک چین کرد و پس از آن دو سال است که روی طرح‌ها، سیستم‌ها و مشارکت‌ها آزمایش می‌کنند. تلاش

کد خبر : 171028
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
بازی برای به دست آوردن بازی موبایلی که جهان خود را می سازد – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. NoVa Battles یک بازی MOBA موبایل PlayToEarn است که با تمرکز اصلی بر اجرای فناوری بلاک چین توسعه یافته است. این شرکت در سال 2019 شروع به ایده‌پردازی چشم‌انداز یک بازی بلاک چین کرد و پس از آن دو سال است که روی طرح‌ها، سیستم‌ها و مشارکت‌ها آزمایش می‌کنند.

تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم باز برای همه ذینفعان نیاز به تجزیه و تحلیل گسترده قبل از اجرا دارد. تیم NoVa Battles تصمیم گرفته است تا یک طراحی ساده بازی و اقتصاد بازی ایجاد کند که توسط آراء و نیازهای جامعه کنترل می شود – یک سازمان مستقل غیرمتمرکز یا DAO در طول دو سال گذشته.

به بازی مردمی معروف است. بازیکنان بازی را هدایت می کنند و چشم انداز بازی بر اساس خواسته های جامعه تعیین می شود. ارزش اصلی یک DAO دارای یک پیشرفت تدریجی در انتقال قدرت اجرایی از شرکت در حال توسعه اولیه به کاربران نهایی و ذینفعان است. پیاده سازی یک سیستم DAO در طول 36 ماه تدریجی خواهد بود. چشم انداز این است که بازی اولیه به طور کامل مطابق با خواسته های بازیکن در طول 36 ماه بازسازی شود. این سیستم طول عمر بازی را افزایش می دهد و در عین حال احساس تازگی بازی را برای همه سهامداران حفظ می کند.

هدف از توسعه NoVa Battles افزایش رشد صنعت بلاک چین و زیر یک سقف قرار دادن سهامداران این صنعت است. بازی‌های بلاک چین رسانه‌ای هستند که کاربرد ارزهای دیجیتال و NFT را افزایش می‌دهند.

همه جوامع آنلاین، خواه جامعه ای مبتنی بر بلاک چین باشند یا جامعه ای از صنعت متفاوت، می توانند با NoVa Battles همکاری کنند. انجمن توکن Shiba Inu یا حتی گروهی از دوستان می توانند قهرمانان درون بازی، NFTS و پوسته ها را برای کنترل و ایجاد جریان درآمد توسعه دهند. قهرمانان آینده بر اساس الهامات جوامع هستند و برخی از درآمدها برای پیشبرد اهداف آنها ارسال می شود. این شرکت قبلاً یک قهرمان شیبا را به استخر قهرمان اضافه کرده است و تحولات هیجان انگیز بیشتری در راه است.

این شرکت به طور معمول ایجاد NFT ها را در بازی ها کنترل می کند، اما در اکوسیستم NoVa Battles، منحصر به فرد است زیرا توسط بازیکنان هدایت و تنظیم می شود.

به نظر می رسد که این بازی تازه شروع کار است زیرا Lucian، مدیر عامل شرکت، اظهار داشت: «NoVa Battles یک بازی مبتنی بر موبایل خواهد بود که در آینده در همه پلتفرم ها گنجانده می شود و در عین حال عناصر مختلف بازی و ویژگی های بلاک چین را در امتداد آن اضافه می کند. راه، چشم انداز این است که یک متاورس پویا بر روی NoVa Battles ساخته شود. توسعه دهندگان قصد دارند بازی MOBA را به عنوان پایه ای برای رشد توسعه دهند. همچنین منجر به یک متاورز در اطراف NoVa Battles خواهد شد. هدف اصلی ساخت NoVa Universe است.

فایتن، بنیانگذار NoVa Battles، گفت: «صنعت بازی های بلاک چین در حال رونق است. با هر بازی جدید، یک جامعه جدید ایجاد می شود. ما تصمیم گرفتیم خارج از چارچوب فکر کنیم و یک جامعه را در بین همه جوامع با هم توسعه دهیم.

برای ثبت نام به عنوان آزمایش کننده بتا از وب سایت رسمی NoVa Battles دیدن کنید – آزمایش کنندگان بتا به نشانه بازی دسترسی اولیه دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، حساب‌های توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک آن‌ها را برای به‌روزرسانی‌های بازی بررسی کنید یا به کانال‌های رسمی تلگرام و Discord آنها بپیوندید تا با تیم NoVa Battles چت کنید!

برای جزئیات بیشتر، مراجعه کنید:

وب سایت: www.novabattles.com

رسانه های اجتماعی

توییتر: @NoVa_BTL

اینستاگرام: @nova.battles

تلگرام: @NoVaBattles

فیس بوک: @NoVaBattles

درباره NoVa Battles

NoVa Battles یک بازی برای کسب درآمد است که کاربران را قادر می سازد تا به آرامی کنترل بازی را در دست بگیرند و در عین حال از طریق بازی درآمد کسب کنند. این شرکت از فناوری بلاک چین برای توسعه DAO و یک سیستم درآمد برای بازیکنان خود استفاده می کند. این به عنوان بازی مردم شناخته می شود. بازیکنان بازی را هدایت می کنند و چشم انداز بازی بر اساس خواسته ها و نیازهای جامعه تعیین می شود.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزارز است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.