بازیگر نقش اصلی Constantine 2005 همچنان به ساخت قسمت دوم علاقه دارد

[ad_1] کیانو ریوز بازیگر نقش اصلی Constantine 2005 در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Esquire به ساخت قسمت دوم ابراز علاقه کرده است. پس از اینکه سه‌گانه ماتریکس باعث شد به شهرتی جهانی دست یابد، کیانو ریوز (Keanu Reeves) تصمیم گرفت شانس خود را در ژانرهای مختلفی امتحان کند. یکی از ژانرهایی که

کد خبر : 134650
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
بازیگر نقش اصلی Constantine 2005 همچنان به ساخت قسمت دوم علاقه دارد

[ad_1]

کیانو ریوز بازیگر نقش اصلی Constantine 2005 در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Esquire به ساخت قسمت دوم ابراز علاقه کرده است.

پس از اینکه سه‌گانه ماتریکس باعث شد به شهرتی جهانی دست یابد، کیانو ریوز (Keanu Reeves) تصمیم گرفت شانس خود را در ژانرهای مختلفی امتحان کند. یکی از ژانرهایی که هنرپیشه کانادایی به سراغش رفت، ابرقهرمانی بود. نتیجه تلاش‌های ریوز و دیگر همکارانش با نام Constantine به سینماها آمد و بازخوردهای متنقاضی را از سوی کارشناسان دریافت کرد. اگرچه محصول وارنر موفق شد فروشی ۲۳۰ میلیون دلاری را به ثبت برساند، طرفداران هم به دلیل تفاوت‌های قابل‌توجه نسبت به کمیک بوک‌ها رضایت چندانی نداشتند. بدین ترتیب، ماجراجویی‌های جان کنستانتین جنگیر معروف هرگز ادامه پیدا نکرد.

شرایط طی سال‌‎های گذشته تغییر کرده است. طرفداران حالا نگاه مثبت‌تری نسبت به Constantine 2005 داشته و خواهان ساخته شدن قسمت دومش هستند. به این مورد، باید بازگشت کیانو ریوز به مرکز توجه‌ها و افزایش محبوبیتش را اضافه کرد. سری فیلم‌های جان ویک مانند یک معجزه عمل کرده و باعث شده هنرپیشه‌ای که مسیری نزولی را طی می‌کرد، پس از سال‌ها و بار دیگر سرخط خبرها باشد. این موارد دست به دست هم داده تا طرفداران قسمت اول امیدواری شدیدی نسبت به ساخت قسمت دوم پیدا کنند.

کیانو ریوز اخیرا پای مصاحبه با وب سایت Esquire نشست و در بخشی از آن به ایفای نقش جان کنستانتین برای دومین بار ابراز علاقه‌ کرد. البته وارد جزئیات نشد و نگفت تلاش‌های دست‌اندرکاران قسمت اول به کجا رسیده است. در صورتی که اخبار را دنبال نمی‌کنید، یکی از بازیگران فیلم در نوامبر سال گذشته میلادی تایید کرده بود کار روی قسمت جدید آغاز شده است. در ادامه می‌توانید صحبت‌های بازیگر نقش اصلی Constantine 2005 را مطالعه کنید:

عاشق ایفای نقش به عنوان کنستانتین هستم. نقش جان‌های زیادی را ایفا کرده‌ام. چند بار به عنوان جان جلوی دوربین رفتم؟ واقعا نمی‌دانم. فکر کنم بیشتر از ۱۰ باشد. به هر حال، دوست دارم شانس این را داشته باشم تا باز هم در نقش جان کنستانتین ظاهر شوم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.