بازیگرِ سرشناسِ شرق آسیا، مهمان شبکه نمایش خواهد شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فهرست و جدول پخش فیلم‌های سینمایی که هفته آینده روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت، اعلام شد. این فیلم‌ها در ۶ بسته زیر پخش خواهند شد: ساعت ۱۳: «توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم» و «دایان باخ»، فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی

کد خبر : 93294
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
بازیگرِ سرشناسِ شرق آسیا، مهمان شبکه نمایش خواهد شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فهرست و جدول پخش فیلم‌های سینمایی که هفته آینده روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت، اعلام شد.

این فیلم‌ها در ۶ بسته زیر پخش خواهند شد:

ساعت ۱۳: «توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم» و «دایان باخ»، فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش هستند که از شنبه ۳۰ مرداد تا ۵  شهریور پخش خواهند شد.

ساعت ۱۵: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه‌رسان»، فیلم‌هایی هستند که در بسته ثابت فیلم‌های جذابِ ویژه تابستان شبکه نمایش، هفته آینده پخش خواهند شد.

ساعت ۱۹: فیلم‌های منتخب خانوادگی شبکه نمایش، که در فصل تابستان در این ساعت پخش می‌شوند، عبارت خواهند بود از «تاریکی»، «دادگاه»، «به‌سوی مقصد»، «بهترین‌شان»، «راننده»، «امی و غازهای وحشی» و «هدیه نهایی».

ساعت ۲۱: اندی لاو، بازیگر، صداپیشه و کارگردان متولد هنگ‌کنگ این هفته مهمان شبکه نمایش است. او از بازیگرانی بود که در دوره رشد سینمای هنگ‌کنگ در دهه ۸۰ نقشی پر رنگ داشت و در بیش از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرد. اندی لاو از موفق‌ترین بازیگران سینمای منطقه شرق آسیا است و جوایز داخلی بسیاری دریافت کرده است.  فیلم‌های منتخب این بازیگر در هفته پیشِ رو، شامل «اعمال شیطانی»، «عملیات میلان»، «طوفان آتش»، «خانه خنجرهای پرنده»، «گمشده و عشق»، «نجات آقای وو» و «موج انفجار» است.

ساعت ۲۳: در این بخش که شامل فیلم‌های جذاب است، «سه روز بعد»، «فداکار»، «آگاتا و حقیقت قاتل»، «ساخت ایتالیا»، «کریپتو»، «ماموران بزرگرا» و «قوچ» پخش خواهند شد.

فیلم «قوچ»، محصول سال ۲۰۲۰ در کشور استرالیا و ساخته جرمی سیمز است. فیلم درباره دو برادر پرورش‌دهنده قوچ است که سال‌هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه‌گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می‌دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش، به ترتیب روز پخش، عبارتند از «نبرد الجزایر»، «انتخاب اسلحه» «جزیره‌ای بر بام دنیا»، «مروارید مرگ»، «بیست و چهار چشم»، «دره انتقام» و «سرتو بدزد رفیق».

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.