بازیگران فیلم The Expendables 4 به صورت رسمی معرفی شده‌اند

استودیو لاینزگیت ساعاتی قبل بازیگران فیلم The Expendables 4 را به صورت رسمی معرفی کرد. مطابق انتظار، برخی از چهره‌های اصلی برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند. سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) حدودا یک دهه پیش تصمیم گرفت تعدادی از پرطرفدارترین ستاره‌های اکشن سال‌های نه چندان دور را دور هم جمع کرده و اثری با الهام از

کد خبر : 98393
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۰
بازیگران فیلم The Expendables 4 به صورت رسمی معرفی شده‌اند


استودیو لاینزگیت ساعاتی قبل بازیگران فیلم The Expendables 4 را به صورت رسمی معرفی کرد. مطابق انتظار، برخی از چهره‌های اصلی برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند.

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) حدودا یک دهه پیش تصمیم گرفت تعدادی از پرطرفدارترین ستاره‌های اکشن سال‌های نه چندان دور را دور هم جمع کرده و اثری با الهام از فیلم‌های دهه ۸۰ میلادی بسازد. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، The Expendables بود که درباره گروهی از مزدوران است. آن‌ها ماموریت می‌یابند به یکی از کشورهای آمریکای لاتین رفته و دیکتاوری را سرنگون کنند. شخصیت‌های اصلی حین تلاش برای رسیدن به هدف خود با راز بسیار بزرگی مواجه می‌شوند. محصول لاینگیت نقدهای متنقاضی را دریافت کرد اما موفق شد فروش قابل‌قبولی را به ثبت رسانده و شرایط را برای ساخت قسمت بعدی مهیا کند.

قسمت‌های دوم و سوم بی‌مصرف‌ها تحت عنوان The Expendables 2 و The Expendables 3 در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ میلادی روی پرده نقره‌ای آمده و مجموعا ۵۲۹ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند. از آنجایی که فیلم‌های مزبور توانسته بودند انتظارات مالی سازندگان را برآورده کنند، سیلوستر استالونه هم اکنون روی قسمت چهارم کار می‌کند. او اخیرا هم طراحی انگشت بارنی راس را به اتمام رسانده است.

لاینزگیت ساعاتی قبل بازیگران فیلم The Expendables 4 را معرفی کرده است. با توجه به متن، سیلوستر استالونه برای ایفای نقش بارنی راس، جیسون استاتهام (Jason Statham) برای ایفای نقش لی کریسمس، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) برای ایفای نقش گانر ینسن و رندی کوچار (Randy Couture) هم برای ایفای نقش تول رد بازمی‌گردند. از چهره‌های جدیدی که به تیم پیوسته‌اند می‌توان مگان فاکس (Megan Fox)، تونی جا (Tony Jaa) و فیفتی سنت (Fifty Cent) را نام برد. استودیو آمریکایی جزئیات دیگری را به اشتراک نگذاشته تا همچنان چیزی از داستان ندانیم.

مگان فاکس در سال‌های نه چندان دور یکی از ستاره‌های هالیوود بوده و در مرکز توجه‌ها قرار داشت. علی‌رغم تلاش‌هایش طی سال‌های گذشته، هنوز نتوانسته شهرت گذشته را پس بگیرد؛ زیرا فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کند چندان شاخص و باکیفیت نیستند. تونی جا، یک رزمی کار بوده و فعالیت‌های خود را به عنوان یک بدلکار آغاز کرد. او در ادامه توانست استعدادهای خود را به اثبات رسانده و نقش‌های مختلفی را ایفا کند. از آثار جدیدی که جا در آن‌ها حضور داشته، می‌توان به Monster Hunter اشاره کرد. فیفتی سنت هم یک رپر مشهور بوده که در صنایع فیلم و سریال هم فعالیت دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.