بازیابی XAU/USD نیاز به پذیرش 1975 دلار و بانک های مرکزی دارد – آشکارساز تلاقی

اشتراک گذاری: قیمت طلا از پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود بازگشت، و در بحبوحه شرایط ریسک‌پذیری، رگه‌های باخت چهار روزه را پشت سر گذاشت. سرفصل ها از چین، نگرانی ها در مورد چرخش سیاست در بانک های مرکزی بزرگ به نفع احساسات و افزایش قیمت XAU/USD است. نگرانی پیش از رویدادهای کلیدی بانک

کد خبر : 379321
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
بازیابی XAU/USD نیاز به پذیرش 1975 دلار و بانک های مرکزی دارد – آشکارساز تلاقی



اشتراک گذاری:

  • قیمت طلا از پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود بازگشت، و در بحبوحه شرایط ریسک‌پذیری، رگه‌های باخت چهار روزه را پشت سر گذاشت.
  • سرفصل ها از چین، نگرانی ها در مورد چرخش سیاست در بانک های مرکزی بزرگ به نفع احساسات و افزایش قیمت XAU/USD است.
  • نگرانی پیش از رویدادهای کلیدی بانک مرکزی، تلاقی مقاومت 1975 دلاری خریداران طلا را برانگیخت.
  • داده‌های سطح متوسط ​​ایالات متحده ممکن است معامله‌گران XAU/USD را سرگرم کند، اما بازی‌های فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا برای مشاهده جهت‌های واضح بسیار مهم است.

قیمت طلا (XAU/USD) از پایین‌ترین سطح در دو هفته گذشته تغییر کرد و یک روند نزولی چهار روزه را پشت سر گذاشت، زیرا سرفصل‌های مربوط به محرک‌های چین و بانک‌های مرکزی احساسات و قیمت XAU/USD را تحریک می‌کنند. با انجام این کار، معامله گران XAU/USD خوش بینی محتاطانه بازار را قبل از داده ها/رویدادهای سطح بالای این هفته به تصویر می کشند.

با این حال، به نظر می‌رسد سرفصل‌هایی که امید به محرک‌های چین و مداخله بانکی از سوی پکن را تقویت می‌کنند، خوش‌بینی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه تقویت می‌کنند. با این حال، به نظر می رسد نگرانی های متفاوت در مورد PMI های قبلی منتشر شده و اقدامات بانک مرکزی باعث افزایش قیمت XAU/USD می شود.

در میان این بازی‌ها، S&P500 Futures نزدیک به 4580 در حاشیه باقی می‌ماند و در تلاش برای تمدید بهبود روز گذشته است، در حالی که بازده اوراق قرضه 10 ساله و دو ساله خزانه‌داری ایالات متحده از بالاترین سطح در دو هفته گذشته به 3.86% و 4.84% در این ترتیب عقب‌نشینی می‌کند. لازم به ذکر است که عقب نشینی دلار آمریکا از بالاترین رقم دو هفته ای نیز خوش بینی بازار را به تصویر می کشد و قیمت طلا را به حرکت در می آورد.

با نگاه به آینده، اعتماد مصرف کننده CB ایالات متحده در ماه جولای که 112.10 در مقابل 109.70 پیش بینی می شود، حرکت های روزانه قیمت طلا را هدایت خواهد کرد. با این حال، توجه عمده به نشست سیاست پولی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا و همچنین سرنخ هایی برای همین موضوع معطوف خواهد شد.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت طلا: آیا بازگشت XAU/USD به دنبال پذیرش بالای 100 DMA خواهد بود؟

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

اندیکاتور تلاقی فنی ما نشان می دهد که قیمت طلا در اطراف مقاومت تبدیل به حمایت 1964 دلاری شامل 100-DMA و همگرایی فیبوناچی 61.8 درصد در یک روز و یک هفته است.

توانایی XAU/USD برای عبور از مانع 1964 دلاری به احساسات خوش‌بینانه و عقب‌نشینی دلار آمریکا می‌پیوندد تا خریداران را امیدوار به تلاقی مقاومت 1975 دلاری شامل فیبوناچی 78.6 درصد در یک هفته و Pivot Point R1 یک ماهه نگه دارد.

پس از آن، بالاترین قیمت ماهانه قبلی و Pivot Point یک هفته ای R1 به عنوان آخرین دفاع از خرس های XAU/USD نزدیک به 1985 دلار عمل خواهد کرد.

در همین حال، شکست نزولی مقاومت تبدیل به حمایت 1964 دلاری (که در بالا ذکر شد)، می تواند به سرعت قیمت طلا را به 1960 دلار برساند که شامل 38.2 درصد فیبوناچی در یک روز و 10-DMA است.

با این حال، ضعف XAU/USD از مرز 1960 دلار می‌تواند خرس‌ها را متقاعد کند که به حمایت 1950 دلاری حمله کنند که شامل باند پایین بولینگر در چهار ساعت، فیبوناچی 61.8 درصد در یک ماه و Pivot Point یک روزه S1 است.

به طور کلی، قیمت طلا دوباره حرکت صعودی را به دست می آورد، اما گاوها نیاز به اعتبارسنجی از 1975 دلار دارند.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال ردیاب تلاقی) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر معامله گر کوتاه مدتی هستید، نقاط ورودی برای استراتژی های ضد روند را پیدا خواهید کرد و هر بار چند نقطه را شکار خواهید کرد. اگر معامله‌گر میان‌مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که از قبل سطوح قیمتی را بدانید که در آن یک روند میان‌مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت‌ها را کاهش دهید، یا کجا می‌توانید اندازه موقعیت خود را افزایش دهید.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.