بازیابی NQ قبل از Q3 Open کاهش می یابد

[ad_1] نکات صحبت نزدک: شاخص فناوری سنگین بیش از 30 درصد نسبت به بالاترین رقم نوامبر گذشته کاهش یافته است. سه ماهه دوم به خصوص با کاهش بیش از 20 درصدی نزدک در این سه ماهه بسیار دردناک بوده است. فردا پایان یک چهارم اما هنوز هیچ نشانه ای از تسلیم شدن فدرال رزرو وجود

کد خبر : 222963
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۴۴
بازیابی NQ قبل از Q3 Open کاهش می یابد

[ad_1]

نکات صحبت نزدک:

  • شاخص فناوری سنگین بیش از 30 درصد نسبت به بالاترین رقم نوامبر گذشته کاهش یافته است.
  • سه ماهه دوم به خصوص با کاهش بیش از 20 درصدی نزدک در این سه ماهه بسیار دردناک بوده است. فردا پایان یک چهارم اما هنوز هیچ نشانه ای از تسلیم شدن فدرال رزرو وجود ندارد زیرا تورم بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی خود باقی می ماند. این امر می‌تواند ادامه دردناکی را برای سهام به همراه داشته باشد، زیرا به نیمه دوم سال 2022 می‌رویم.
  • ما این موضوعات را در DailyFX در طول سال 2022 مورد بحث قرار داده‌ایم و بسیاری از تحلیلگران مواضع نزولی در مورد آن اتخاذ کرده‌اند.سهام ایالات متحده به عنوان معاملات برتر. برای دریافت اقساط کامل Top Trades، لینک زیر امکان دسترسی را فراهم می کند.

این یک Q2 سخت برای نزدک بوده استدر حالی که این شاخص در حال حاضر بیش از 20 درصد نسبت به افتتاحیه آوریل کاهش یافته است. با این حال، پس‌زمینه این راه‌اندازی که در سه ماهه دوم عرضه می‌شود، قابل توجه است، زیرا به نظر می‌رسد که ما موضوع مشابهی را در اینجا داریم با یک رالی اواخر سه‌ماهه که احتمالاً حداقل تا حدودی ناشی از کسب سود است.

نزدک در دو هفته آخر مارس 17.97 درصد جهش کرد، با چرخش از خرس به گاو نر حول تصمیم نرخ FOMC در ماه مارس انجام می شود. در ماه ژوئن، ما شاهد بودیم که نزدک 10.78 درصد بالاتر از پایین ترین سطح قبلی بود و باز هم، این تصمیم در مورد نرخ FOMC بود.

این به قیمت‌ها در شاخص کمک کرد تا بر اساس حمایت قبلی تا یک منطقه مقاومتی کلیدی بهبود یابند. این محدوده از 12207 تا 12408 را شامل می شود و این منطقه به عنوان مقاومت تبدیل به حمایت در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 در حال بازی بود. این ناحیه به رنگ بنفش در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت هفتگی نزدک 100

نمودار هفتگی نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

در یک مبنای کوتاه مدت، سطح کلیدی در سطح 11700 باقی می ماند. این نشانگر 50 درصدی حرکت همه گیر است که از پایین ترین سطح سال 2020 تا بالاترین رقم نوامبر گذشته را شامل می شود. این سطح به عنوان حمایت برای حدود دو هفته در ماه مه، درست قبل از افزایش 12.65 درصدی به سمت مقاومت پایین‌تر به بالاترین سطح رسید. این سطح همچنین به عنوان مقاومت در هفته گذشته قبل از اینکه گاوها شکست را به 12207 وادار کنند، وارد عمل شد.

اما، اکنون که حمایت قبلی به عنوان مقاومت بازگشته است، آیا فروشندگان می توانند به فشار ادامه دهند؟ یا اینکه موضوع نزولی باید منتظر باز شدن Q3 باشد.

یک چیز روشن است و شاید حتی بیشتر از امروز صبح، به نظر می رسد فدرال رزرو نگرانی کمی در مورد کاهش قیمت ها در بازارها دارد، همانطور که آنها به وضوح بیان می کنند تمرکز اصلی سیاست کاهش تورم است که هنوز در داده ها نشان داده نشده است.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100

نمودار روزانه نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

نزدک کوتاه مدت

در این مرحله با کمی بیش از یک روز باقی مانده به معاملات سه ماهه دوم، نزدک در حمایت قبلی مقاومت نشان می دهد. این درب را برای پتانسیل خرابی باز نگه می دارد، اما جنبه پایان سه ماهه می تواند اوضاع را کمی آشفته تر کند، مشابه آنچه در پایان سه ماهه اول نشان داده شد.

اما، این جهش Q1 درست قبل از باز شدن Q2 شروع به از بین رفتن کرد و شاید نوع مشابهی از موضوع در اینجا نشان داده شود.

از منظر فنی، ما مقاومت را در سطح زیرین 11700 ادامه دادیم که اکنون با روند صعودی قبلی منطبق است. خط روند. این درها را برای سناریوهای نزولی باز نگه می‌دارد و می‌تواند به طور قابل توجهی جذاب‌تر با شکستن سطح پایین امروز صبح در 11565 شود.

نمودار قیمت دو ساعته نزدک

نمودار دو ساعته نزدک

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.