بازگشت مجدد یورو، بازگشت تعادل در پایان ماه

تجزیه و تحلیل قیمت دلار، یورو، بانک مرکزی اروپا و اخبار جهش یورو در پس بک حاشیه ای لاگارد نگاه به تعادل مجدد در پایان ماه جهش یورو در پس بک حاشیه ای لاگارد یورو تاکنون بخش بزرگی از سودهای دیروز را حفظ کرده است، که ناشی از تلاش حاشیه ای لاگارد رئیس بانک مرکزی

کد خبر : 122438
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
بازگشت مجدد یورو، بازگشت تعادل در پایان ماه


تجزیه و تحلیل قیمت دلار، یورو، بانک مرکزی اروپا و اخبار

  • جهش یورو در پس بک حاشیه ای لاگارد
  • نگاه به تعادل مجدد در پایان ماه

جهش یورو در پس بک حاشیه ای لاگارد

یورو تاکنون بخش بزرگی از سودهای دیروز را حفظ کرده است، که ناشی از تلاش حاشیه ای لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا برای عقب نشینی از قیمت گذاری فعلی بازار برای افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سال آینده است. در حالی که رئیس جمهور خاطرنشان کرد که قیمت گذاری در بازار مطابق با دستورالعمل بانک مرکزی اروپا نیست، لاگارد سپس گفت که این وظیفه او نیست که بگوید آیا بازارها از خودشان جلوتر هستند (به عنوان رئیس بانک مرکزی اروپا، به نوعی). به نوبه خود، افزایشی را برای یورو با دستاوردهای اضافی ناشی از تعادل مجدد قبل از پایان ماه فراهم کرد. در حال حاضر، بازارها تا اکتبر 2022 با افزایش نرخ 20 واحدی در ثانیه قیمت‌گذاری می‌کنند، با این حال، این ممکن است تنها موردی باشد که نرخ‌های اتحادیه اروپا قیمت‌گذاری مجدد جهانی را در کوتاه‌مدت ردیابی می‌کنند، برخلاف چشم‌انداز واقعی سیاست بانک مرکزی اروپا.

نگاه به تعادل مجدد در پایان ماه

همانطور که گفته شد، تمرکز زیادی برای امروز روی تعادل مجدد در پایان ماه خواهد بود، که همانطور که وجود دارد سیگنال های بانک سرمایه گذاری را در مورد فروش دلار در سراسر جهان مشاهده کرده است. همانطور که اشاره شد دیروز، GBP/JPY در آخرین روز معاملاتی ماه 82 درصد افزایش داشته است، جایی که S&P 500 از سال 2010 افزایش 5 درصدی یا بیشتر را گزارش کرده است.

یادآوری اینکه تعادل مجدد پایان ماه چیست…

تعمیر WMR لندن (1600 به وقت لندن): WMR Fix یکی از پرکاربردترین معیارها برای معاملات FX است که هر روز در یک پنجره 5 دقیقه ای در حدود ساعت 1600 لندن انجام می شود. این اصلاحیه مجموعه استانداردی از نرخ‌های معیار ارز را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران سهام و اوراق قرضه بتوانند ارزش‌گذاری و عملکرد پرتفوی را با یکدیگر مقایسه کنند.

اصلاح WMR تمایل دارد با افزایش شدید حجم معاملات همزمان شود و باعث افزایش قابل توجه نقدینگی شود. گاهی اوقات، این اجازه می دهد تا جریان های بزرگ پول واقعی بدون ایجاد اعوجاج بیش از حد انجام شود. با این حال، جریان ها همچنین می توانند در یک جهت غالب باشند (خرید قوی یا فروش قوی) که منجر به حرکت های بزرگ در یک دوره زمانی بسیار کوتاه می شود.

بزرگترین دوره نوسانات ناشی از رفع پایان ماه، در آخرین کسب و کار انجام می شود، جایی که حرکت های شدید بازار اغلب می تواند در طول ساعت 15:00 تا 16:00 به وقت لندن در پیشروی رخ دهد. این جریان های FX عمدتاً از تعادل مجدد سهام به دست می آیند.

به این ترتیب، اگر یک مدیر پورتفولیوی بریتانیا دارایی‌های دلار آمریکا را در اختیار داشته باشد و به دنبال پوشش ریسک FX باشد، افزایش ماهانه ارزش آن دارایی‌ها منجر به پوشش‌دهی بیشتر دلاری (فروش دلار) می‌شود. به عنوان مثال، اگر سهام تحت پوشش FX قرار گرفته و سهام ایالات متحده (S&P 500) در ماه افزایش یافته باشد، در حالی که FTSE 100 (بازار سهام بریتانیا) ثابت معامله شده است، در این صورت سرمایه گذاران مستقر در بریتانیا دلار آمریکا را در برابر پوند می فروشند تا به پوشش پوشش خود اضافه کنند. ، منجر به افزایش GBP/USD می شود.

هر چه عملکرد بهتر بازار سهام ایالات متحده نسبت به بریتانیا با فروش بیشتر دلار در برابر پوند همراه باشد و باعث افزایش بیشتر پوند شود. اگرچه، حرکات شدید اغلب می توانند تا حدی در روز بعد از رفع مشکل پایان ماه برگردند. با این حال، وقوع چنین رویدادی در بازاری به عنوان نقدینگی مانند FX، نشان می‌دهد که تعمیر لندن (به‌ویژه رفع مشکل پایان ماه) برای معامله‌گران FX مهم است که مراقب آن باشند.

فناوری دلار آمریکا

دلار در حال حاضر حول محور حمایت کوتاه مدت در 93.43 حرکت می کند که بالاترین سطح مارس را نشان می دهد. با این حال، شکست پایین تر، درها را به روی 93.20 باز می کند، با این حال، با تصمیم فدرال رزرو در افق، نظر من این است که ضرر اضافی USD از دسته 93.00 محدود شده است. در سمت بالا، مقاومت در 94.00 قرار دارد.

نمودار دلار آمریکا: بازه زمانی روزانه

منبع: Refinitiv





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.