بازگشت سهام MULN پس از تکمیل تولید ون برقی ادامه دارد

[ad_1] اشتراک گذاری: مولن تولید 350 ون کلاس 1 EV را تکمیل کرد. روز پنجشنبه، مولن برنامه آزمایشی جدیدی را با اداره برق نیویورک اعلام کرد. سهام MULN در روز پنجشنبه 10.7 درصد افزایش یافت. سهام مولن در روز جمعه دوباره در سبز است. پس از تزلزل در ابتدای هفته، خودرو مولن (MULN)

کد خبر : 374720
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
بازگشت سهام MULN پس از تکمیل تولید ون برقی ادامه دارد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • مولن تولید 350 ون کلاس 1 EV را تکمیل کرد.
  • روز پنجشنبه، مولن برنامه آزمایشی جدیدی را با اداره برق نیویورک اعلام کرد.
  • سهام MULN در روز پنجشنبه 10.7 درصد افزایش یافت.
  • سهام مولن در روز جمعه دوباره در سبز است.

پس از تزلزل در ابتدای هفته، خودرو مولن (MULN) سهام در نیمه دوم در حال بازگشت است. با کاهش بیش از 26 درصدی تا چهارشنبه، سهام MULN در روز پنجشنبه 10.7 درصد بازگشت و در اولین ساعت معاملات روز جمعه 5 درصد افزایش یافت.

اخبار بورس مولن: تولید 350 دستگاه ون تحویل به پایان رسید

مولن اخیراً بیانیه های مطبوعاتی را با سرعتی سریع منتشر می کند. اعلامیه در 5 ژوئیه مبنی بر اینکه مولن وکیلی برای طرح اتهام علیه ادعای “فروش کوتاه برهنه” به دست آورده است، منجر به افزایش 200 درصدی سهام MULN در هفته اول ماه شد.

سپس مولن روز بعد با اعلام برنامه بازخرید 25 میلیون دلاری که تا پایان سال ادامه دارد، اشتهای گاوها را برانگیخت. متأسفانه، این سیاست شرکت را ملزم به استفاده از وجوه برای بازپرداخت نمی کند، بلکه فقط به آنها این امکان را می دهد که این کار را انجام دهند. مولن 235 میلیون دلار در ترازنامه خود از فروش سهام در سه ماهه دوم داشت، اما بخش عمده ای از آن برای تامین مالی تولید خودروهای تجاری در کارخانه مونتاژ تونیکا، می سی سی پی مورد نیاز است.

دیوید میچری، مدیر عامل و رئیس مولن، در آن زمان گفت: “ما این برنامه بازخرید را به عنوان فرصتی جذاب برای استقرار سرمایه و بازگشت ارزش به سهامداران خود آغاز می کنیم.”

روز پنجشنبه، مولن برنامه آزمایشی جدیدی را با اداره برق نیویورک (NYPA) اعلام کرد. NYPA، یک شرکت بزرگ دولتی تولید و انتقال برق، ون تحویل مولن CAMPUS را در مقر خود در شمال نیویورک آزمایش خواهد کرد. پس از طی دوره آزمایشی، این شرکت توانایی خرید این خودروها را خواهد داشت.

Mullen CAMPUS یک ون برقی بسیار کارآمد است که برای استفاده در پردیس بسته و با سرعت کم طراحی شده است [and] مولن در بیانیه‌ای گفت: «دی‌ان‌ای مشابه Mullen ONE دارد، اما به‌طور هدفمند ساخته شده است تا یک راه‌حل تحویل ایده‌آل برای محیط‌های کوچک باشد».

این برنامه آزمایشی مشابه برنامه دیگری است که مولن با دانشگاهی در کارولینای شمالی دارد که در حال آزمایش بیش از ده ها مورد از این وسایل نقلیه است. شش برنامه آزمایشی دیگر برای وسیله نقلیه CAMPUS قبلاً در پایان ژوئن گزارش شده بود، زمانی که Mullen اولین درآمد رسمی خود (308000 دلار) را از فروش 22 دستگاه از این خودروها به نمایندگی تجاری Randy Marion رزرو کرد.

اکنون در روز جمعه، 14 جولای، مولن اعلام کرد که تولید اولیه 350 ون تحویل EV کلاس 1 را در مرکز میشاواکا، ایندیانا، تکمیل کرده و آنها را برای مونتاژ نهایی در کارخانه می سی سی پی خود ارسال کرده است.

تولید مولن

علیرغم همه منفی‌هایی که در مورد رقیق‌سازی شدید سهامداران در دو سال گذشته وجود داشت، تیم تولید شروع به نشان دادن نتایج کرده است. به همین دلیل است که بازار در روز جمعه قیمت MULN را پیشنهاد می کند. این شرکت سرانجام در مرحله توسعه برای همیشه از شهرت دیرینه خود به عنوان یک سازنده EV دور می شود.

سوالات متداول سهام EV

خودروهای الکتریکی یا EV خودروهایی هستند که به جای موتورهای احتراق داخلی (ICE) از باتری‌های قابل شارژ و موتورهای الکتریکی برای شتاب‌گیری استفاده می‌کنند. آنها بیش از 100 سال است که وجود دارند، اما تحقیق و توسعه فناوری باتری در بیشتر قرن بیستم ناچیز بود. فناوری باتری‌های لیتیوم یونی در اواخر دهه 1990 و 2000 برای تولید خودروهای برقی در مقیاس به اندازه کافی پیشرفته شد و از آن زمان که رودستر تسلا در سال 2008 رونمایی شد، فروش به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. BEV ها) خود تولید گازهای گلخانه ای صفر می کنند. سایر وسایل نقلیه به نام خودروهای برقی هیبریدی پلاگین (PHEVs) از انرژی الکتریکی باتری و ICE به عنوان پشتیبان استفاده می کنند.

خودروهای برقی از پایه کوچکی در حال رشد هستند، اما از 9 درصد فروش جهانی خودروهای جدید در سال 2021 به 14 درصد از کل فروش در سال 2022 رسیدند. این نرخ رشد سالانه 65 درصدی بود و این صنعت در سال 2022، 10.2 میلیون خودروی برقی را در سراسر جهان تحویل داد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که این تعداد در سال 2023 به بالای 16 میلیون می‌رسد. در سراسر جهان، سهم‌های بازار بین کشورها بسیار متفاوت است. نزدیک به 88 درصد از فروش خودروهای جدید نروژی در سال 2022 خودروهای برقی بوده است. از سوی دیگر، ایالات متحده، جایی که بسیاری از نوآوری‌های مدرن در خودروهای برقی شکل گرفته است، کمتر از 8 درصد از فروش خودروهای جدید به خودروهای برقی در سال 2022 اختصاص داشت. بزرگترین بازار خودروهای برقی در جهان، چین، 30 درصد از بازار در آن سال به سمت خودروهای برقی رفت.

ما می دانیم که شما به ایلان ماسک فکر می کنید، اما او احتمالا بیشتر شبیه پدر بازار انبوه و معاصر EV است. در تمام راه در سال 1827، یک کشیش مجارستانی به نام Anyos Jedlik موتور الکتریکی را اختراع کرد و سال بعد از آن برای نیرو دادن به یک وسیله نقلیه استفاده کرد. دانشمند فرانسوی گاستون پلانته باتری سرب اسیدی را در سال 1859 اختراع کرد و مهندس آلمانی آندریاس فلوکن اولین خودروی الکتریکی واقعی را برای عموم مردم در سال 1888 ساخت. خودروهای برقی حدود 38 درصد از کل وسایل نقلیه فروخته شده در ایالات متحده را در حدود سال 1900 تشکیل می دادند. آنها شروع به از دست دادن بازار کردند. پس از سال 1910 که وسایل نقلیه بنزینی بسیار مقرون به صرفه تر شدند، به سرعت به اشتراک گذاشت. آنها تا حد زیادی از بین رفتند تا اینکه برنامه های تحقیقاتی جدید در دهه 1990 منجر به سرمایه گذاری تدریجی بخش خصوصی در دهه 2000 شد.

بی وای دی چین بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی در جهان است. در سال 2022، 1.8 میلیون خودروی برقی فروخت و در نیمه دوم سال 20 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داد. ستاره ای که به BYD داده شده این است که اکثریت قریب به اتفاق این خودروها هیبریدی هستند. سهم 12 درصدی تسلا از بازار اغلب به‌عنوان مهم‌تر از BYD تلقی می‌شود، زیرا این شرکت فقط خودروهای BEV را می‌فروشد و معروف‌ترین برند خودروهای برقی در جهان است. سپس فولکس واگن، ب ام و و وولینگ پنج نفر اول را تکمیل می کنند. به‌عنوان یک بخش جدید با سرمایه‌گذاری سنگین، بسیاری از استارت‌آپ‌ها بازار را هجوم آورده‌اند. اینها عبارتند از Nio، Li Auto و Xpeng چین. یک سازنده سوئدی-چینی به نام Polestar. و Lucid و Rivian از ایالات متحده.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.