بازگشت تیم ملی به ورزشگاه منحوس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت تیم ملی امارات و کشورمان روز سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین برگزار می‌شود. امیر قلعه‌نویی و شاگردانش باید سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین به میدان بروند. این ورزشگاه همان استادیومی است که تیم ملی فوتبال

کد خبر : 494248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۵۸
بازگشت تیم ملی به ورزشگاه منحوس!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت تیم ملی امارات و کشورمان روز سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین برگزار می‌شود.

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش باید سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین به میدان بروند. این ورزشگاه همان استادیومی است که تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ هشتم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ شکست تلخی را با حساب سه بر صفر مقابل ژاپن تجربه کرد.

تیم ملی ژاپن در آن دیدار موفق شد شاگردان کارلوس کی روش را ظرف ۳۰ دقیقه – از دقیقه ۶۰ تا ۸۹ – با سه گل به شوک فرو ببرد و در نهایت یک ایران را در حسرت رسیدن به دیدار فینال باقی بگذارد.

اما درست یک سال و نیم قبل از آن تیم فوتبال استقلال در تاریخ نهم خرداد ماه ۱۳۹۶ یک شکست سنگین را در همین ورزشگاه همراه با علیرضا منصوریان تجربه کرد. دیدار دور برگشت محله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در همان سال در شرایطی با نتیجه ۶ بر یک به سود العین به پایان رسید که شاگردان علیرضا منصوریان از دقیقه ۲۷ شروع به گل خوردن کردند و تا اواخر نیمه دوم ۶ بار دروازه سید مهدی رحمتی را باز شده دیدند!

تک گل استقلال در آن دیدار توسط کاوه رضایی از روی یک ضربه ایستگاهی زمانی به ثمر رسید که استقلال شش گل از میزبانش خورده بود و هیچ دردی از تیم علیرضا منصوریان دوا نکرد.

حالا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش که در آخرین دیدار مقابل امارات در کشور قطر دو بر صفر در جام ملت‌های ۲۰۲۴ برنده شده بودند پس از حدود ۸ ماه این بار باید ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین امارات به دیدار تیم امارات برود.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.