بازنگری رو به پایین برای خرده فروشی مسئول از دست دادن تولید ناخالص داخلی – ABN Amro

[ad_1] اشتراک گذاری: در مورد داده‌های رشد ایالات متحده، گفت: «بر اساس برآورد قبلی، رشد تولید ناخالص داخلی به 1.1 درصد در هر سال کاهش یافت، که بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌های ما و اجماع برای رشد 2 درصدی بود و از رشد 2.6 درصدی در سه ماهه چهارم پایین‌تر بود». بیل دیوینی، اقتصاددان

کد خبر : 353514
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
بازنگری رو به پایین برای خرده فروشی مسئول از دست دادن تولید ناخالص داخلی – ABN Amro

[ad_1]


اشتراک گذاری:

در مورد داده‌های رشد ایالات متحده، گفت: «بر اساس برآورد قبلی، رشد تولید ناخالص داخلی به 1.1 درصد در هر سال کاهش یافت، که بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌های ما و اجماع برای رشد 2 درصدی بود و از رشد 2.6 درصدی در سه ماهه چهارم پایین‌تر بود». بیل دیوینی، اقتصاددان ارشد در ABN Amro.

مصرف همچنان در سه ماهه اول بسیار قوی بود

در حالی که عقب‌نشینی اصلی ناشی از کاهش موجودی‌ها بود (که 2.7 درصد از رشد را کم کرد)، یک تجدید نظر نزولی بزرگ در خرده‌فروشی نیز به این معنی بود که مصرف آن‌طور که انتظار می‌رفت قوی نبود. در واقع، ردیاب GDP Now آتلانتا فدرال رزرو یک روز قبل از انتشار گزارش تولید ناخالص داخلی، به دلیل بازنگری در خرده فروشی، یک اشتباه بزرگ را پیشنهاد کرده بود. علیرغم این بازنگری نزولی، مصرف همچنان در سه ماهه اول به شدت رشد کرد، به میزان 3.7 درصد به صورت سالانه، با افزایش 16.9 درصدی مصرف کالاهای بادوام که عامل قدرت بود (رشد مصرف خدمات بسیار معتدل تر و 2.3 درصد بود).

قدرت استثنایی در مصرف کالاها در سه ماهه اول غافلگیرکننده بوده است، با توجه به اینکه در بیشتر سال گذشته مصرف کالاها در یک روند خنک کننده بوده است. با این حال، نگاهی به داده‌های فرکانس بالا اخیر نشان می‌دهد که مصرف کالاها از آن زمان روند خنک‌سازی خود را از سر گرفته است، به‌عنوان مثال، فروش هفتگی فروشگاه‌های بزرگ Redbook اخیراً به شدت کاهش یافته است. در عین حال، تمایلی برای تجدید نظرهای نزولی مکرر در داده‌های مصرف در دوره پس از همه‌گیری وجود داشته است که احتمالاً منعکس‌کننده مشکل در اندازه‌گیری اثرات قیمت در محیط تورم بالا فعلی است. به این ترتیب، اگر در برآوردهای تولید ناخالص داخلی آتی، قدرت مصرف سه ماهه اول بازنگری شود، تعجب آور نخواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.