بازرس مالیات دهندگان در گزارش سالانه 2020-2021 خود پنج توصیه ارائه می کند.

[ad_1] اتاوا، 16 دسامبر 2021 – امروز، بازرس مالیات دهندگان کانادا، فرانسوا بولو، اولین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. انطباق و تحویل در زمان های بی سابقه، که اوایل امروز توسط خانم محترم دایان لبوتیلیر، وزیر درآمد ملی در مجلس عوام مطرح شد. این گزارش مروری بر فعالیت‌های انجام‌شده توسط دفتر بازرس مالیات‌دهندگان از

کد خبر : 143457
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
بازرس مالیات دهندگان در گزارش سالانه 2020-2021 خود پنج توصیه ارائه می کند.

[ad_1]

اتاوا، 16 دسامبر 2021 – امروز، بازرس مالیات دهندگان کانادا، فرانسوا بولو، اولین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. انطباق و تحویل در زمان های بی سابقه، که اوایل امروز توسط خانم محترم دایان لبوتیلیر، وزیر درآمد ملی در مجلس عوام مطرح شد. این گزارش مروری بر فعالیت‌های انجام‌شده توسط دفتر بازرس مالیات‌دهندگان از اول آوریل 2020 تا 31 مارس 2021 ارائه می‌کند.

گزارش سالانه دستاوردهای کلیدی را ارائه می‌کند، مسائل خدمات آژانس درآمد کانادا (CRA) را شناسایی می‌کند و روند شکایات را تشریح می‌کند. علاوه بر این، گزارش شامل پنج توصیه به وزیر درآمد ملی و رئیس هیئت مدیره برای بهبود خدمات به کانادایی ها.

در سال 2020-2021، دفتر بازرس مالیات دهندگان دریافت کرد رکورد تعداد پرس و جو، دو برابر تعداد شکایات، تقریباً دو برابر تماس ها، و دو برابر ارجاع مسائل قانع کننده به CRA برای بررسی.

بسیاری از شکایاتی که دریافت کردیم مربوط به مدیریت CRA از مزایای COVID-19 بود، که اکثر آنها از افرادی بود که مشکلات مالی را تجربه می کردند.

آقای Boileau افزود: «در حالی که من اذعان می‌کنم که CRA مزایای کووید-19 را در زمان بی‌سابقه ارائه می‌کند، اما متوجه شدیم که CRA همیشه اطلاعات واضح، دقیق و به موقع را در زمانی که کانادایی‌ها بیشتر به آن نیاز داشتند ارائه نمی‌کند.

گزارش نکات برجسته در 2020-2021 (تصویر بالا را ببینید):

توصیه ها

برای اولین بار، گزارش سالانه شامل توصیه های خاصی به وزیر درآمد ملی و رئیس هیئت مدیره برای بهبود خدمات ارائه شده به کانادایی ها می شود.

  1. بازرس مالیات دهندگان توصیه می کند که CRA پیوندی را از صفحه فرود خود ارائه دهد. canada.ca/revenue-agency، و canada.ca/taxes، به صفحه فرود ما canada.ca/taxpayers-ombudsperson.
  2. Ombudsperson مالیات دهندگان توصیه می کند که CRA به کانادایی ها اطلاع دهد که می توانند در مورد خدماتی که ارائه می دهد شکایت کنند یا بازخورد ارائه کنند.
  3. بازرس مالیات دهندگان توصیه می کند که CRA فرآیندی ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که هرگونه اطلاعات طبقه بندی نشده ای که توسط یک منطقه CRA برای کمک به عوامل مرکز تماس ارائه می شود نیز در دسترس عموم قرار می گیرد.
  4. بازرس مالیات دهندگان توصیه می کند که CRA روشی را برای افراد ایجاد کند تا اسناد را به صورت الکترونیکی ایمن ارسال کنند، بدون اینکه نیازی به دسترسی آنها به حساب CRA باشد.
  5. Ombudsperson مالیات‌دهندگان توصیه می‌کند که CRA به کانادایی‌ها این فرصت را بدهد که بدون نیاز به تماس با مرکز تماس، درخواست پاسخ دهند.

آمار

دفتر بازپرس مالیات دهندگان در مجموع دریافت کرد 3533 شکایت. ما جواب دادیم 183٪ تماس بیشتر نسبت به آنچه در سال 2019-2020 انجام دادیم و ارسال کردیم 132 درصد بیشتر درخواست های فوری باید توسط CRA نسبت به سال های 2019-2020 اقدام شود.

روندها

دسته بندی های پرطرفدار:

  • مزایای COVID-19
    • کانادایی‌ها معمولاً از تأخیرهایی که به دلیل عوامل زیادی از جمله تأیید صلاحیت ایجاد می‌شد ابراز ناامیدی می‌کردند.
  • حساب CRA
    • فقدان اطلاعات واضحی که زمانی که CRA بیش از 180000 کاربر را در فوریه 2021 قفل کرد ارائه شد.
  • مراکز تماس
    • کانادایی‌ها معمولاً با زمان‌های انتظار طولانی، قطع‌های زودهنگام مواجه می‌شوند یا به آنها گفته می‌شود که صف‌ها پر است و دسترسی به CRA برای توضیح مسائلی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوند دشوار است.
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد و سود و درخواست های تعدیل
    • تأخیر در رسیدگی CRA به اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایا و درخواست‌های تعدیل
  • کمک هزینه کودک کانادا (CCB)
    • اداره CRA از CCB و اثبات صلاحیت

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.