بازدید نوروزی بیش از ۲۵۰ هزار نفر از شهرستان محلات

[ad_1] ایسنا/مرکزی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محلات گفت: در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نقاط مختلف شهرستان محلات بازدید کردند. مهدی لعل‌بار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و به منظور میزبانی بهتر

کد خبر : 347302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
بازدید نوروزی بیش از ۲۵۰ هزار نفر از شهرستان محلات

[ad_1]

ایسنا/مرکزی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محلات گفت: در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۰ هزار نفر از نقاط مختلف شهرستان محلات بازدید کردند.

مهدی لعل‌بار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نوروز و به منظور میزبانی بهتر از مسافران شهرستان محلات، با تشکیل ستاد سفر و برگزاری جلسات متعدد، خدمات نوروزی به مسافرین در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه توسط این ستاد با محوریت نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان محلات انجام شد.

وی ادامه داد: اقامت مسافرین در شهرستان محلات به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم می‌شود که دسته رسمی شامل اقامت در هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، مهمانپذیرها (شامل مهمانپذیرهای محلات و مجتمع درمانی آبگرم با حدود ۶۰ واحد اقامتی)، مراکز بوم‌گردی و مناطق نمونه گردشگری است و اقامت‌های غیررسمی شامل اسکان در مدارس و زائرسراهاست که به طور موقت و ویژه ایام نوروز برپا می‌شوند.

وی افزود: در این مدت، ۱۶۴۲۱ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و حدود ۶۷۷۹ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی اسکان یافته‌اند که در مجموع، بالغ بر ۲۳ هزار نفر اسکان در شهرستان محلات انجام گرفت.

لعل‌بار تصریح کرد: امسال هتل و مجتمع‌های آبدرمانی آبگرم عملکرد خوبی را در حوزه اسکان داشته‌اند، به طوری که اقامت در مجتمع‌های آب‌درمانی آبگرم با حدود ۵۳ درصد، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: پس از آنها، هتل‌های آبگرم و اقصی با ۱۵ درصد و مجتمع‌های گردشگری، بوم‌گردی و اقامت در چادر، جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: در این مدت ۷۴ مورد بازدید نظارتی از اماکن و تاسیسات اقامتی و پذیرایی صورت گرفته که منجر به انجام ۱۰ فقره تشویق، ۱۶ مورد تذکر و ۸ مورد اخطار کتبی شده و مابقی موارد نیز در حد ثبت گزارش بوده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محلات ادامه داد: در این مدت ۲۵۰ هزار مورد بازدید از آثار تاریخی، آثار دست‌ساز، صنایع دستی، آثار طبیعی و مذهبی شامل گلخانه‌های شهر محلات، حضور در آبگرم به شکل غیراقامتی، پارک‌ها، رودخانه‌ها، روستاها و بازارچه‌های صنایع دستی محلات و نیم‌ور انجام شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.