بازده اوراق قرضه ایالات متحده نسبت به فدرال رزرو هاوکیش بیشتر است، خجالتی در خطر زیان بیشتر است

[ad_1] بازدهی و چشم انداز خجالتی خزانه داری ایالات متحده نرخ‌های خزانه‌داری ایالات متحده در هفته‌های اخیر در بحبوحه قیمت‌گذاری مجدد فدرال رزرو افزایش یافته است چشم انداز سیاست پولی بخش کوتاه منحنی بیشترین حرکت را تجربه کرده است، با بازدهی 2 ساله تقریباً 88 واحد پایه به 2.32 درصد در مارس افزایش یافته است.

کد خبر : 184707
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
بازده اوراق قرضه ایالات متحده نسبت به فدرال رزرو هاوکیش بیشتر است، خجالتی در خطر زیان بیشتر است

[ad_1]

بازدهی و چشم انداز خجالتی خزانه داری ایالات متحده

  • نرخ‌های خزانه‌داری ایالات متحده در هفته‌های اخیر در بحبوحه قیمت‌گذاری مجدد فدرال رزرو افزایش یافته است چشم انداز سیاست پولی
  • بخش کوتاه منحنی بیشترین حرکت را تجربه کرده است، با بازدهی 2 ساله تقریباً 88 واحد پایه به 2.32 درصد در مارس افزایش یافته است.
  • با افزایش بازدهی کوتاه مدت، SHY در یک مسیر نزولی باقی خواهد ماند که در کوتاه مدت

بیشترین خوانده شده: چشم انداز فلزات گرانبها – منطقه تقاضای طلا فعلاً کاهش یافته است

نرخ‌های خزانه‌داری آمریکا در ماه مارس در سراسر منحنی افزایش شدیدی داشته است، اما نرخ‌های کوتاه مدت بیشترین افزایش را به دلیل قیمت‌گذاری مجدد چشم‌انداز سیاست پولی فدرال رزرو در بحبوحه تورم تاول‌زا داشته است. در مقابل این پس‌زمینه، بازدهی 2 ساله با 88 واحد افزایش به 2.32 درصد رسیده است، در حالی که عملکرد 10 ساله با 63 واحد افزایش به 2.45 درصد در این ماه رسیده است.

در روزهای اخیر، چندین عضو فدرال رزرو به آتش سوخت افزوده اند و با درخواست برای انتقال سریعتر هزینه های استقراض، افزایش بازدهی را تقویت کرده اند. سازگار با یک خنثی موقعیت و اعلام تمایل آنها برای افزایش 50 واحد پایه در صورت لزوم.وال استریت پیام انبساط تهاجمی را به سرعت دریافت کرده است، در واقع، سهام از اواسط ماه مارس به طور قابل توجهی افزایش یافته است، بنابراین سیاست گذاران باید دلیلی برای عقب نشینی یا کاهش لحن لفاظی وجود ندارد در کوتاه مدت

نشانگرهای اقتصادی انتشار در چند روز آینده می تواند گام بعدی افزایشی در نرخ ها، به ویژه آخرین گزارش اشتغال را تسریع کند. با تمرکز بر NFP، نظرسنجی که در روز جمعه منتشر می شود، انتظار می رود نشان دهد که اقتصاد ایالات متحده افزوده شده است 490000 مشاغل در ماه مارس و اینکه نرخ بیکاری یک دهم درصد کاهش یافت و به 3.7 درصد رسید که پایین‌ترین سطح از فوریه 2020 است.

معامله گران همچنین باید به میانگین درآمد ساعتی توجه داشته باشند. ارقام ماه فوریه ملایم بودند، اما رشد دستمزدها در بحبوحه شرایط سخت بازار کار قوی بود، بنابراین این روند می‌تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. اگر چه پرداخت افزایش برای کارگران خوب است و به جبران آن کمک می کند فرسایش قدرت خرید، شتاب در سود ممکن است تقویت نیروهای تورمی، تقویت استدلال برای افزایش نرخ بهره اولیه

CPI سرفصل در ماه فوریه به 7.9% سالانه رسید که بالاترین سطح در چهار دهه اخیر است. این معیار بود انتظار می رود در سه ماهه اول افزایش یابد، اما با توجه به اینکه بخش اعظم فشار قیمت کالاها از درگیری نظامی در اروپای شرقی هنوز احساس نشده است، تورم احتمالا تا اواسط سال یا حتی بعد از آن به اوج خود نخواهد رسید. این بدان معناست که CPI سالانه می‌تواند به بالای 8 درصد برسد و حتی با 9 درصد در ماه‌های آینده معاشقه کند، وضعیتی که باعث تجاوز بیشتر بانک‌های مرکزی خواهد شد. در نتیجه،تاریخ کوتاه خزانه داری نرخ ها در جهت صعودی باقی خواهند ماند رفتن به جلسه بعدی FOMC و را تابستان

خزانه داری ایالات متحده بازده در مقابل خجالتی

راه‌های زیادی برای سفته‌بازی در بازار خزانه‌داری وجود دارد، اما درک این نکته مهم است که وقتی بازدهی افزایش می‌یابد، قیمت اوراق کاهش می‌یابد..

اگر باور داشته باشیم که نرخ های کوتاه مدت دولت به دلیل انقباض پولی تهاجمی به افزایش خود ادامه خواهد داد. بر افق، باید انتظار داشته باشیم قیمت های خزانه داری کوتاه مدت رها کردن (بین اینها رابطه معکوس وجود دارد دو متغیرها همانطور که قبلا گفته شد). معامله گران برای موقعیت برای کاهش قیمت اوراق قرضه ممکن است شرط بندی نزولی را در نظر بگیرند در ETF اوراق قرضه خزانه 1 تا 3 ساله iShares، معروف به SHY، صندوقی که به دنبال ردیابی نتایج سرمایه گذاری شاخصی متشکل از اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده با سررسید باقی مانده بین یک تا سه سال است. (منf بازدهی در پای 1-3 ساله منحنی بالاتر می رود، خجالتی قیمت ها عقب نشینی خواهند کرد).

از نظر تحلیل تکنیکال، SHY پس از شکستن به زیر 83.60 سرعت نزول خود را افزایش داده و در منطقه 82.85 به حمایت نزدیک می شود. اگر فروشندگان بتوانند ETF را به پایین‌تر از این طبقه برسانند، قیمت می‌تواند پایین‌ترین سطح سال 2008 را نزدیک به 82.00 به چالش بکشد. در سمت دیگر، اگر خریداران بازگشته و جرقه برگشت صعودی را ایجاد کنند، مقاومت در 83.60 و پس از آن 84.15 باقی می ماند.

نمودار فنی خجالتی

بازده اوراق قرضه ایالات متحده نسبت به فدرال رزرو هاوکیش بیشتر است، خجالتی در خطر زیان بیشتر است

نمودار SHY با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا فقط به بازار سهام علاقه دارید؟ دانلود فصلنامه DailyFX پیش بینی ارزش سهام
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، مشارکت کننده



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.