بازار چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

[ad_1] دلار ، تجزیه و تحلیل قیمت فدرال رزرو و اخبار بازارهای Tenterhooks در آستانه نشست فدرال رزرو همه چشم ها دوباره به طرح نقطه می پردازند بازارهای Tenterhooks در آستانه نشست فدرال رزرو با وجود برخی از هیجان یک شبه با آخرین اقدامات در چین در مورد اورگراند بازارهای FX در جلسه معمول لندن

کد خبر : 107675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
بازار چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

[ad_1]

دلار ، تجزیه و تحلیل قیمت فدرال رزرو و اخبار

  • بازارهای Tenterhooks در آستانه نشست فدرال رزرو
  • همه چشم ها دوباره به طرح نقطه می پردازند

بازارهای Tenterhooks در آستانه نشست فدرال رزرو

با وجود برخی از هیجان یک شبه با آخرین اقدامات در چین در مورد اورگراند بازارهای FX در جلسه معمول لندن در آرامش معمول قبل از FOMC گیر کرده اند. با نزدیک شدن زمان برای کاهش قیمت نهایی فدرال رزرو ، شرکت کنندگان در بازار مراقب هستند که آیا جزئیات مشخصی در بیانیه امشب ذکر شده است یا خیر ، در حالی که تمرکز بر آخرین پیش بینی های طرح نقطه خواهد بود.

قطعات نقطه: محرک اصلی بازار می تواند در طرح های نقطه نقطه باشد زیرا فدرال رزرو اولین نگاه را به طرح نقطه 2024 ارائه می دهد.

  • Rامیندر آن طرح های نقطه در ژوئن جلسه نشان داد 7 عضو انتظار دارند نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2022 لغو شود. بنابراین ، سه عضو دیگر باید به سمت افزایش حرکت کنند تا شاهد تغییر در نقطه نقطه متوسط ​​برای افزایش نرخ 2022 باشند.
  • برای سال 2023، آنجا برای اینکه بتوان پیش بینی متوسط ​​را به سه افزایش نرخ رساند ، باید دو عضو تغییر کنند. در این صورت ، این امر خطر نمایش چهار افزایش در طرح نقطه 2024 را افزایش می دهد.

که گفت ، این یک چشم انداز بسیار سختگیرانه نسبت به انتظارات بازار خواهد بود. صندلی پاول خواهد به احتمال زیاد از فشار دهنده برای کم اهمیت جلوه های نقطه ای استفاده می کند ، همانطور که در گذشته بارها این کار را انجام داد ، جایی که همه روی طرح های نقطه تمرکز کرده بودند. اما تقریباً مانند ماه ژوئن ، این مانع از افزایش 2 درصدی دلار در جلسات بعدی نشد.

همه چشم ها دوباره به طرح نقطه می پردازند

ریسک رویداد FOMC: بازار چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

خطرات چین دلیلی برای احتیاط ارائه می دهد

با این حال ، در حالی که در جلسات اخیر ممکن بود دیدگاه شاهین ارزش داشته باشد ، با توجه به اینکه دلار آمریکا به بالاترین سطح ماه اوت رسیده است ، در هفته گذشته در میان تقاضای امن بیش از 1 درصد افزایش یافته و تعداد فزاینده ای از شرکت کنندگان در بازار پیش بینی می کردند که یک دیدار سختگیرانه انجام شود. ارزش تا حدودی کاهش یافته است

به خاطر داشته باشید که خطرات چین در رأس سرمایه گذاران و همچنین در ذهن بانک های مرکزی قرار دارد (طبق اظهارات یک شبه RBA Debelle). به نوبه خود ، افزایش نااطمینانی در چین باعث شده است که بازارهای سهام ایالات متحده برای اولین بار از ماه اکتبر 5 درصد از بالاترین سطح خود سقوط کنند. بنابراین ، این بهانه ای برای پاول و شرکت است تا از موضع نسبتاً محتاطانه ای استفاده کنند ، جایی که حتی کوچکترین اشاراتی مبنی بر کاهش سرعت در سال 2022 می تواند برای برانگیختن ریسک پذیری کافی باشد ، که این نیز به معنی 2022 و توطئه های نقطه 2023 بدون تغییر باقی می مانند در حالی که قطعات نقطه 2024 شاهد سه افزایش نرخ هستند.

قرارداد فدرال رزرو یک چیز واقعی است، در زیر چکیده ای از مطالعه درباره اقتصاد فدرال رزرو است.

از اواسط دهه 1990 ، بازده سهام منفی با کاهش پیش بینی ها برای رشد فدرال رزرو و پیش بینی تسهیلات سیاست گذاری ، افزایش می یابد. تجزیه و تحلیل متنی اسناد FOMC نشان می دهد که سیاست گذاران به بازار سهام توجه می کنند. مکانیزم اصلی نگرانی آنها از اثر ثروت مصرف است ، و نقش ثانویه برای بازار اقتصاد را پیش بینی می کند. ما شواهد کمی از واکنش بیش از حد فدرال رزرو به بازار به معنای پس از آن (واکنش فراتر از تأثیر بازار بر انتظارات رشد) پیدا می کنیم. اگرچه سیاست گذاران می دانند که فدرال رزرو می تواند ریسک پذیری را تحریک کند ، اما به نظر می رسد ملاحظات مربوط به خطرات اخلاقی تأثیر قابل توجهی در تصمیم گیری آنها ندارد.

سناریو و FX Outperformer:

  • نقشه های نقطه Hawkish و سیگنال مخروطی صریح: دلار آمریکا عملکرد بهتر ، به ویژه در برابر بازدهی کم (JPY ، CHF و EUR)
  • محتاط تر و بیش از آنچه انتظار می رفت: دلار آمریکا به ویژه در مقابل CAD و AUD ضعیف می شود (در حال حاضر دارای شورت های کوتاه است ، با توجه به داده های CFTC)



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.