بازار درگیر کریپتو | فارکسلایو

تصویر بازار بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.9 درصد از دست داده است و در زمان نگارش این مقاله کمی زیر 20 هزار دلار معامله می شود. جهش شدید در بازارهای سهام در چند روز گذشته در بلاتکلیفی گرفتار شده است و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو را که ارزش سرمایه آن یک شبه 1.6

کد خبر : 264368
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
بازار درگیر کریپتو |  فارکسلایو


تصویر بازار

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.9 درصد از دست داده است و در زمان نگارش این مقاله کمی زیر 20 هزار دلار معامله می شود. جهش شدید در بازارهای سهام در چند روز گذشته در بلاتکلیفی گرفتار شده است و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو را که ارزش سرمایه آن یک شبه 1.6 درصد کاهش یافته و به 956 دلار رسیده است، از خرید باز داشته است.

یک بار دیگر، میانگین متحرک 50 روزه در BTCUSD به عنوان مقاومت محلی عمل کرد و بازار را در محدوده ای که از نیمه دوم سپتامبر غالب بوده است، نگه داشت.

تردید خریداران در میانگین متحرک 50 روزه نشان‌دهنده نگرش منتظر ماندگاری است که شانس تقریباً برابری دارد تا هم به یک حرکت نزولی جدید تبدیل شود و هم برای رشد دوباره متولد شود.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال تا روز جمعه با 3 امتیاز کاهش به 23 رسید و به “ترس شدید” بازگشت.

پس زمینه خبر

سام بانکمن-فرید، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال FTX، گفت که اخیرا شاهد ثبات در بازار ارزهای دیجیتال بوده ایم. با این حال، سیاست پولی سخت‌گیرانه فدرال رزرو بر همه دارایی‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود ارزهای دیجیتال همراه با ارزهای فیات و شاخص‌های سهام نوسان کنند.

طبق آمار Ark Invest، احتکارکنندگان رکورد 13.7 میلیون سکه یا 71.5 درصد از کل عرضه بیت کوین را جمع آوری کرده اند و این ارز دیجیتال را با کاهش از بهار خریداری کرده اند. علاوه بر این، فروشندگان پتانسیل فروش خود را تمام کرده اند.

کایکو خاطرنشان کرد که هفته گذشته به دلیل تقویت دلار، همبستگی بیت کوین با طلا به بالاترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسید. طلا و بیت کوین نتوانستند وضعیت دارایی بهشت ​​خود را در بحبوحه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو حفظ کنند.

اتحادیه اروپا ممنوعیتی بر کیف پول‌های رمزنگاری روسی اعمال کرده است که در درجه اول بر روی بایننس و کوین‌بیس متمرکز و تنظیم‌شده تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه علاقه به صرافی‌های کوچک‌تر با KYC نرم‌تر را افزایش می‌دهد، اما عموماً فروش فعال‌تر ارزهای دیجیتال را به خطر می‌اندازد.

این مقاله توسط Alexander Kuptsikevich، تحلیلگر ارشد بازار FxPro نوشته شده است



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.