بازار استیبل کوین به 15 درصد از ارزش بازار کل اقتصاد رمزنگاری نزدیک می شود – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] تقریباً دو ماه پیش در 11 آوریل، اقتصاد استیبل کوین 190 میلیارد دلار ارزش داشت و به بیش از 200 میلیارد دلار نزدیک می شد. با این حال، پس از سقوط استیبل کوین Terra، اقتصاد توکن فیات از آن زمان تاکنون 16.31 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. در حالی

کد خبر : 215883
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
بازار استیبل کوین به 15 درصد از ارزش بازار کل اقتصاد رمزنگاری نزدیک می شود – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

تقریباً دو ماه پیش در 11 آوریل، اقتصاد استیبل کوین 190 میلیارد دلار ارزش داشت و به بیش از 200 میلیارد دلار نزدیک می شد. با این حال، پس از سقوط استیبل کوین Terra، اقتصاد توکن فیات از آن زمان تاکنون 16.31 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. در حالی که این ارزش از بازار استیبل کوین حذف شد، خود استیبل کوین ها 9.35 درصد از کل ارزش خالص دلاری اقتصاد کریپتو را در آن زمان تشکیل می دادند. 61 روز بعد، ارزش اقتصاد کریپتو تقریباً 1.15 تریلیون دلار است و اقتصاد استیبل کوین 13.8 درصد از کل امروز را تشکیل می دهد.

در 61 روز، تسلط استیبل کوین از 9٪ به 13.8٪ افزایش یافت.

برای اولین بار در تاریخ، سه استیبل کوین 36 روز پیش در 6 مه 2022 ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش گذاری بازار بودند. اما این قبل از انفجار UST بود.

در حالی که terrausd از بین رفته است، امروز هنوز سه استیبل کوین در ده تای برتر وجود دارد، زیرا بایننس usd (BUSD) هفتمین دارایی بزرگ ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. دو ماه پیش در 11 آوریل، اقتصاد استیبل کوین 190 میلیارد دلار ارزش داشت اما امروز، ارزش بازار استیبل کوین اکنون 159 میلیارد دلار است.

بازار استیبل کوین به 15 درصد از ارزش بازار کل اقتصاد کریپتو نزدیک شده است
در 6 می، درست قبل از اینکه UST از برابری 1 دلار جدا شود، تتر، کوین دلار آمریکا و تراس سه استیبل کوین برتر در ده سکه بزرگ دارای ارزش بازار بودند. امروز، با حذف UST، BUSD وارد ده جدول رده بندی برتر شده است.

در آن روز در ماه آوریل، کل اقتصاد کریپتو 2.03 تریلیون دلار ارزش داشت و امروز ارزش آن تقریباً 1.15 تریلیون دلار است. با وجود اینکه نتایج UST Terra باعث شد تا میلیاردها دلار از اقتصاد استیبل کوین خارج شوند، اما نسبت به زمانی که نزدیک به 200 میلیارد دلار بود، بر آن تسلط داشت.

بازار استیبل کوین به 15 درصد از ارزش بازار کل اقتصاد کریپتو نزدیک شده است
در 11 آوریل 2022، ارزش بازار 190 میلیارد دلاری استیبل کوین معادل 9.3 درصد از کل 2.03 تریلیون دلار اقتصاد کریپتو بود. امروز، با 159 میلیارد دلار، اقتصاد پایدار کوین اکنون 13.8 درصد از ارزش کل 1.15 تریلیون دلار است.

استیبل کوین ها حجم معاملات زیادی را نیز به خود اختصاص می دهند، و در زمان نگارش این مقاله، توکن های متصل به فیات 46.1 میلیارد دلار حجم تجارت داشته اند، در حالی که مجموع دارایی های کریپتو 71.6 میلیارد دلار بوده است. داده ها نشان می دهد که 64.38 درصد از کل معاملات ارزهای دیجیتال امروز با جفت های استیبل کوین مبادله می شود.

به عنوان مثال، معاملات تتر (USDT) 60.26٪ از حجم تجارت جهانی بیت کوین (BTC) را تشکیل می دهد در حالی که BUSD 10.05٪ را تشکیل می دهد. طبق معیارهای cryptocompare.com، USDT و BUSD دو جفت تجاری برتر BTC در زمان نگارش این مقاله هستند.

تتر (USDT) با ارزش بازار ۷۲ میلیارد دلاری که بیش از ۶ درصد از کل اقتصاد کریپتو را شامل می‌شود، همچنان پادشاه استیبل کوین‌ها است. سکه USD (USDC) با ارزش 53.7 میلیارد دلار، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است.

USDC امروزه با بیش از 4 درصد از اقتصاد کریپتو تسلط دارد و ترکیب هر دو USDC و USDT 76.92 درصد از کل تسلط 13.40 درصدی کل استیبل کوین را تشکیل می دهند. در همین حال، BUSD 1.58 درصد از کل اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد. این امر کمی بیش از 1 درصد از اقتصاد کریپتو را باقی می‌گذارد که از استیبل کوین‌هایی مانند DAI، FRAX، TUSD و USDP سرچشمه می‌گیرد.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین، جفت بیت کوین (BTC)، BUSD، DAI، توکن های فیات، FRAX، MIM، استیبل کوین، اقتصاد استیبل کوین، جفت استیبل کوین، استیبل کوین، Terrausd (UST)، حجم تجارت، تجارت، توسد، USDC، USDP، USDT

نظر شما در مورد اقتصاد استیبل کوین که 13.8 درصد از کل اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.