بازارهای کریپتو قبل از بحران بازار مالی «بزرگتر از وام‌های اعطایی» هستند – اخبار بیت کوین

[ad_1] پابلو هرناندز د کاس، رئیس بانک اسپانیا، بار دیگر در مورد ارزهای رمزپایه و رشدی که بازار کریپتو در حال تجربه است، هشدار داده است. هرناندز د کاس اظهار داشت که در حالی که بازار در سطح جهانی هنوز نسبتاً کوچک است، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر بزرگتر از وام‌های رهنی پیش از

کد خبر : 212798
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بازارهای کریپتو قبل از بحران بازار مالی «بزرگتر از وام‌های اعطایی» هستند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پابلو هرناندز د کاس، رئیس بانک اسپانیا، بار دیگر در مورد ارزهای رمزپایه و رشدی که بازار کریپتو در حال تجربه است، هشدار داده است. هرناندز د کاس اظهار داشت که در حالی که بازار در سطح جهانی هنوز نسبتاً کوچک است، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر بزرگتر از وام‌های رهنی پیش از بحران مالی در حدود سال 2008 است و پیوندهای آن با امور مالی سنتی همچنان در حال رشد است.

رئیس بانک مرکزی اسپانیا درباره گسترش کریپتو هشدار داد

رئیس بانک اسپانیا درباره خطرات ناشی از مخلوط شدن بازارهای رو به رشد ارزهای دیجیتال با موسسات مالی سنتی هشدار داده است. پابلو هرناندز د کوس در پایان یک رویداد توضیح داد که به دلیل تعداد زیادی ابزار معاملاتی که در آخرین مرحله بازار صعودی راه‌اندازی شده‌اند، ارتباط متقابل بین این بازارهای غیرقابل تنظیم و موسسات سنتی افزایش یافته است که شامل ETF، آتی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. .

از این نظر، هرناندز دی کوز همچنین اظهار داشت که «برخی از شرکت‌های خصوصی بزرگ علاقه خود را به استفاده از دارایی‌های رمزنگاری برای مدیریت پول نقد اعلام کردند، در حالی که برخی دیگر برای آن کمپین کردند.» این امر رئیس بانک اسپانیا را وادار کرد تا هشدارهایی را در مورد بی ثباتی که ممکن است این شامل شدن متغیرهای کریپتو در اسپانیا ایجاد کند، اعلام کند.


رشد بازار و خطرات آن

رشد بازار کریپتوکارنسی در اسپانیا به صورت تصاعدی بوده است، به طوری که برخی تخمین ها به آن اندازه بیش از 60 میلیارد یورو (64 میلیارد دلار) در تراکنش های مرتبط با رمزنگاری می دهند. رئیس بانک مرکزی اسپانیا نیز به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت که آنها “نباید این واقعیت را نادیده بگیرند که این بازار در حال حاضر بزرگتر از بازار وام های مسکن در آستانه بحران مالی جهانی است.”

علاوه بر این، هرناندز د کاس توضیح داد که حجم معاملات برخی از مهم‌ترین دارایی‌ها، مانند بیت کوین، اتریوم و تتر، در حال حاضر نزدیک به حجم معاملاتی است که توسط بورس نیویورک طی برخی جلسات معامله می‌شود. این و نوسانات نسبی برخی از دارایی‌های کریپتو، فرماندار را وادار کرده است که این بازارها را به زودی تنظیم کند.

هرناندز د کاس توضیح داد که:

ما در هیئت ثبات مالی (FSB) اخیراً تأکید کرده‌ایم که اگر به درستی تنظیم و نظارت نشود، این بازارها می‌توانند به سرعت به نقطه اوج برسند.

این اولین بار نیست که بانک اسپانیا در مورد خطرات مرتبط با کریپتو در بازارهای سنتی هشدار می دهد. در گزارشی که در ماه آوریل منتشر شد، این موسسه همچنین گزارش داد که چگونه همبستگی بین بازارهای کریپتو و سنتی و افزایش استیبل کوین‌ها ممکن است چندین خطر را برای ثبات اقتصادی به همراه داشته باشد.

نظر شما در مورد هشدارهای جدید رئیس بانک اسپانیا در مورد رشد بازارهای کریپتو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.