ایلان ماسک در حال حاضر تحت بررسی مقامات فدرال است، توییتر به قاضی اطلاع داد – اخبار ویژه بیت کوین

بر اساس یک پرونده قضایی توسط این غول رسانه اجتماعی، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس به دلیل رفتارش در ارتباط با خرید 44 میلیارد دلاری توییتر تحت بازجویی فدرال قرار دارد. توییتر مدعی است که “از طریق وکیل، مکاتبات اساسی با آن مقامات در مورد تحقیقات آنها رد و بدل شده است.” توییتر می

کد خبر : 267573
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
ایلان ماسک در حال حاضر تحت بررسی مقامات فدرال است، توییتر به قاضی اطلاع داد – اخبار ویژه بیت کوین


بر اساس یک پرونده قضایی توسط این غول رسانه اجتماعی، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس به دلیل رفتارش در ارتباط با خرید 44 میلیارد دلاری توییتر تحت بازجویی فدرال قرار دارد. توییتر مدعی است که “از طریق وکیل، مکاتبات اساسی با آن مقامات در مورد تحقیقات آنها رد و بدل شده است.”

توییتر می گوید مقامات فدرال در حال تحقیق درباره ایلان ماسک هستند

توییتر در یک پرونده قضایی که روز پنجشنبه منتشر شد فاش کرد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در رابطه با پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی تحت تحقیقات فدرال قرار دارد.

وکلای توییتر در نامه‌ای به تاریخ 6 اکتبر خطاب به قاضی کاتالین سنت جود مک کورمیک که بر پرونده شرکت علیه ماسک نظارت می‌کند، خاطرنشان کردند که از 22 جولای اسناد مربوط به تحقیقات را از ماسک می‌خواهند.

ایلان ماسک در حال حاضر توسط مقامات فدرال به دلیل رفتارش در ارتباط با خرید توییتر تحت تحقیق است. او از طریق وکیل، مکاتبات اساسی با آن مقامات در مورد تحقیقات آنها رد و بدل کرده است.

وکلای دادگستری ضمن تاکید بر اینکه این اسناد «موضوعات کلیدی این دعوا را دارد»، تأکید کردند: «توئیتر ماه‌ها پیش درخواست ارائه آن اسناد را داده بود. اما با آزمایش فقط 11 روز دیگر، [the] متهمان هنوز آنها را ارائه نکرده اند.»

وکلای توییتر در نامه خود همچنین به نامه ای اشاره کردند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ظاهراً به ماسک در ماه ژوئن ارسال کرده بود. به گفته توییتر، SEC به دنبال اطلاعات مربوط به توییتی بود که ماسک در ماه مه منتشر کرد، که نشان می‌دهد تا زمانی که این شرکت رسانه‌های اجتماعی اطلاعات بیشتری درباره حساب‌های اسپم و کلاهبرداری در این پلتفرم به او ارائه نمی‌کند، «معامله نمی‌تواند پیش برود».

SEC همچنین توییتر را در مورد روش این شرکت برای شناسایی حساب های اسپم مورد بررسی قرار داد. در نامه‌ای به تاریخ 27 ژوئیه، SEC به توییتر گفت: «ما بررسی پرونده‌های شما را تکمیل کردیم. یادآور می‌شویم که علی‌رغم هرگونه بررسی، اظهارنظر، اقدام یا عدم اقدام کارکنان، مسئولیت صحت و کفایت افشای اطلاعات را بر عهده شرکت و مدیریت آن می‌باشد.»

ماسک در ابتدا با خرید توییتر در ماه آوریل به مبلغ 44 میلیارد دلار موافقت کرد. با این حال، او متعاقباً سعی کرد از توافق عقب نشینی کند و توییتر را به نقض اساسی توافق متهم کرد. او در ماه جولای به طور رسمی به پیشنهاد خود برای خرید توییتر پایان داد و مدعی شد که این شرکت رسانه‌های اجتماعی در مورد تعداد ربات‌ها و حساب‌های جعلی در پلتفرم خود شفاف نبوده است. ماسک دلایل متعددی را برای پایان دادن به این معامله بیان کرد.

توییتر متعاقباً از مدیرعامل تسلا شکایت کرد تا او را مجبور به بستن قرارداد کند. ماسک از توییتر شکایت کرد. قرار بود دو طرف در 17 اکتبر در دادگاه سلطنتی دلاور محاکمه شوند.

با این حال، هفته گذشته ماسک گفت که توییتر را با قیمت توافقی 54.20 دلار برای هر سهم خریداری خواهد کرد. دادگاه تا 28 اکتبر به او مهلت داد تا برای جلوگیری از محاکمه، این خرید را تعطیل کند. ماسک گفت که خرید توییتر باعث تسریع ایجاد “X، برنامه همه چیز” می شود.

نظر شما در مورد تحقیق ایلان ماسک توسط مقامات فدرال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.