ایلان ماسک برنامه پیوستن به هیئت مدیره توییتر را کنار گذاشت، توییت های آخر هفته را حذف کرد

نه پاراگ آگراوال، نه ماسک، رئیس توییتر دلیل رد شدن را فاش نکردند، اگرچه رئیس تسلا بعداً این توییت‌ها را حذف کرد، که شامل طرح‌هایی مانند علامت تأیید اعتبار برای مشترکین توییتر که ماهیانه 3 دلار می‌پردازند نیز می‌شد. آگراوال در یادداشتی که روز یکشنبه در سایت منتشر شد، گفت: هیئت مدیره مذاکرات زیادی با

کد خبر : 191809
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
ایلان ماسک برنامه پیوستن به هیئت مدیره توییتر را کنار گذاشت، توییت های آخر هفته را حذف کرد


نه پاراگ آگراوال، نه ماسک، رئیس توییتر دلیل رد شدن را فاش نکردند، اگرچه رئیس تسلا بعداً این توییت‌ها را حذف کرد، که شامل طرح‌هایی مانند علامت تأیید اعتبار برای مشترکین توییتر که ماهیانه 3 دلار می‌پردازند نیز می‌شد.

آگراوال در یادداشتی که روز یکشنبه در سایت منتشر شد، گفت: هیئت مدیره مذاکرات زیادی با ماسک انجام داد و در عین حال درباره “مزاحمات در پیش رو” هشدار داد.

آخرین تغییر در حماسه توییتر باعث ایجاد پچ پچ در مورد همه چیز شد، از احتمال خرید تا تلاش ماسک برای دور ماندن از نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده.

انتظار می رفت که ماسک در تاریخ 9 آوریل پس از افشای مالکیت 9.1 درصدی سهام توییتر به هیئت مدیره بپیوندد، اما این نقش می توانست سهم او را به 14.9 درصد برساند.

منابع به رویترز گفتند که ماسک حتی قبل از دعوت شرکت از توییتر برای یک صندلی هیئت مدیره درخواست کرده بود.

با این رد، ماسک، که اکنون بزرگترین سهامدار شرکت است، آزاد است که سهام خود را بالاتر از این حد افزایش دهد.

آگراوال در یادداشت با اشاره به رد ماسک گفت: “من معتقدم که این برای بهترین است.” حواس‌پرتی‌هایی در راه است، اما اهداف و اولویت‌های ما بدون تغییر باقی می‌مانند.» (https://bit.ly/3usFqhe)

ماسک که دارایی خالص او توسط فوربس 274 میلیارد دلار است، با شکلک چهره با دست به دهان در توییتر پاسخ داد که بعداً حذف شد.

دنی هیوسون، تحلیلگر AJ Bell، گفت: «باید فرض کنید که در آخر هفته، بازی‌های بسیار وحشتناکی وجود داشته است، و به نظر می‌رسد که او مرزها را زیر پا می‌گذارد تا ببیند تا کجا می‌تواند پیش برود.»

او هرگز نمی خواست به گونه ای محدود شود که توییتر به وضوح می خواهد او را به عنوان عضوی از هیئت مدیره محدود کند.

ماسک که خود را مطلق‌گرای آزادی بیان می‌خواند و از توییتر انتقاد می‌کرد، در 4 آوریل این سهام را فاش کرد و گفت که قصد دارد پیشرفت‌های قابل توجهی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ایجاد کند.

آنجلو زینو، تحلیلگر CFRA Research، در یادداشت مشتری نوشت: تصمیم اخیر ماسک این امکان را برای او فراهم می کند که موقعیت بزرگ تری داشته باشد و به طور بالقوه پیشنهادی همه جانبه ارائه دهد.

زینو افزود: «ما فکر می‌کردیم که کلاه سهام و صندلی هیئت مدیره در ابتدا برای دستبند زدن به ماسک از بسیاری جهات بود و فکر می‌کردیم که او بعید است که اکنون سهام خود را بفروشد و برود.»

سهام توییتر در معاملات پرنوسان روز دوشنبه با اندکی افزایش به 46.40 دلار رسید. آنها در 4 آوریل، زمانی که ماسک سهام خود را فاش کرد، بیش از 27 درصد افزایش یافتند، اما از آن زمان تا پایان جمعه حدود 7.5 درصد از دست داده اند.

منابع این شرکت به رویترز گفتند که خبر نشستن ماسک در هیئت مدیره باعث شد برخی از کارمندان توییتر از آینده توانایی این شرکت رسانه اجتماعی در تعدیل محتوا وحشت کنند.

ماسک قبل از گرفتن سهام، یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از کاربران پرسید که آیا معتقدند توییتر به اصل آزادی بیان پایبند است یا خیر.

برایان فیتزجرالد، تحلیلگر ولز فارگو گفت: “من فکر می کنم چیزی که او متوجه شد این است که با حضور در هیئت مدیره صدایش کاهش می یابد و این کاملاً آخرین چیزی است که او می خواهد.”

(گزارش توسط ابینایا ویجایاراغوان، نیودیتا بالو و جوبی بابو در بنگالورو؛ ویرایش توسط آرون کویور، میونگ کیم، ادموند کلامان و آنیل دسیلوا)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.