ایلان ماسک برای ایجاد پلتفرم رسانه های اجتماعی با سخنرانی آزاد به عنوان اولویت اصلی “فکر جدی” می کند – اخبار ویژه بیت کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که در حال «فکر جدی» برای ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید با آزادی بیان به عنوان اولویت اصلی است. میلیاردر تسلا گفت: «با توجه به اینکه توییتر به عنوان میدان عمومی شهر عمل می کند، عدم رعایت اصول آزادی بیان اساساً دموکراسی را تضعیف می کند. ایلان

کد خبر : 184420
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
ایلان ماسک برای ایجاد پلتفرم رسانه های اجتماعی با سخنرانی آزاد به عنوان اولویت اصلی “فکر جدی” می کند – اخبار ویژه بیت کوین


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که در حال «فکر جدی» برای ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید با آزادی بیان به عنوان اولویت اصلی است. میلیاردر تسلا گفت: «با توجه به اینکه توییتر به عنوان میدان عمومی شهر عمل می کند، عدم رعایت اصول آزادی بیان اساساً دموکراسی را تضعیف می کند.

ایلان ماسک در نظر دارد پلتفرم جدید رسانه های اجتماعی بسازد، می گوید آزادی بیان برای دموکراسی ضروری است

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس، در چند روز گذشته در مورد نیاز به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید در توییتر بحث کرده است. او اخیراً انتقاد بیشتری از توییتر و سیاست‌های آن کرده است و ادعا می‌کند که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی با عدم پایبندی به اصول آزادی بیان، دموکراسی را تضعیف می‌کند.

ماسک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به فکر ساختن یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید با الگوریتم منبع باز است، جایی که آزادی بیان در اولویت قرار دارد و تبلیغات به حداقل می رسد، پاسخ داد: “من به این موضوع فکر جدی می کنم.”

ایلان ماسک برای ایجاد پلتفرم رسانه های اجتماعی با بیان آزاد به عنوان اولویت اصلی

او نوشت، این بحث زمانی آغاز شد که ماسک جمعه یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از 79.2 میلیون دنبال کننده خود خواست رای دهند که آیا معتقدند توییتر به اصل آزادی بیان پایبند است، که “برای یک دموکراسی کارآمد ضروری است”.

رئیس تسلا تأکید کرد: «پیامدهای این نظرسنجی مهم خواهد بود. لطفا با دقت رای دهید.» پس از 24 ساعت، نظرسنجی با بیش از 2 میلیون رای به پایان رسید. 70.4 درصد پاسخ منفی دادند.

ایلان ماسک برای ایجاد پلتفرم رسانه های اجتماعی با بیان آزاد به عنوان اولویت اصلی

ماسک نظر داد:

با توجه به اینکه توییتر به عنوان میدان عمومی شهر عمل می کند، عدم پایبندی به اصول آزادی بیان اساساً دموکراسی را تضعیف می کند. آنچه باید انجام شود؟

مدیرعامل اسپیسکس در یک توییت بعدی پرسید: “آیا به پلتفرم جدیدی نیاز است؟”

چند پلتفرم در حال حاضر خود را به عنوان جایگزین های آزادی بیان تبلیغ می کنند، اما هیچ کدام به اندازه توییتر نزدیک نشده اند. به عنوان مثال، Parler به عنوان یک جایگزین توییتر مورد توجه قرار گرفته است، اما یک سرویس متمرکز مشابه است.

برخی از پلتفرم‌ها با پروتکل‌های غیرمتمرکز و منبع باز ساخته شده‌اند، مانند Gab و Truth Social، پلتفرمی که اخیراً توسط رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ پس از ممنوعیت توئیتر راه‌اندازی شده است. Truth Social مطرح نشد و حتی ترامپ به سختی از آن استفاده می کند. چندین پروتکل مختلف را می توان برای ساخت جایگزین های غیرمتمرکز توییتر استفاده کرد، از جمله Mastodon، Diaspora، Misskey، Friendica، Pleroma و Twister.

برچسب ها در این داستان

ایلان ماسک، ایلان ماسک آزادی بیان، رسانه های اجتماعی ایلان ماسک، پلت فرم رسانه های اجتماعی ایلان ماسک، توییت های ایلان ماسک، توییتر ایلان ماسک، بیان آزاد، رسانه های اجتماعی منبع باز، پلت فرم رسانه های اجتماعی، مدیرعامل تسلا، توییتر، بیان آزاد توییتر

آیا فکر می کنید ایلان ماسک باید یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید با آزادی بیان به عنوان اولویت اصلی بسازد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.