ایجاد ظرفیت برای تسریع در آینده کربن کم کانادا-برنامه تجدیدپذیرهای هوشمند و مسیرهای برق رسانی

12 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا استفاده از منابع عظیم انرژی پاک کانادا مستلزم سرمایه گذاری های دگرگون کننده برای تسریع انتقال به اقتصاد بدون صفر است. دولت کانادا از طریق برنامه های تجدیدپذیر هوشمند و مسیرهای برق رسانی (SREPs) در فناوری های انرژی تجدیدپذیر سرمایه گذاری کرده و شبکه برق را

کد خبر : 92590
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۳۴
ایجاد ظرفیت برای تسریع در آینده کربن کم کانادا-برنامه تجدیدپذیرهای هوشمند و مسیرهای برق رسانی


12 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

استفاده از منابع عظیم انرژی پاک کانادا مستلزم سرمایه گذاری های دگرگون کننده برای تسریع انتقال به اقتصاد بدون صفر است. دولت کانادا از طریق برنامه های تجدیدپذیر هوشمند و مسیرهای برق رسانی (SREPs) در فناوری های انرژی تجدیدپذیر سرمایه گذاری کرده و شبکه برق را ارتقاء می دهد تا دسترسی به گزینه های برق پاک و مقرون به صرفه در جوامع سراسر کانادا بیشتر شود.

امروز ، شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، جریان جدیدی را تحت SREP ها راه اندازی کرد که بر ایجاد ظرفیت برای دستیابی به راه حل های مبتنی بر جامعه برای موفقیت در اقتصاد کم کربن متمرکز است.

در چارچوب این ظرفیت سازی ، منابع طبیعی کانادا از پروژه های واجد شرایط که دانش و مهارت های مربوط به فناوری های تجدیدپذیر و نوسازی شبکه را ایجاد می کند ، حمایت می کند و همچنین از ابتکاراتی که یک بخش انرژی عادلانه ، متنوع و فراگیر را ایجاد می کند ، حمایت می کند.

پروژه های تأمین شده جوامع و افراد را تشویق می کند تا از فرصت استفاده مشارکت فعال در انتقال بخش های برق و انرژی تجدیدپذیر به آینده ای سبزتر استفاده کنند. این جریان با هدف حمایت از مجموعه ای از پروژه ها در سراسر کشور و همچنین مشارکت و رهبری جوامع First Nation ، Métis و Inuit تشویق می شود.

این در 2 ژوئن 2021 ، راه اندازی رسمی SREPs که 964 میلیون دلار برای حمایت از آینده انرژی کم انتشارات کانادا و اقتصاد تجدیدپذیر و الکتریکی از طریق پروژه هایی که بر فناوری های بدون انتشار ، انرژی پاک تر ، مانند ذخیره سازی ، متمرکز است ، اعلام کرد. و نوسازی عملیات سیستم برق

از طریق SREP ها و برنامه های دیگر ، دولت با استان ها و مناطق ، شرکت های خدمات رسانی ، شرکای بومی ، دارندگان حقوق و دیگران ، از جمله مشاغل و جوامع مختلف ، همکاری می کند تا این طرح های انرژی پاک و قابل اعتماد را ارائه دهد. با نوآوری ، فناوری و کارگران ماهر انرژی کانادایی ، می توانیم جوامع ، خانوارها و مشاغل بیشتری را با افزایش برق پاک و شبکه برقی تمیزتر تأمین کنیم.

این برنامه از برنامه تقویت اقلیم کانادا پشتیبانی می کند ، محیط سالم و اقتصاد سالمبه کانادا در حال پیشبرد پروژه هایی است که از شبکه پاک آینده پشتیبانی می کند. در مجموع با سرمایه گذاری های بیانیه اقتصادی پاییز 2020 و بودجه 2021 ، کانادا به تعهدات ما در زمینه تغییرات آب و هوایی دست خواهد یافت و از محیط سالم تر و اقتصاد مرفه تری برای نسل های آینده اطمینان حاصل می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.