ایان اسکات به کمیته دائمی میراث کانادایی
سخن، گفتار قبل از پرداختن به این عنصر خاص از برآوردهای اصلی، ارائه زمینه برای اظهارات من مفید خواهد بود. من ابتدا میخواهم یک نمای کلی از نحوه تامین مالی CRTC و نحوه استفاده از پول اختصاص داده شده برای اجرای مسئولیتهای جدید ما تحت لایحه C-11 ارائه دهم. 18 مه 2022 ایان اسکات، رئیس
سخن، گفتار
18 مه 2022
ایان اسکات، رئیس و مدیر اجرایی
کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC)
در مقابل تحویل بررسی کنید
با تشکر از شما، خانم رئیس، که ما را برای حضور در این کمیته دعوت کردید.
امروز به من ملحق شده است:
- کلود دوسه، دبیر کل و مدیر ارشد مالی
- والری هوت، مدیر کل، خدمات مالی و اداری، و
- اسکات هاتون، رئیس بخش مصرف، تحقیقات و ارتباطات.
ما از این شانس استقبال می کنیم که به عنوان بخشی از مطالعه شما در مورد برآوردهای اصلی برای 2022-23 ظاهر شویم زیرا آنها به CRTC و لایحه C-11 مربوط می شوند.
قبل از پرداختن به این عنصر خاص از برآوردهای اصلی، ارائه زمینه برای اظهارات من مفید خواهد بود. من ابتدا میخواهم یک نمای کلی از نحوه تامین مالی CRTC و نحوه استفاده از پول اختصاص داده شده برای اجرای مسئولیتهای جدید ما تحت لایحه C-11 ارائه دهم.
CRTC به دو منبع مالی دسترسی دارد: تخصیص اعتبار و درآمد. علاوه بر آن، بودجه قانونی به CRTC برای پوشش طرح های مزایای کارکنان اختصاص داده می شود.
اولی، تخصیص، برای هزینه های مربوط به قانون ضد هرزنامه کانادا و فعالیت های ثبت نام تماس با رای دهندگان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، به CRTC بودجه اختصاصی موقت برای هزینه های مربوط به اجرای لایحه C-11 داده شد. اعتبارات حدود 13 درصد از بودجه کلی CRTC را تشکیل می دهد.
بخش عمده ای از بودجه CRTC – 87٪ – از هزینه هایی است که مستقیماً توسط شرکت های تحت نظارت آن پرداخت می شود. کمیسیون هزینه ها را تحت اختیار این کمیسیون جمع آوری می کند قانون مخابرات، همانطور که در مقررات هزینه مخابرات و مقررات هزینه های مخابراتی ناخواسته، و قانون صدا و سیما، همانطور که در زیر آمده است مقررات هزینه پخش. هیئت خزانه داری کانادا به CRTC اجازه می دهد تا از درآمدهای حاصل از این هزینه ها برای جبران هزینه های عملیاتی انجام شده در همان سال مالی استفاده کند.
باید توضیح دهم که هزینههای مجوز پخش قسمت اول، هزینههای مخابرات و هزینههای مخابرات ناخواسته برای پوشش هزینههای مربوط به فعالیتهای نظارتی ما استفاده میشود. با این حال، هزینه های مجوز پخش قسمت دوم به صندوق درآمد تلفیقی دولت تعلق می گیرد. هزینه های مجوز قسمت دوم هزینه های نظارتی CRTC برای فعالیت های مرتبط با پخش را تامین نمی کند یا از فعالیت های کمیسیون به هیچ طریق دیگری حمایت نمی کند.
کمیته شما در آینده نزدیک فرصتی برای مطالعه لایحه C-11 خواهد داشت و من مشتاقانه منتظر حضور مجدد در برابر شما هستم تا در مورد این قانون به طور مفصل صحبت کنم. در حال حاضر، من به سادگی می گویم که ما از ارائه این لایحه با توجه به نیاز مبرم به مدرن سازی استقبال کردیم. قانون صدا و سیما و اختیارات CRTC، و برای روشن کردن صلاحیت CRTC در مورد پخش آنلاین.
همانطور که ممکن است آگاه باشید، بودجه 2022 پیشنهاد داد که 8.5 میلیون دلار در مدت دو سال به CRTC برای ایجاد یک رژیم جدید برای اطمینان از اینکه رسانه های خبری کانادا به طور عادلانه توسط پلت فرم های دیجیتال جبران می شوند، ارائه شود.
خانم رئیس، بیل C-18 مکانیسمی را پیشنهاد می کند تا اطمینان حاصل شود که رسانه های خبری کانادا از پلتفرم های دیجیتالی که کار آنها را به اشتراک می گذارند و توزیع می کنند، غرامت عادلانه دریافت می کنند. این قانون پلتفرم هایی را که از انتشار محتوای خبری در سایت های خود درآمد ایجاد می کنند، ملزم می کند تا با کسب و کارهای خبری مذاکره کنند و به معاملات تجاری منصفانه برسند.
لایحه C-18 پیشنهاد می کند که پنج وظیفه اصلی در نظارت بر این فعالیت به CRTC سپرده شود. این خواهد شد:
- نقش اداری، ثبت کسب و کارهای خبری که معیارهای صلاحیت قانون را دارند و ارزیابی اینکه آیا پلتفرم های دیجیتال معیارهای معافیت قانون را برآورده می کنند، ایفا کنید.
- نظارت بر مذاکره و میانجیگری و حفظ فهرست عمومی داوران خارجی مورد توافق پلتفرمها و ناشران.
- رسیدگی به شکایات مربوط به ترجیحات ناروا یا تبعیض ناعادلانه که از سوی کسب و کارهای خبری علیه پلتفرم ها ثبت شده است.
- قرارداد یک حسابرس مستقل برای انتشار گزارش سالانه در مورد ارزش کل قراردادهای تجاری و سایر اطلاعات کلیدی.
- وضع مقرراتی برای دریافت هزینه ها، مشابه آنچه که توسط پخش کنندگان و ارائه دهندگان خدمات مخابراتی پرداخت می شود.
کمیسیون برای آماده شدن برای این مسئولیت های جدید به بودجه بیشتری نیاز دارد، به طوری که در صورت دریافت موافقت سلطنتی لوایح C-11 و C-18، ما آماده اجرای قانون به شیوه ای مناسب هستیم.
علاوه بر این، در صورتی که بیل موافقت سلطنتی را دریافت کند، ما به سرعت برای راه اندازی رایزنی های عمومی به منظور جمع آوری دیدگاه ها و شواهد اقدام خواهیم کرد. کارکنان CRTC باید اسناد و ابزارهای مشاوره را توسعه دهند، سوابق عمومی را تجزیه و تحلیل کنند و یک چارچوب نظارتی ایجاد کنند. این کار علاوه بر اقدامات ما خواهد بود که در حال حاضر برای 2022-23 برنامه ریزی شده است.
با بهره مندی از تخصیص مشخص شده در برآوردهای اصلی و بودجه 2022، CRTC در موقعیت مناسبی برای دستیابی به هدف لایحه C-11 مبنی بر ایجاد یک چارچوب نظارتی جدید برای پخشکنندگان آنلاین و همچنین هدف لایحه C-18 مبنی بر منصفانه و پایدار قرار خواهد گرفت. بازار اخبار دیجیتال کانادا
من مطمئن هستم که این مرور کلی برای اعضای کمیته شما مفید بوده است. من و همکارانم اکنون خوشحال می شویم به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.
مخاطب
روابط رسانه ای
9403-997-819
سوالات عمومی
819-997-0313
رایگان 1-877-249-CRTC (2782)
TTY 819-994-0423
سوال بپرسید یا شکایت کنید
وصل بمون
ما را در توییتر دنبال کنید @CRTCeng
مثل ما در فیس بوک
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :تجارت و صنعت ، سخنرانی ها ، عمومی ، کانادا ، کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا ، مخابرات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰