ایالات متحده در ماه سپتامبر 254 هزار شغل اضافه کرد که با کاهش نرخ بیکاری به 4.1 درصد، انتظارات را شکست داد.

میانگین دستمزد ساعتی افزایش دستمزدها در ماه سپتامبر ادامه یافت، هرچند با سرعتی اندازه گیری شده. میانگین درآمد ساعتی برای همه کارکنان در لیست حقوق خصوصی غیرکشاورزی 0.4٪ یا 13 سنت افزایش یافت و به 35.36 دلار رسید. طی 12 ماه گذشته، دستمزدها 4 درصد رشد داشته است که نشان دهنده تورم دستمزد ثابت اما

کد خبر : 504477
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
ایالات متحده در ماه سپتامبر 254 هزار شغل اضافه کرد که با کاهش نرخ بیکاری به 4.1 درصد، انتظارات را شکست داد.


میانگین دستمزد ساعتی

افزایش دستمزدها در ماه سپتامبر ادامه یافت، هرچند با سرعتی اندازه گیری شده. میانگین درآمد ساعتی برای همه کارکنان در لیست حقوق خصوصی غیرکشاورزی 0.4٪ یا 13 سنت افزایش یافت و به 35.36 دلار رسید. طی 12 ماه گذشته، دستمزدها 4 درصد رشد داشته است که نشان دهنده تورم دستمزد ثابت اما کنترل شده است. برای کارگران تولیدی بخش خصوصی و کارگران غیر نظارتی، دستمزد ساعتی با 0.3 درصد یا 8 سنت افزایش به 30.33 دلار رسید. این رشد دستمزدها نشانه بازار کار رقابتی است، اما نشان نمی دهد که فشار دستمزدها خارج از کنترل است، که برای سیاست گذاران فدرال رزرو که روندهای تورمی را رصد می کنند، حیاتی است.

نرخ بیکاری

نرخ بیکاری در ماه سپتامبر به 4.1 درصد کاهش یافت که نسبت به 4.2 درصد در ماه اوت کاهش یافت. اگرچه این رقم هنوز بالاتر از 3.8 درصد ثبت شده در سال گذشته است، به نظر می رسد بازار کار در حال بهبود است. تعداد کل بیکاران به 6.8 میلیون نفر می رسد که نسبت به ماه قبل کاهش اندکی داشته است. در حالی که نرخ بیکاری در اکثر گروه‌های جمعیتی ثابت بود، مردان بزرگسال با کاهش قابل توجهی به 3.7 درصد رسیدند. نرخ مشارکت نیروی کار در 62.7 درصد ثابت ماند و هیچ تغییر عمده ای در تعداد آمریکایی هایی که فعالانه به دنبال کار هستند را نشان نمی دهد.

چشم انداز بازار

گزارش اشتغال در ماه سپتامبر تصویر کلی مثبتی را برای اقتصاد ایالات متحده ترسیم می کند. افزایش‌های شغلی قوی‌تر از حد انتظار، در کنار رشد دستمزد ثابت، نشان‌دهنده بازار کار است که همچنان به رشد اقتصادی کمک می‌کند. با این حال، فدرال رزرو احتمالاً رشد دستمزدها و تورم را برای تصمیم گیری در مورد نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره زیر نظر خواهد داشت. بر اساس داده‌ها، چشم‌انداز بازار کار همچنان صعودی است، اگرچه برخی از بخش‌ها ممکن است همچنان با بادهای مخالف تورمی مواجه باشند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.