ایالات متحده “توقیف تاریخی 3.36 میلیارد دلار ارز دیجیتال” را به عنوان دزد بیت کوین جاده ابریشم اعلام کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مردی که بیش از 50000 بیت کوین را از بازار جاده ابریشم دزدیده بود به جرم خود اعتراف کرد. به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، “این توقیف در آن زمان بزرگترین توقیف ارز دیجیتال” در تاریخ وزارت دادگستری بود و “دومین توقیف بزرگ مالی این وزارتخانه تا کنون باقی می ماند.” استثمارگر جاده ابریشم

کد خبر : 277926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
ایالات متحده “توقیف تاریخی 3.36 میلیارد دلار ارز دیجیتال” را به عنوان دزد بیت کوین جاده ابریشم اعلام کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مردی که بیش از 50000 بیت کوین را از بازار جاده ابریشم دزدیده بود به جرم خود اعتراف کرد. به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده، “این توقیف در آن زمان بزرگترین توقیف ارز دیجیتال” در تاریخ وزارت دادگستری بود و “دومین توقیف بزرگ مالی این وزارتخانه تا کنون باقی می ماند.”

استثمارگر جاده ابریشم به گناه خود اعتراف کرد

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز دوشنبه اعلام کرد که جیمز ژونگ روز جمعه «به ارتکاب کلاهبرداری با سیم در سپتامبر 2012 زمانی که به طور غیرقانونی بیش از 50000 بیت کوین از بازار اینترنت تاریک جاده ابریشم به دست آورد» اعتراف کرد. وزارت دادگستری همچنین از توقیف تاریخی 3.36 میلیارد دلار ارز دیجیتال در ارتباط با این پرونده خبر داد.

وزارت دادگستری توضیح داد که مجریان قانون در 9 نوامبر 2021 در خانه ژونگ در گینزویل، جورجیا جستجو کردند و “تقریباً 50676.17851897 بیت کوین را کشف کردند که ارزش آن بیش از 3.36 میلیارد دلار بود.”

این توقیف در آن زمان بزرگترین توقیف ارز دیجیتال در تاریخ وزارت دادگستری ایالات متحده بود و امروز دومین توقیف بزرگ مالی این وزارتخانه تا کنون باقی مانده است.

ژونگ همچنین حدود 3500 بیت کوین بیشتر از مبادله به BTC بیش از 50000 بیت کوین کش (BCH) داشت که پس از هارد فورک بلاک چین بیت کوین در آگوست 2017 دریافت کرد. او از یک صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور برای تبدیل استفاده کرد.

وزارت دادگستری فاش کرد که علاوه بر بیت کوین ضبط شده در خانه اش، ژونگ از ماه مارس امسال «تسلیم داوطلبانه بیت کوین اضافی به دولت» را آغاز کرد و افزود: «در مجموع، ژونگ داوطلبانه 1004.14621836 بیت کوین اضافی را تسلیم کرد».

در حالی که دزد بیت کوین جاده ابریشم به جرم خود اعتراف کرد، ایالات متحده «توقیف تاریخی 3.36 میلیارد دلار ارز دیجیتال» را اعلام کرد.

وزارت دادگستری خاطرنشان کرد که دولت به دنبال ضبط «تقریباً 51680.32473733 بیت کوین» است. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 20641.28 دلار معامله می شود، بنابراین مبلغ مورد نظر دولت حدود 1.07 میلیارد دلار است.

طرح ژونگ برای کلاهبرداری از بازار جاده ابریشم

ژونگ در سپتامبر 2012 طرحی را برای کلاهبرداری از پول و دارایی خود در بازار جاده ابریشم اجرا کرد، وزارت دادگستری گفت که او “توانست چندین برابر بیت کوینی که در وهله اول سپرده گذاری کرده بود از جاده ابریشم خارج کند.” به عنوان مثال، وزارت دادگستری در 19 سپتامبر 2012 توضیح داد:

ژونگ 500 بیت کوین را در کیف پول جاده ابریشم واریز کرد. کمتر از پنج ثانیه پس از واریز اولیه، ژونگ پنج برداشت 500 بیت کوین را به صورت متوالی انجام داد – یعنی در همان ثانیه – که منجر به سود خالص 2000 بیت کوین شد.

روز دوشنبه، دولت ایالات متحده یک دستور مقدماتی اصلاح شده برای مصادره در ایالات متحده علیه راس اولبریخت را ارائه کرد که «به دنبال ضبط حدود 51,351.89785803 بیت کوین قابل ردیابی در جاده ابریشم به ارزش تقریبی 3,388,817,011.90 دلار در زمان توقیف بود». بنیانگذار جاده ابریشم، راس اولبریشت، در سال 2015 محکوم شد و در حال حاضر در حال گذراندن دوبار حبس ابد به اضافه 40 سال بدون آزادی مشروط است.

قاضی ناحیه ایالات متحده، پل گاردف نیز روز جمعه یک حکم اولیه سلب رضایت به مبلغ 154.4268793000044 بیت کوین، 661،900 دلار پول نقد، 25 سکه کاساسیوس (بیت کوین فیزیکی) به ارزش حدود 174 بیت کوین، فلزات مختلف سرمایه گذاری شده، 174 بیت کوین، فلزات مختلف، و 80 درصد از فلزات سرمایه گذاری شده است. . وزارت دادگستری تاکید کرد که فلزات کشف شده شامل “چهار شمش نقره یک انس، سه شمش طلای رنگ یک انس، چهار شمش نقره 10 اونس و یک سکه طلایی رنگ” است.

پس از اعلام وزارت دادگستری، برخی از افراد در رسانه های اجتماعی متوجه شدند که یکی از آدرس های BTC ژونگ که در یک سند دادگاه فاش شده بود، با آدرس پست شده توسط کاربر Bitcointalk “Loaded” مطابقت دارد. تحقیق بیت مکس توییت کرد: «در مارس 2017، کاربر Bitcointalk ‘Loaded’ پیامی را از آدرسی با 40000 بیت کوین امضا کرد و از راجر ور خواست که یک مبادله 1 به 1 برای ‘Bitcoin Unlimited’ انجام دهد. اکنون به نظر می رسد که این وجوه توسط مقامات آمریکایی توقیف شده است.

ور، بنیانگذار Bitcoin.com، در اظهار نظر در مورد پست بیت کوین تاک Loaded، اظهار داشت: «همانطور که به خاطر می‌آورم، او هرگز به DM من درباره شرط‌بندی پاسخ نداد.»

برچسب ها در این داستان

DOJ، جیمز ژونگ، جیمز ژونگ با راجر ور، جیمز ژونگ دزد بیت کوین، جیمز ژونگ راجر ور، جاده ابریشم جیمز ژونگ، راس اولبریخت، راس اولبریخت جیمز ژونگ، جاده ابریشم، بیت کوین جاده ابریشم، هکر بیت کوین جاده ابریشم، بیت کوین جاده ابریشم دزد، اقرار گناه در جاده ابریشم، هکر جاده ابریشم، بازار جاده ابریشم

نظر شما در مورد این پرونده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.