اگر سیاست فدرال رزرو بازار CLO را بی ثبات کند ، دلار آمریکا ، ین ژاپن ممکن است افزایش یابد

دلار آمریکا ، ین ژاپن ، COVID -19 ، بازار CLO ، نمای فدرال رزرو – نکات گفت و گو ممکن است تقاضای دلار آمریکا و ین ژاپن بر نوسانات بازار CLO متمایل شود کاهش نرخ بهره ، می تواند بازارهای اعتباری حساس را تحت فشار قرار دهد تغییر به SOFR ، چشم انداز COVID

کد خبر : 111362
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
اگر سیاست فدرال رزرو بازار CLO را بی ثبات کند ، دلار آمریکا ، ین ژاپن ممکن است افزایش یابد


دلار آمریکا ، ین ژاپن ، COVID -19 ، بازار CLO ، نمای فدرال رزرو – نکات گفت و گو

  • ممکن است تقاضای دلار آمریکا و ین ژاپن بر نوسانات بازار CLO متمایل شود
  • کاهش نرخ بهره ، می تواند بازارهای اعتباری حساس را تحت فشار قرار دهد
  • تغییر به SOFR ، چشم انداز COVID همچنان خطرات اصلی پایان سال است

شکار برای افزایش تقاضای CLO

پس از انفجار بازار در مارس 2020 ، هزینه اعتبار برای مدت کوتاهی در سراسر جهان مالی به عنوان بازتاب افزایش ریسک برای دارندگان بدهی افزایش یافت. با این حال ، سیاست تهاجمی فدرال رزرو در قالب خرید اوراق قرضه چند تریلیون دلاری ، بازدهی را پایین آورد و به اعتماد به نفس کمک کرد.

با این حال ، با بهبود احساسات ، تقاضا برای درآمد سود نیز افزایش یافت. سپس بازار تعهدات وام تحت وثیقه (CLOs) به دلیل بازدهی نسبتاً بالاتری که در بازار غالب بازدهی کم – و گاهی منفی – در گوشه های نسبتاً ایمن تر و سنتی تر بازار ارائه کردند ، به شدت افزایش یافت. فروش سریع 17 ماهه و ماهانه CLO به بالاترین سطح 10 سال گذشته رسید و تقریباً 18.6 میلیارد دلار بوددر آگوست 2021

اگر سیاست فدرال رزرو بازار CLO را بی ثبات کند ، دلار آمریکا ، ین ژاپن ممکن است افزایش یابد

منبع: S&P هوش بازار جهانی

به طور خلاصه ، CLO-که نباید با CDO اشتباه گرفته شود-امنیتی است که توسط مجموعه ای از وام های شرکت های درجه پایین پشتیبانی می شود. توضیحات بیشتر در گزارش من در اینجا یافت می شودبه قبل از همه گیری – زمانی که شرایط نرخ بهره همچنان مطلوب بود اما نه به همان میزان فعلی – انتشار CLO در حال افزایش بود.

با این حال ، کیفیت وام هایی که در CLO ها بسته بندی می شدند نزدیک به “ناخواسته” ارزیابی شدند. گزارش عمیق تری را می توانید در اینجا پیدا کنید، اما در اصل ، این ابزارها توانستند شکوفا شوند زیرا شرکتها به اعتبار آسان دسترسی داشتند. بانکها مشتاق وام دادن بودند و شرکتها مشتاق بودند از سرمایه ارزان استفاده کنند.

نقدی که اغلب شنیده می شود این است که-در نتیجه-بنگاه ها معتقد و وابسته به اعتبار ارزان قیمت شده اند و بیش از مبانی اقتصادی به آن اعتماد کرده اند. این طلاق ادعایی از واقعیت در صورتی که موسیقی ضرب المثل متوقف شود (یعنی شرایط اعتباری فوق العاده تسهیل کننده به پایان برسد) ، و واقعیت در حال ضربه زدن باشد ، وضعیت خطرناکی ایجاد کرد. بنابراین ، پس چه کسی در در خواهد بود؟

خط مشی فدرال رزرو ریسک قابل توجهی دارد

در چند ماه گذشته ، سرمایه گذاران از نزدیک فدرال رزرو را زیر نظر داشته اند تا هرگونه نشانه ظریفی که اشاره به کاهش خرید اوراق قرضه و افزایش نرخ های آتی دارد ، دریافت کنند. در آخرین جلسه FOMC در 21 سپتامبر ، رئیس جروم پاول گفت که مقامات قصد دارند “[keeping] نرخ بهره صفر و [continuing] سرعت فعلی خرید دارایی “.

برای مدیران و فروشندگان CLO ، پاول در اصل موسیقی را روشن کرد و به آنها گفت که بیشتر رقص کنند. جای تعجب نیست که اختلاف در مبادله های پیش فرض اعتباری برای بدهی های شرکت با درجه سرمایه گذاری فرعی ، در آن روز کاهش یافت ، که نشان دهنده خطر کمتر فوری برای تنگ شدن شرایط اعتباری است. با این اوصاف ، چشم انداز بلند مدت خطرات را در پایان سال 2021 و در سال 2022 مشخص می کند.

آقای پاول افزود که “یک روند تدریجی باریک که در اواسط سال آینده به پایان می رسد می تواند مناسب باشد”. در حالی که مقامات چشم انداز رشد خود را برای سال آینده کاهش می دهند-به دارایی های وابسته به نقدینگی تا حدی مهلت می دهند که این به شرایط اعتباری آسان تری تبدیل می شود-تورم بیشتر از حد انتظار بوده است. اگر رشد همچنان عقب افتاده باشد ، این ممکن است سیاست های آینده را پیچیده کند.

از تاریخ 27 سپتامبر ، صندوق های آتی صندوق های فدرال رزرو نشان می دهد که شرکت کنندگان در بازار یک آتی را تعیین می کنند 76.1٪ احتمال افزایش حداقل یک نرخ تا دسامبر 2022. احتمال افزایش تا نوامبر 54.5 درصد است ، در حالی که شانس حرکت قبل از آن شانس کمتر از زوج در نظر گرفته شده است. با نگاهی به آینده ، اگر داده های اقتصادی به شدت ضعیف عمل کنند-شاید به دلیل شیوع طولانی مدت COVID-19 یا برخی کاتالیزورهای دیگر-احتمالاً زمان بندی تنگ شدن حذف می شود.

LIBOR to SOFR Horizon را روشن کنید

نرخ پیشنهادی بین بانکی لندن (LIBOR) ، نرخ بهره معیاری که از تریلیون ها دلار قرارداد مالی پشتیبانی می کند ، قرار است در پایان سال بازنشسته شود. جایگزین آن نرخ تأمین مالی یک شبه (SOFR) خواهد بود ، مکانیسم نسبتاً جدیدی که توسط بانک فدرال رزرو نیویورک در آوریل 2018 توسعه یافته است.

تازگی این معیار تعیین نرخ جدید می تواند کاتالیزوری برای نوسانات قابل توجه در بازار CLO باشد. به گزارش وال استریت ژورنال، “برخی از اسناد CLO فاقد زبان برای تغییر به معیار جدید نرخ بهره هستند ، که می تواند با نزدیک شدن به سال جدید اختلال ایجاد کند”.

تغییرات قانونی در اسناد زیربنای CLOs که نرخ معیار جدید را به SOFR و نه LIBOR متصل می کنند ، ممکن است منبع اصلی اصطکاک باشد. در نتیجه ، در حالی که میزان نوسانات ناشی از این عامل واحد مشخص نیست ، مجموعه خطرات ناشی از COVID-19 ، چشم انداز در حال تحول سیاست فدرال رزرو و این تعدیل خطر افزایش قیمت در پایان سال را افزایش می دهد.

معامله گران چگونه می توانند از این ریسک محافظت کنند؟

دلار آمریکا ، ین ژاپن ممکن است با خطرات تنگنای اعتباری افزایش یابد

همانطور که در مارس 2020 دیدیمبا افزایش خطرات درک شده و واقعی عدم پیش فرض بدهی شرکت ها ، گسترش اعتبارات به نسبت کتاب مقدس افزایش یافت. در این محیط وحشت زده ، تقاضا برای پناهگاه هایی مانند دلار آمریکا و دارایی های ضد خطر مانند ین ژاپن افزایش یافت. این احتمال وجود دارد که اگر بازار CLO دچار وحشت شود ، پویایی مشابهی ایجاد شود.

بنابراین معامله گران ممکن است دارایی های حساس به احساسات خود را از پرتفوی خود خارج کرده و وجوه خود را به ارزهایی هدایت کنند که تمایل به عملکرد خوب در شرایط استرس دارند. اگر توضیحات فدرال رزرو و داده های اقتصادی شرایط افزایش نرخ بهره را تقویت کند ، دلار آمریکا ممکن است به یک انتخاب بسیار جذاب تبدیل شود و در نتیجه مزیت بازدهی نسبی را به گرین بک نسبت به همتایان خود بدهد.

از سال گذشته تا کنون ، دلار آمریکا چهارمین بازده نرخ بهره برتر را داشته است ، اما جایگاه دلار سبز ممکن است به تدریج افزایش یابد. جای تعجب نیست که دلار نیوزلند ، کرون نروژ و دلار کانادا همگی به دلیل ماهیت حساس به چرخه تا حد زیادی از دلار برتر بوده اند و به آنها اجازه می دهد در محیطی ریسک مدار پیشرفت کنند. با این حال ، این پویایی ممکن است معکوس شود.

برای تجزیه و تحلیل بیشتر بازار ، حتماً این کار را انجام دهید @ZabelinDimitri را در توییتر دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.