اگر برای خرید بیت کوین از 1200 دلار چک محرک استفاده کنید ، 8765 دلار ارزش دارد

[ad_1] اگر در آوریل 2020 بیت کوین را با آن خریداری کرده باشید ، چک محرک 1200 دلاری شما امروز حدود 8765 دلار ارزش خواهد داشت. در 27 مارس 2020 ، پس از آنکه دولت ایالات متحده اقتصاد ما را از طریق قرنطینه و سایر دستورات در واکنش بیش از حد آشفته و گمراه کننده

کد خبر : 93369
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
اگر برای خرید بیت کوین از 1200 دلار چک محرک استفاده کنید ، 8765 دلار ارزش دارد

[ad_1]

اگر در آوریل 2020 بیت کوین را با آن خریداری کرده باشید ، چک محرک 1200 دلاری شما امروز حدود 8765 دلار ارزش خواهد داشت.

در 27 مارس 2020 ، پس از آنکه دولت ایالات متحده اقتصاد ما را از طریق قرنطینه و سایر دستورات در واکنش بیش از حد آشفته و گمراه کننده به گسترش طبیعی ویروس متوقف کرد ، رئیس جمهور دونال ترامپ امضای کمک ، امداد و اقتصادی کرونا را امضا کرد. قانون امنیت ، همچنین به عنوان قانون CARES شناخته می شود.

مبلغ 1200 دلار به هر آمریکایی که تحت محدودیت درآمدی درآمد دارد پرداخت می شود ، که درآمد ناخالص تعدیل شده 75،000 دلار یا 150،000 دلار برای زوج های متاهل که به صورت مشترک ثبت نام می کنند تعیین شده است. اکثریت آمریکایی ها در این دسته قرار می گیرند.

این رویداد یک مشکل تورمی خارج از کنترل در ایالات متحده را تشدید کرد. قانون CARES 2.2 تریلیون دلار بیشتر به اقتصاد وارد کرد و برای چاپ پول بیشتر سابقه ای ایجاد کرد. مشکل چاپ پول بیشتر مشکل کاهش سودمندی است. همانطور که فدرال رزرو چاپ می کند ، مقدار پولی که آنها برای تأمین هر آنچه که دوست دارند افزایش می یابد ، و چاپ های بعدی باید به طور فزاینده ای بیشتر باشد تا نتیجه ای داشته باشد.

گول نخور. چاپ پول حتی یک راه حل سریع نیست. این هیچ چیزی برای تحریک اقتصاد در درازمدت انجام نمی دهد. تورم نوعی مالیات پنهان و کند است. در زمان شما رشد می کند.

تاثیرات منفی تورم توسط بانکداران و کسانی که در دولت یا با دولت در پست های قدرت بالا کار می کنند ، احساس می شود ، کسانی که آخرین نفر نزدیک به چاپگر پول هستند. برعکس ، تأثیرات آن به طور متوسط ​​توسط آمریکایی ها و کسانی که در خارج از کشورشان دولت ما به طرز فاجعه باری در کنترل (کنترل) برنامه ریزی مرکزی مداخله می کند ، احساس می شود.

اثر کانتیلون این است که دولت ایالات متحده دمای هوا را تا حدی کمی افزایش می دهد ، تقریباً به طور نامحسوس ، به طوری که شما قورباغه ها ، از دیگ ذوب افسانه ای خود بیرون نروید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.