اکثر ژاپنی ها با افزایش مالیات ها برای تأمین بودجه توسعه نظامی – کیودو مخالف هستند

[ad_1] توکیو (رویترز) – کیودو روز یکشنبه با استناد به نظرسنجی که پس از اعلام دولت بزرگترین افزایش نظامی ژاپن پس از جنگ جهانی دوم انجام داد، گزارش داد که اکثر مردم ژاپن از افزایش مالیات برای تأمین بودجه توسعه نظامی حمایت نمی کنند. ژاپن روز جمعه یک برنامه هزینه نظامی 320 میلیارد دلاری برای

کد خبر : 294756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
اکثر ژاپنی ها با افزایش مالیات ها برای تأمین بودجه توسعه نظامی – کیودو مخالف هستند

[ad_1]

توکیو (رویترز) – کیودو روز یکشنبه با استناد به نظرسنجی که پس از اعلام دولت بزرگترین افزایش نظامی ژاپن پس از جنگ جهانی دوم انجام داد، گزارش داد که اکثر مردم ژاپن از افزایش مالیات برای تأمین بودجه توسعه نظامی حمایت نمی کنند.

ژاپن روز جمعه یک برنامه هزینه نظامی 320 میلیارد دلاری برای خرید موشک هایی با قابلیت حمله به چین و آماده سازی این کشور برای هر گونه درگیری پایدار اعلام کرد، زیرا آزمایش های موشکی کره شمالی در نزدیکی این کشور، ادعای چین بر تایوان و تهاجم همسایه غربی ژاپن به اوکراین، روسیه، باعث شد. ترس از جنگ

نخست وزیر فومیو کیشیدا در این ماه گفت که دولت او مالیات ها را برای سال مالی آینده که از اول آوریل آغاز می شود افزایش نمی دهد، بلکه آنها را در مراحلی تا سال مالی 2027 افزایش می دهد تا بودجه برای تقویت بودجه دفاعی تامین شود.

او گفت که ژاپن در “نقطه عطفی در تاریخ” قرار دارد و گسترش نظامی از طریق کاهش هزینه ها و افزایش مالیات “پاسخ من به چالش های امنیتی مختلفی است که با آن روبرو هستیم”.

تقریباً 65 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی کیودو با افزایش مالیات برای هزینه های نظامی مخالف بودند، در حالی که 87 درصد گفتند که توضیح کیشیدا در مورد نیاز به افزایش مالیات ناکافی است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که حمایت از دولت کیشیدا نسبت به ماه قبل بدون تغییر بوده و 33.1 درصد بوده است، که بدترین رقم از زمان راه اندازی آن در اکتبر سال گذشته است.

برنامه مالیاتی پنج ساله دولت، که زمانی در ژاپن صلح‌طلب غیرقابل تصور بود، این کشور را بر اساس بودجه‌های جاری، پس از ایالات متحده و چین به سومین هزینه‌کننده بزرگ نظامی جهان تبدیل می‌کند.

(گزارش توسط جونکو فوجیتا؛ ویرایش توسط کریستوفر کوشینگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.