اوکراین از پاییز امسال تانک های آبرامز را از آمریکا دریافت خواهد کرد

توسط مایک استون واشنگتن (رویترز) – یک مقام آمریکایی و یک منبع آگاه گفت: پنتاگون قصد دارد تحویل تانک های آبرامز به اوکراین را تسریع بخشد و تجهیزات حیاتی را به زودی پاییز امسال در اختیار کیف قرار دهد. در ژانویه، دولت بایدن متعهد شد که 31 تانک پیشرفته M1A2 آبرامز را پس از ماه‌ها

کد خبر : 336471
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
اوکراین از پاییز امسال تانک های آبرامز را از آمریکا دریافت خواهد کرد


توسط مایک استون

واشنگتن (رویترز) – یک مقام آمریکایی و یک منبع آگاه گفت: پنتاگون قصد دارد تحویل تانک های آبرامز به اوکراین را تسریع بخشد و تجهیزات حیاتی را به زودی پاییز امسال در اختیار کیف قرار دهد.

در ژانویه، دولت بایدن متعهد شد که 31 تانک پیشرفته M1A2 آبرامز را پس از ماه‌ها دوری از ایده استقرار تانک‌های سخت‌گیرانه در اوکراین تامین کند. یکی از مقامات گفت، طرح جدید به اوکراین نوع مخزن M1A1 SA Abrams را می دهد که می تواند مانند اکثر ناوگان اوکراین با سوخت دیزل کار کند. به گفته یکی از دستیاران کنگره که در این مورد مطلع شده است، این تغییر همچنین تحویل را حدود یک سال سرعت می بخشد.

سخنگوی پنتاگون از اظهار نظر در مورد جدول زمانی سریعتر خودداری کرد زیرا وزارت دفاع قبلاً تاریخ مشخصی را برای تلاش خود برای تحویل تانک ها به دست اوکراین ارائه نکرده بود و تنها گفت که این کار “ماه ها” طول می کشد.

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه به MSNBC گفت: «ما در حال کار روی آن هستیم. “تغییراتی وجود دارد که می توانید در این فرآیند ایجاد کنید تا به نوعی سرعت آن را افزایش دهید.”

یکی از دستیاران کنگره که از این طرح مطلع شده است به رویترز گفت، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده چندین گزینه برای تسریع تحویل را بررسی کرده و به تصمیمی رسیده است که زمان را حدود یک سال کاهش می دهد.

نمونه‌هایی از گزینه‌هایی که آستین می‌توانست ارزیابی کند شامل تغییر موقعیت در صف تحویل، یا استفاده از تانک‌های آمریکایی است که تجهیزات حساس آن‌ها را حذف کرده‌اند، به طوری که نمی‌توان آن‌ها را توسط نیروهای روسی دستگیر و مطالعه کرد.

خط تولید جنرال داینامیکس در حال حاضر حدود 12 تانک آبرامز را در ماه تکمیل می کند.

بودجه برای تغییر یا خرید تانک‌های آبرامز از صندوقی به نام «ابتکار کمک امنیتی اوکراین» (USAI) تأمین می‌شود که به دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، اجازه می‌دهد تا سلاح‌ها را از صنعت دریافت کند نه از ذخایر تسلیحاتی ایالات متحده. منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که دوری از بودجه USAI برای اواخر این ماه آماده می شود.

(گزارش توسط مایک استون در واشنگتن؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس و گرانت مک کول)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.