اوکراین از صرافی‌های رمزارز می‌خواهد حساب‌های همه کاربران روسی را مسدود کنند – صرافی‌های بزرگ درخواست را رد می‌کنند – اخبار بیت‌کوین را مبادله می‌کند

[ad_1] معاون نخست‌وزیر اوکراین از تمامی صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال خواسته است تا حساب‌های کاربران روسی را مسدود کنند. با این حال، برخی از صرافی های رمزنگاری قبلاً این درخواست را رد کرده اند. بایننس تأیید کرد که “قرار نیست به طور یکجانبه حساب های میلیون ها کاربر بی گناه را مسدود کند” در حالی

کد خبر : 172513
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
اوکراین از صرافی‌های رمزارز می‌خواهد حساب‌های همه کاربران روسی را مسدود کنند – صرافی‌های بزرگ درخواست را رد می‌کنند – اخبار بیت‌کوین را مبادله می‌کند

[ad_1]

معاون نخست‌وزیر اوکراین از تمامی صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال خواسته است تا حساب‌های کاربران روسی را مسدود کنند. با این حال، برخی از صرافی های رمزنگاری قبلاً این درخواست را رد کرده اند. بایننس تأیید کرد که “قرار نیست به طور یکجانبه حساب های میلیون ها کاربر بی گناه را مسدود کند” در حالی که کراکن می گوید “واقعاً یک گزینه تجاری قابل دوام برای ما نیست.”

اوکراین می‌خواهد حساب‌های تمام کاربران رمزارز روسی مسدود شود

میخائیلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، یکشنبه در توییتی از همه صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال خواست تا آدرس‌های کاربران روسی را مسدود کنند. او در توییتی نوشت: «تعویض نه تنها آدرس‌های مرتبط با سیاستمداران روسی و بلاروسی، بلکه برای خرابکاری کاربران عادی بسیار مهم است.

توییت او به طور گسترده در جامعه رمزنگاری مورد انتقاد قرار گرفته است. یک نفر گفت این درخواست “به کلی پایه ها و اساس ارزهای دیجیتال را نقض می کند.”

یکی دیگر خاطرنشان کرد: «بسیاری از مردم روسیه به اوکراین پول اهدا می‌کنند، جنگ را محکوم می‌کنند و رمزارز یکی از معدود فضاهای امن برای آن‌ها است که می‌توانند کار کنند و توسط دولت خود زندانی نشوند.» بسیاری توصیه کردند: «پول خود را از مبادلات خارج کنید» و تأکید کردند: «نه کلیدهایتان، نه سکه هایتان».

صرافی های کریپتو به درخواست مسدود کردن حساب های کاربران روسی پاسخ می دهند

دو پلتفرم بزرگ مبادلات ارزهای دیجیتال به درخواست معاون نخست‌وزیر اوکراین برای مسدود کردن حساب‌های تمام کاربران روسی در زمان انتشار پاسخ داده‌اند.

بایننس روز دوشنبه به CNBC گفت: «ما نمی‌خواهیم حساب‌های میلیون‌ها کاربر بی‌گناه را به‌طور یک‌جانبه مسدود کنیم» و افزود:

Crypto قرار است آزادی مالی بیشتری را برای مردم در سراسر جهان فراهم کند. تصمیم گیری یکجانبه برای ممنوعیت دسترسی افراد به رمزارزشان، دلیل وجود رمزارزها را نادیده می گیرد.

با این حال، صرافی ارزهای دیجیتال تصریح کرد که حساب‌های افراد موجود در فهرست تحریم‌ها را مسدود می‌کند و خاطرنشان کرد که «اقدامات لازم» را برای به حداقل رساندن «تاثیر بر کاربران بی‌گناه» انجام می‌دهد.

جسی پاول، مدیرعامل صرافی کریکن کریپن نیز در یک سری توییت‌ها در عصر یکشنبه به معاون نخست‌وزیر پاسخ داد. او نوشت:

من دلیل این درخواست را درک می‌کنم، اما، علی‌رغم احترام عمیق من برای مردم اوکراین، کراکن نمی‌تواند حساب‌های مشتریان روسی ما را بدون الزام قانونی برای انجام این کار مسدود کند.

مدیرعامل توضیح داد: «این الزام می‌تواند از سوی دولت خودتان باشد، همانطور که در کانادا دیده‌ایم، در پاسخ به اعتراض‌ها، فرار بانک‌ها و تلاش‌ها برای فرار از کشور. این می تواند از سوی کشورهای خارجی، مانند ایالات متحده، به عنوان سلاحی برای برانگیختن مردم روسیه علیه سیاست های دولت این کشور باشد.

اخیراً پاول در مورد درخواست دولت کانادا برای صرافی های رمزنگاری برای مسدود کردن حساب های مرتبط با اعتراض کاروان آزادی صحبت کرد. او به هر کسی که نگران مسدود شدن حساب‌های خود است توصیه کرد که سکه‌های خود را از صرافی‌ها خارج کنند و در عوض آن‌ها را خود نگه دارند. توصیه او توسط رگولاتور اوراق بهادار کانادا با پرچم قرمز مواجه شد.

پاول به تشریح ماموریت کراکن این است که افراد را وارد دنیای رمزنگاری کند، جایی که خطوط دلخواه روی نقشه‌ها دیگر اهمیتی ندارند، جایی که آنها نگران مصادره گسترده و بی‌رویه ثروت نباشند.

مدیر عامل Kraken نظر داد:

ماموریت ما با تمرکز بر نیازهای فردی بالاتر از نیازهای هر دولت یا جناح سیاسی بهتر انجام می شود. پول مردم یک استراتژی خروج برای انسان است، سلاحی برای صلح، نه برای جنگ.

وی در پایان گفت: «علاوه بر این، اگر قرار بود به‌طور داوطلبانه حساب‌های مالی ساکنان کشورهایی که به ناحق حمله می‌کنند و خشونت را در سراسر جهان تحریک می‌کنند مسدود کنیم، گام اول مسدود کردن تمام حساب‌های آمریکا خواهد بود. به عنوان یک موضوع عملی، این واقعاً یک گزینه تجاری قابل دوام برای ما نیست.

نظر شما در مورد درخواست معاون نخست وزیر اوکراین برای صرافی های رمزنگاری برای مسدود کردن حساب های همه کاربران روسی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.