اولین تیزر سریال لایو اکشن رزیدنت اویل سرانجام از راه رسید

[ad_1] الا بالینسکا هنرپیشه انگلیسی ساعاتی قبل اولین تیزر سریال لایو اکشن رزیدنت اویل را در صفحه توییتری خود قرار داده است. اگرچه رزیدنت اویل به واسطه بازی‌های ویدیویی‌اش شناخته می‌شود، اقتباس‌های سینمایی یا سریالی متعددی از آن ساخته شده یا در دست ساخت است. طرفداران فرنچایز چندی پیش پای تماشای Resident Evil: Infinite Darkness

کد خبر : 138866
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
اولین تیزر سریال لایو اکشن رزیدنت اویل سرانجام از راه رسید

[ad_1]

الا بالینسکا هنرپیشه انگلیسی ساعاتی قبل اولین تیزر سریال لایو اکشن رزیدنت اویل را در صفحه توییتری خود قرار داده است.

اگرچه رزیدنت اویل به واسطه بازی‌های ویدیویی‌اش شناخته می‌شود، اقتباس‌های سینمایی یا سریالی متعددی از آن ساخته شده یا در دست ساخت است. طرفداران فرنچایز چندی پیش پای تماشای Resident Evil: Infinite Darkness نشستند که یک سریال انیمیشنی بوده و حالا هم خودشان را برای یک فیلم سینمایی به نام Resident Evil: Welcome to Raccoon City آماده می‌کنند. مورد دوم یک ریبوت بوده و برخلاف اقتباس‌های پیشین که طی دو دهه گذشته اکران شدند، اقتباسی از Resident Evil و Resident Evil 2 بوده و سعی دارد مخاطب را بترساند. در ضمن، محصول جدید سونی پیکچرز و کنستانتین فیلم طی هفته‌های اخیر روی پرده نقره‌ای آمد و تا به اینجای کار عملکرد نسبتا قابل‌قبولی داشته است.

دیگر اقتباس رزیدنت اویل، یک سریال است که محصول مشترک نتفلیکس و کنستانتین فیلم به شمار می‌رود. اثر مزبور همزمان با Resident Evil: Infinite Darkness معرفی شد اما از آنجایی که لایو اکشن است، پیشرفت آهسته‌تری دارد. داستان روی شخصیت‌های محبوب سری مانند لئون اس. کندی یا جیل ولنتاین تمرکز نداشته و فرزندان آلبرت وسکر را به تصویر می‌کشد. جید و بیلی وسکر به دنبال کشف رازهای پدر خود هستند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند به شهر راکون بازگردند. در ضمن، داستان شامل یک خط زمانی دیگر هم می‌شود که به اتفاقات پس از همه‌گیری ویروس مرگبار و تبدیل انسان‌ها و حیوانات به زامبی می‌پردازد. خط داستانی مزبور روی جید تمرکز دارد.

الا بالینسکا (Ella Balinska) یک بازیگر انگلیسی بوده و ساعاتی قبل اولین تیزر سریال لایو اکشن رزیدنت اویل را در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشته است. این ویدیو تنها ۱۴ ثانیه زمان داشته و در ابتدا یک سگ را نشان می‌دهد که به سمت دوربین می‌آید. در ابتدا به نظر می‌رسد با یک حیوان عادی مواجه هستیم اما در ادامه فاش می‌شود یک سگ زامبی است. نکات قابل‌توجه تیزر به همین یک مورد خلاصه نشده و در ثانیه‌های پایانی شاهد رونمایی از لوگو رسمی سریال هستیم؛ لوگویی که تایید می‌کند اقتباس جدید رزیدنت اویل برخلاف دیگر فیلم و سریال‌ها هیچ زیرعنوانی ندارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.