اولین تصویر از لباس بتمن مایکل کیتون در The Flash یک نکته‌ مهم را در خود جای داده است

اندی موسکیتی فیلمساز آرژانتینی چندی پیش اولین تصویر از لباس بتمن مایکل کیتون در The Flash را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد. هر یک از ابرقهرمان‌ها تعدادی کمیک بوک دارد که از بقیه مشهورتر هستند. این موضوع برای فلش هم صدق می‌کند. از کمیک بوک‌های شاخص بری آلن می‌توان Flashpoint را نام برد که

کد خبر : 62680
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
اولین تصویر از لباس بتمن مایکل کیتون در The Flash یک نکته‌ مهم را در خود جای داده است


اندی موسکیتی فیلمساز آرژانتینی چندی پیش اولین تصویر از لباس بتمن مایکل کیتون در The Flash را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد.

هر یک از ابرقهرمان‌ها تعدادی کمیک بوک دارد که از بقیه مشهورتر هستند. این موضوع برای فلش هم صدق می‌کند. از کمیک بوک‌های شاخص بری آلن می‌توان Flashpoint را نام برد که اثر مشترک جف جونز (Geoff Johns) و اندی کیوبرت (Andy Kubert) بوده و بین مه الی آگوست سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. این کمیک بوک نخستین بار در فصل سوم The Flash و سپس در Justice League: The Flashpoint Paradox مورد اقتباس قرار گرفت. سومین اقتباس کمیک بوک، فیلم The Flash است که هم اکنون مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد تا برای اکران آماده شود. وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه بر عهده کریستینا هادسون (Christina Hodson) بوده که در پرونده هنری‌اش فیلم‌های Bumblebee و Birds of Prey دیده می‌شود.

بری آلن در جریان فیلم The Flash به گذشته می‌رود تا جلوی قتل مادرش را بگیرد که این اقدام تغییرات قابل‌توجهی را مولتی‌ورس به وجود می‌آورد. یکی از تغییرات، ملاقات دوباره با نسخه‌های مختلف بتمن است. مایکل کیتون (Michael Keaton) اواخر دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه ۹۰ میلادی مجموعا دو بار نقش شوالیه تاریکی را جلوی دوربین ایفا کرد. پس از تغییر کارگردان قسمت سوم و استفاده از ایده‌ای متفاوت برای فیلمنامه، کیتون ترجیح داد بازنگردد تا نقش او به وال کیلمر (Val Kilmer) و سپس جرج کلونی (George Clooney) سپرده شود. چند سال بعد هم کریستین بیل (Christian Bale) و بن افلک (Ben Affleck) به عنوان بروس وین جلوی دوربین رفتند. طبق اندک اطلاعات موجود، نسخه کیتون و افلک شوالیه تاریکی در داستان حضور می‌یابند؛ اتفاقی که قطعی شده است.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) ساعاتی قبل اولین تصویر از لباس بتمن مایکل کیتون در The Flash را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد. این تصویر، لوگوی قرار گرفته روی قفسه سینه لباس را نشان می‌دهد که به خون آغشته شد. در ضمن، لوگوی روی قفسه سینه مانند آنچه در فیلم‌های قدیمی دیده بودیم همچنان با رنگ زرد از دیگر بخش‌های لباس متمایز شده است. در ادامه می‌توانید تصویر مزبور را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.