اولین تصاویر رسمی Resident Evil: Welcome to Raccoon City

[ad_1] وب سایت IGN ساعاتی قبل نخستین تصاویر رسمی Resident Evil: Welcome to Raccoon City را به اشتراک گذاشت که تعدادشان به رقم ۳ می‌رسد. رزیدنت اویل یک نام بسیار پرطرفدار در سراسر جهان به شمار می‌رود. به همین دلیل، در حالی که اکران Resident Evil: The Final Chapter هنوز به انتهای خود نرسیده بود،

کد خبر : 98188
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
اولین تصاویر رسمی Resident Evil: Welcome to Raccoon City

[ad_1]

وب سایت IGN ساعاتی قبل نخستین تصاویر رسمی Resident Evil: Welcome to Raccoon City را به اشتراک گذاشت که تعدادشان به رقم ۳ می‌رسد.

رزیدنت اویل یک نام بسیار پرطرفدار در سراسر جهان به شمار می‌رود. به همین دلیل، در حالی که اکران Resident Evil: The Final Chapter هنوز به انتهای خود نرسیده بود، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند روی ریبوت فیلم‌ها کار کنند. با گذشت مدتی، یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) به پروژه پیوست و وظیفه کارگردانی را بر عهده گرفت. او فعالیت حرفه‌ای خود را اوایل قرن بیست و یک میلادی آغاز کرد و طی این سال‌ها تمام تمرکزش را روی تولید آثار ترسناک قرار داده است. از شاخص‌ترین فیلم‌های رابرتز می‌توان به Fourty Seven Meters Down اشاره کرد.

ریبوت مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل تحت عنوان Resident Evil: Welcome to Raccoon City شناخته شده و اتفاقاتش در دنیایی مشابه با بازی‌های ویدیویی جریان دارد. به بیان دقیق‌تر، داستان فیلم بین بازی‌های Resident Evil و Resident Evil 2 روایت شده و تلاش‌های شخصیت‌های نام آشنا را به تصویر می‌کشد که به دنبال برملا کردن رازهای پشت پرده شرکت آمبرلا هستند. از بازیگران حاضر در Welcome to Raccoon City می‌توان به رابی امل (Robbie Amell) در نقش کریس ردفیلد، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) در نقش کلر ردفیلد، هان جان-کامن (Hannah John-Kamen) در نقش جیل ولنتاین و اون جوگیا (Avan Jogia) در نقش لئون اس. کندی اشاره کرد.

وب سایت IGN ساعاتی قبل اولین تصاویر رسمی Resident Evil: Welcome to Raccoon City را به اشتراک گذاشت که تعدادشان به رقم ۳ می‌رسد. عکس نخست با محوریت کلر ردفیلد و لئون اس. کندی است. عکس دوم کریس ردفیلد، جیل ولنتاین و آلبرت وسکر را نشان می‌دهد. عکس پایانی هم روی لیزا ترور تمرکز دارد. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، لیزا یکی از اولین افرادی بود که ربوده شد تا در آزمایشات شرکت آمبرلا استفاده شود. برخلاف انتظار، ویروس باعث شد جهش‌یافته و به قابلیت‌های مختلفی دست یابد. کارمندان آمبرلا بعدها سعی کردند او را بکشند اما فرار کرد و در کوهستان پنهان شد. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.