اولین تریلر فیلم Resident Evil 2021 سرانجام از راه رسید

[ad_1] سونی پیکچرز به وعده خود عمل کرد و اولین تریلر فیلم Resident Evil 2021 را ساعاتی قبل در کانال یوتیوبش قرار داده است. در پی محبوبیت رزیدنت اویل در مدیوم ویدیو گیم، اقتباس‌های سینمایی آن ساخته شد و روی پرده نقره‌ای آمد. فیلم‌ها در ابتدا دارای المان‌های ترسناک بودند اما به تدریج به آثاری

کد خبر : 114722
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
اولین تریلر فیلم Resident Evil 2021 سرانجام از راه رسید

[ad_1]

سونی پیکچرز به وعده خود عمل کرد و اولین تریلر فیلم Resident Evil 2021 را ساعاتی قبل در کانال یوتیوبش قرار داده است.

در پی محبوبیت رزیدنت اویل در مدیوم ویدیو گیم، اقتباس‌های سینمایی آن ساخته شد و روی پرده نقره‌ای آمد. فیلم‌ها در ابتدا دارای المان‌های ترسناک بودند اما به تدریج به آثاری اکشن محور تبدیل شدند. همین موضوع باعث شد طرفداران پروپاقرص مجموعه استقبالی از آن‌ها نشان ندهند. با این حال، محصولات مشترک اسکرین جم و سونی یپیکچرز توانستند در جلب نظر مثبت دیگر مخاطبان هدف موفق عمل کرده و انتظارات مالی را برآورده سازند. بدین ترتیب، طی سال‌های ۲۰۰۲ الی ۲۰۱۶ میلادی مجموعا شش فیلم ساخته شد که فروششان از مرز یک میلیارد دلار عبور می‌کند. حالا هم ریبوت مجموعه آماده شده و طی ماه‌های آتی به سینماهای سراسر جهان خواهد آمد.

ریبوت فیلم‌های رزیدنت اویل تحت عنوان Resident Evil: Welcome to Raccoon City شناخته شده و برخلاف اقتباس‌های قبلی، سعی دارد تجربه‌ای ترسناک را برای بینندگان خود رقم بزند. طبق اطلاعات موجود از داستان با الهام از بازی‌های ویدیویی Resident Evil و Resident Evil 2 نوشته شده است؛ ویروس مرگبار آمبرلا در شهر راکون شیوع یافته و به ایجاد آشوب منجر شده است. در همین حین، شخصیت‌های نام آشنا از جمله کریس ردفیلد با نقش‌آفرینی رابی امل (Robbie Amell)، لئون اس. کندی با نقش‌آفرینی اون جوگیا (Avan Jogia) و کلر ردفیلد با نقش‌آفرینی کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) قصد دارند به مدارک مورد نیاز دست یافته و بدین ترتیب، آمبرلا را افشا کنند.

همان‌طور که وعده داده شده بود، سونی پیکچرز ساعاتی قبل اولین تریلر فیلم Resident Evil 2021 را در کانال یوتیوب خود قرار داد. این ویدیو بیش از ۲ دقیقه زمان داشته و در ابتدا ورود کلر ردفیلد به راکون سیتی را به نمایش می‌گذارد. نکته جالب‌توجه، لباس او است که مستقیما از بازی‌های ویدیویی مجموعه الهام گرفته شد. در ادامه شاهد ملاقات کلر و کریس هستیم. کریس از خواهرش می‌پرسد چرا بازگشته و دختر جوان هم در پاسخ ویدیویی را نشان می‌دهد که توسط یک روزنامه‌نگار برایش فرستاده شده و در آن درباره آزمایشات عجیب و غریب شرکت آمبرلا می‌گوید. در همین حین که صحبت‌های روزنامه‌نگار به گوش می‌رسد، شاهد انواع مختلف زامبی‌ها هستیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.