اولویت‌های بانک گردشگری در دهه آینده

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی خامی گفت: در استراتژی بانک، دیگر توسعه فیزیکی شعب بانک مطرح نیست؛ بلکه توسعه بانکداری دیجیتال به عنوان اصلی ترین فعالیت بانک قرار دارد و تمام فعالیت‌ها به این سمت سوق داده شده است. وی با بیان اینکه اخذ مجوزهای لازم برای حوزه بین‌الملل بانک در سال‌های گذشته تکمیل شده است،

کد خبر : 3489
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
اولویت‌های بانک گردشگری در دهه آینده


به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی خامی گفت: در استراتژی بانک، دیگر توسعه فیزیکی شعب بانک مطرح نیست؛ بلکه توسعه بانکداری دیجیتال به عنوان اصلی ترین فعالیت بانک قرار دارد و تمام فعالیت‌ها به این سمت سوق داده شده است.

وی با بیان اینکه اخذ مجوزهای لازم برای حوزه بین‌الملل بانک در سال‌های گذشته تکمیل شده است، افزود: امروز مزیت ویژه رقابتی بانک گردشگری، بخش بین‌الملل و ارزی آن است.

خامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات موسس و اعضای هیات مدیره اسبق بانک گردشگری در یک دهه گذشته، به فراز و نشیب‌های بانک در این مدت اشاره کرد و گفت:امروز بانک گردشگری در کنار وظایف بانکی، از توسعه زیرساخت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و گردشگری حمایت می کند.

وی افزود: هلدینگ ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، امروز به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای، فعالیت‌های مرتبط با صنعت فولاد از معدن تا محصول را به خوبی اجرا می‌کند ضمن اینکه واحدهای مهمی چون فولاد بافت را به بهره‌برداری رسانده و پیش‌بینی می شود ماهان در آینده به یکی از هلدینگ‌های مطرح در حوزه فولاد تبدیل شود.

خامی با بیان اینکه در حوزه بانکی، بانک گردشگری سال گذشته یکی از بانک‌های برتر در بین بانک‌های خصوصی کشور بود، اظهار کرد: همچنین در نظرسنجی‌های انجام شده از مردم، این بانک سال قبل رتبه دوم محبوب‌ترین بانک از دیدگاه مشتریان را با یک جامعه آماری خوب کسب کرد که نشان ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

مدیرعامل بانک گردشگری در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بانک در یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: نهضت مدرسه‌سازی با هدف ساخت 100 مدرسه که تاکنون 26 واحد آموزشی و ورزشی آن احداث شده که امیدواریم ساخت صدمین مدرسه را هم در آینده نه چندان دور جشن بگیریم.

وی اسپانسری و حمایت از تیم‌های ملی والیبال در همه رده های سنی زنان ومردان و همچنین اسپانسری باشگاه مردمی پرسپولیس را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک برشمرد و افزود: اسپانسری بانک گردشگری تاثیرات مهمی در موفقیت تیم های والیبال کشور و تیم پرسپولیس داشته است.

این گزارش حاکیست: در آیین آغاز دومین دهه فعالیت بانک گردشگری، موسس و اعضای هیات مدیره اسبق بانک گردشگری و همچنین اعضای هیات مدیره کنونی بانک حضور داشتند که در پایان با اهدای لوح از آنان تقدیر شد.

مرتضی خامی

مرتضی خامی



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.