اوراکل نتایج فصلی مختلط را منتشر می کند

توجه بازار امروز عمدتا بر دو رویداد متمرکز خواهد بود: انتشار آخرین اطلاعات تورم ایالات متحده و رویداد سالانه “اصلی” اپل ، که از ساعت 18:00 BST آغاز می شود. در طی این سخنرانی ، انتظار می رود که شرکت ، در میان سایر موارد ، iPhone 13 جدید ، Apple Watch Series 7 و

کد خبر : 104375
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
اوراکل نتایج فصلی مختلط را منتشر می کند



توجه بازار امروز عمدتا بر دو رویداد متمرکز خواهد بود: انتشار آخرین اطلاعات تورم ایالات متحده و رویداد سالانه “اصلی” اپل ، که از ساعت 18:00 BST آغاز می شود. در طی این سخنرانی ، انتظار می رود که شرکت ، در میان سایر موارد ، iPhone 13 جدید ، Apple Watch Series 7 و AirPods جدید را ارائه دهد.

در حالی که منتظر اطلاعات مهم تورم و اخبار منتشر شده از سوی اپل هستیم ، توجه خود را بر نتایج ارائه شده دیروز در وال استریت متمرکز خواهیم کرد. به طور خاص ، نتایج مربوط به اولین سه ماهه مالی غول فناوری اوراکل ، که ماه های مه تا آگوست را پوشش می دهد.

اوراکل نتایج متفاوتی را پس از بسته شدن بازار ارائه کرد که در آن سود هر سهم بیش از انتظارات بازار بود در حالی که درآمد برای اولین بار در یک سال کوتاه آمد. به طور خاص ، اوراکل درآمد هر سهم 1.03 دلار و درآمد 9.73 میلیارد دلار در مقابل ارقام مورد انتظار 0.97 دلار برای هر سهم و 9.76 میلیارد دلار درآمد ثبت کرد.

منبع: Investing.com

اوراکل در سال جاری تا کنون 37.41 درصد در بازار سهام افزایش داشته است ، بنابراین از معیار خود بهتر عمل کرده و افزایش سال گذشته را از طریق یک کانال مهم صعودی که از ابتدای سال آغاز شده بود ادامه داد و باعث شد تا بالاترین سطح را داشته باشد. هر سهم 91.78 دلار در آگوست.

اگر نمودار روزانه را بررسی کنیم ، می بینیم که از اواخر ماه جولای ، به نظر می رسد قیمت وارد یک حرکت تثبیت جانبی بین نوار سبز و قرمز شده است که به ترتیب به عنوان مقاومت و حمایت عمل می کنند. در حال حاضر ، قیمت برای حفظ میانگین متحرک 18 جلسه ای خود با رنگ سفید و سطح مهم 23.6٪ فیبوناچی که به عنوان اولین سطح پشتیبانی عمل می کند ، مبارزه می کند. با این حال ، پس از نتایج دیروز ، ممکن است قیمت این سطح را در جلسه امروز از دست بدهد ، زیرا در جریان پیش افتتاح ، در محدوده منفی معامله می شود و در برخی مواقع بیش از 1 است.

از دست دادن این سطح حمایت اولیه ، این امکان را ایجاد می کند که قیمت به سطح حمایتی اصلی خود ضربه وارد کند – که توسط دایره قرمز در ناحیه نوار قرمز ، نوار پایینی کانال صعودی و 38.2٪ نشان داده می شود. سطح اصلاح فیبوناچی. از دست دادن این سطح حمایتی مهم ، راه را برای اصلاح بیشتر قیمت باز می کند و روند صعودی فعلی را به خطر می اندازد.

این سطح حمایت بسیار مهم است و قیمت می تواند در این نقطه یک صعود صعودی ایجاد کند ، اگرچه تا زمانی که نتواند بر سطح مقاومت فعلی خود غلبه کند ، نمی توان انتظار یک حرکت صعودی قابل توجه را داشت.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – Oracle Daily Chart. محدوده تاریخ: 28 ژوئیه 2020 – 14 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 14 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

سیر تحول پنج سال گذشته:

  • 2020: 22.10
  • 2019: 17.34
  • 2018: -4.51
  • 2017: 22.96
  • 2016: 5.26

با یک حساب Trade.MT5 از Admirals ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در اوراکل و بیش از 3000 سهام دیگر معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از افزایش و کاهش قیمت ها سود ببرند ، در حالی که از استفاده از اهرم نیز سود می برند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازار ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals فعالیت می کنند (از این پس “Admirals”) منتشر می شود. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ترویج استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admirals مسئول هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ، چه بر اساس محتوا ، چه نه ، نخواهد بود.
  3. Admirals به منظور حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  4. تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط دریاسالاران برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.