انگلیس تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کرد

[ad_1] بوریس جانسون روز چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ نمایندگان از نخست وزیر گفت که تحریم‌ها علیه افراد و شرکت‌های روسی «لغزشی» نخواهد داشت. او این مطلب را در پاسخ به اظهارات جانی مرسر وزیر دفاع پیشین انگلیس مطرح کرد که از دولت خواست تا در برابر روسیه عقب نشینی نکند. نخست وزیر انگلیس

کد خبر : 185536
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
انگلیس تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید کرد

[ad_1]

بوریس جانسون روز چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ نمایندگان از نخست وزیر گفت که تحریم‌ها علیه افراد و شرکت‌های روسی «لغزشی» نخواهد داشت. او این مطلب را در پاسخ به اظهارات جانی مرسر وزیر دفاع پیشین انگلیس مطرح کرد که از دولت خواست تا در برابر روسیه عقب نشینی نکند.

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به او گفت که رفع هرگونه تحریمی حتی در صورت برقراری آتش بس «مطمئناً غیرقابل تصور» است.

پیش از این، دومینیک راب، معاون نخست‌وزیر انگلیس نیز گفته بود که تحریم‌ها تا زمانی که حمله به اوکراین متوقف نشود برقرار خواهد بود. او به رادیو بی‌بی‌سی گفت: «تا زمانی که حملات تمام نشود – و من فکر می‌کنم که باید به طور کامل یا قابل راستی‌آزمایی انجام شود – فکر نمی‌کنم تحریم‌ها را بتوان لغو کرد».

این درحالی است که انگلیس امروز با هدف قطع آنچه “صنایع حیاتی که به ماشین جنگی پوتین کمک می کند” نامید، موج جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرد. انگلیس تاکنون بالغ بر هزار نهاد و فرد وابسته به دولت روسیه را در پی جنگ اوکراین تحریم کرده است.

لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس گفته است اگر مسکو از اوکراین عقب نشینی کند و متعهد به پایان دادن تجاوز شود، تحریم‌ها علیه افراد و شرکت‌های روسی می‌تواند لغو شود.

وی با ایراد سخنانی در مجلس تصریح کرد که هرگونه حل و فصل بلندمدت جنگ اوکراین باید شامل بکارگیری مکانیسم اسنپ‌بک برای بازگرداندن تحریم‌ها باشد تا در صورت تکرار آنچه او تجاوز مجدد روسیه خواند، تحریم‌ها به طور خودکار اعمال شود.

وی مدعی شد: ما نباید فقط پوتین را در اوکراین متوقف کنیم، بلکه باید به بلندمدت نیز نگاه و اطمینان حاصل کنیم که مذاکرات آینده منجر به تکرار اشتباهات گذشته نشود. ما نمی توانیم اجازه دهیم پوتین از این تجاوز وحشتناک پیروز شود. پوتین باید در دیوان کیفری بین المللی مورد بازخواست قرار گیرد.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.