انعطاف‌پذیری می‌تواند به معنای بقای شما در بازار باشد

یک اشتباه اساسی که بسیاری از معامله‌گران مبتدی فارکس مرتکب می‌شوند این است که فراموش می‌کنند با چه نوع بازاری کار می‌کنند و رویکرد خود را بر اساس آن تنظیم کنند. نیروی دریایی و تکاوران ارتش برای انجام ماموریت ها در انواع مختلف زمین آموزش دیده اند: بیابان ها، مرداب ها، جنگل ها، تندرا، اقیانوس

کد خبر : 492597
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
انعطاف‌پذیری می‌تواند به معنای بقای شما در بازار باشد


یک اشتباه اساسی که بسیاری از معامله‌گران مبتدی فارکس مرتکب می‌شوند این است که فراموش می‌کنند با چه نوع بازاری کار می‌کنند و رویکرد خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

نیروی دریایی و تکاوران ارتش برای انجام ماموریت ها در انواع مختلف زمین آموزش دیده اند: بیابان ها، مرداب ها، جنگل ها، تندرا، اقیانوس ها یا قلعه نیکو.

بدون این آموزش، اثربخشی آن‌ها محدود می‌شد: آنها برای زنده ماندن در زمین‌های ناآشنا تلاش می‌کردند، زیرا مهارت‌هایشان کارساز نبود (سپاهی را با لباس استتار سفید زمستانی تصور کنید که سعی می‌کند در جنگلی سبز تیره پنهان شود).

اولین درسی که می آموزند این است که چگونه محیط خود را ارزیابی کنند و در نظر بگیرید که چه تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی از مجموعه مهارت‌های آنها برای جایی که هستند کار می‌کنند.

همین امر در مورد معامله گران جدید نیز صادق است. به جای محیط های جغرافیایی، باید به محیط های بازاری که در آن هستید توجه کنید و از رویکردهای مناسب برای جایی که هستید استفاده کنید.

به هر حال، بازارها دائماً تغییر می‌کنند و آنچه امروز، این هفته یا امسال باعث حرکت قیمت می‌شود، در سال آینده، هفته آینده و حتی فردا متفاوت خواهد بود.

در دنیای تجارت فارکس شما باید به همان اندازه انعطاف پذیر و سازگار باشید. شما باید خود را با محیط های معاملاتی در حال تغییر، چه بازارهای متغیر یا بازارهای پرطرفدار، وفق دهید.

شما باید بتوانید به سرعت تعصب خود را در جهت قیمت با ظهور اطلاعات جدید (به عنوان مثال گزارش های اقتصادی، رویدادهای سیاسی) تغییر دهید.

حافظه کوتاه مدت و سرسخت نبودن منجر به انعطاف پذیری در معاملات شما می شود. حافظه کوتاه‌مدت به این معناست که شما هر معامله‌ای را تازه شروع می‌کنید، بدون اینکه پیش‌بینی کنید که چه چیزی منجر به موفقیت یا شکست می‌شود.

از صفر شروع کنید. سرسخت نبودن به این معنی است که شما آماده تغییر هستید و در صورت لزوم نظرات خود را تغییر می دهید.

انعطاف پذیری برای انطباق نه تنها منجر به بقا در طبیعت، بلکه در بازار نیز می شود.

یک حیوان منفرد قوی تر از نیروهای طبیعت نیست. یک معامله گر منفرد از همه نیروهای کل موجود در بازار قوی تر نیست.


معاملات دیروز را در جلسه معاملات امروز دوباره زنده نکنید. تصمیمات یا نظراتی که دیروز داشتید و دیروز به موفقیت منجر شد، امروز می تواند منجر به شکست شود.

هرگز فکر نکنید که می توانید به نظرات و دیدگاه های قدیمی خود پایبند باشید. وقتی بازار به شما می گوید که اشتباه می کنید، هر بار ضرر خواهید کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.