انطباق VAF یک ارائه‌دهنده خدمات پزشکی قانونی است که می‌تواند به شما کمک کند KYC/AML را برای بانکداری رمزنگاری شده پاس کنید – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است در VAF Compliance، تیمی از کارشناسان آماده کمک به تمامی نیازهای انطباق دارایی های مجازی شما هستند. امروز با VAF ارتباط برقرار کنید. شرکت پیشرو در انطباق دارایی های مجازی که به خاورمیانه و مشتریان در سراسر جهان خدمت می کند. سازگاری VAF چیست؟ فضاهای کریپتو، NFT و متاورس داغ و

کد خبر : 170276
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
انطباق VAF یک ارائه‌دهنده خدمات پزشکی قانونی است که می‌تواند به شما کمک کند KYC/AML را برای بانکداری رمزنگاری شده پاس کنید – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

در VAF Compliance، تیمی از کارشناسان آماده کمک به تمامی نیازهای انطباق دارایی های مجازی شما هستند. امروز با VAF ارتباط برقرار کنید. شرکت پیشرو در انطباق دارایی های مجازی که به خاورمیانه و مشتریان در سراسر جهان خدمت می کند.

سازگاری VAF چیست؟

فضاهای کریپتو، NFT و متاورس داغ و پرهیاهو هستند و محصولات نوآورانه تقریباً روزانه عرضه می شوند. در حالی که داشتن یک صنعت با پیشرفت های تکنولوژیکی خوب است، همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که دارایی های دیجیتال و تیم های پشت سر آنها مطابقت دارند. انطباق در این بخش به این معنی است که سازمان ها و سرمایه گذاران می توانند به طور ایمن با فناوری های نوظهور مانند DeFi تعامل داشته باشند و ارزیابی ریسک برای محافظت از یک کسب و کار و مشتریان آن در برابر جرایم مالی انجام می شود.

VAF مخفف Forensics دارایی های مجازی است و تیم پشتیبان VAF Compliance بیش از 10 سال در زمینه بانکداری و فضای دارایی های مجازی تخصص دارد. ماموریت و آرزوی آن این است که ارائه دهنده پیشرو خدمات انطباق به سرمایه گذاران خرد، بانک ها و موسسات مالی باشد. VAF Compliance در دبی فعالیت می‌کند – منطقه منطقه‌ای برتر برای پیشرفت‌های فناوری و شهری که خود را به عنوان پذیرنده اولیه بلاک چین و مرکز نوآوری برای محصولات فین‌تک و کریپتو معرفی می‌کند.

امارات متحده عربی با داشتن مجوز و مستقر در دبی، VAF Compliance را قادر می‌سازد تا در معرض دید بین‌المللی قرار گیرد و به تیم فرصتی می‌دهد تا گزارش‌های پزشکی قانونی متناسب با مشتریان در سراسر جهان ایجاد کند و به آنها کمک کند تا روابط طولانی‌مدت با شرکای بانکی ایجاد کنند.

گیلسون ریبیرو دا کوستا، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت VAF Compliance، افزود:

امارات متحده عربی یک رهبر جهانی در دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین است، با اعلام اخیر مجوز فدرال دارایی های مجازی و استراتژی بلاک چین 2022 امارات، اکنون مسیر روشنی داریم که امارات متحده عربی را به عنوان قطب جهانی برای نوآوری بلاک چین و دارایی های مجازی تقویت می کند. . ما تصمیم گرفتیم در امارات متحده عربی مستقر باشیم زیرا می دانیم که این کشور در حال کار برای ایجاد یک چارچوب قانونی واضح است که به شرکت های موجود در فضای دارایی های دیجیتال اجازه می دهد تا به راحتی و با وضوح فعالیت کنند. به عنوان یک نهاد دارای مجوز DIFC، VAF Compliance به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای علاقه مندان به دارایی های دیجیتال در منطقه و در سراسر جهان عمل می کند.

مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC)، دبی، امارات

VAF چگونه می تواند به شما کمک کند؟

روند ما به شما کمک می کند تا به بهترین شکل با KYC/AML سازگار شوید.

VAF Compliance به طیف گسترده‌ای از مشتریان، از جمله آژانس‌های مجری قانون، نهادهای دولتی، پروژه‌های NFT، میلیونرهای ارز دیجیتال، مؤسسات مالی، بانک‌ها و شرکت‌های حقوقی خدمات ارائه می‌کند.

خدماتی که VAF ارائه می کند

گزارش پزشکی قانونی

پذیرندگان اولیه دارایی های دیجیتال اغلب دارای سابقه تراکنش پیچیده ای هستند. همه آنها با چالش یکسان دسترسی به صنعت بانکداری روبرو هستند.

VAF پرونده مشتری را برای آن‌ها ایجاد می‌کند، سابقه تراکنش‌های آن‌ها را یکپارچه می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه کیف‌پول‌ها مطابق با KYC و KYT هستند و آماده ورود هستند.

گزارش‌های پزشکی قانونی توسط متخصصان باتجربه انطباق ایجاد می‌شوند که به زبانی مشابه با قانون‌گذاران و بانک‌های سازمانی صحبت می‌کنند.

مشاوره

انطباق با VAF می تواند به شما کمک کند تا بخشی از پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال شوید. این تیم بر این باور است که ارزهای غیرمتمرکز و فناوری بلاک چین که به آنها قدرت می دهد، نیروی محرکه ای خواهد بود که ما را به عصر دیجیتال منتقل می کند.

• یاد بگیرید که چگونه در دنیای ارزهای رمزنگاری شده حرکت کنید

• یاد بگیرید که چگونه از سرمایه گذاری خود محافظت کنید

• سازمان خود را برای آینده آماده کنید

نظارت بر تراکنش های رمزنگاری شده

انطباق VAF راه حل انطباق دارایی مجازی یکپارچه و خودکار را در اختیار شما قرار می دهد که متناسب با ریسک پذیری شما طراحی شده است و شما را قادر می سازد استانداردهای نظارتی را رعایت کنید. تیم می تواند:

• تراکنش های رمزنگاری شده را برای AML/CFT و ریسک تحریم بررسی کنید

• شناسایی و تجزیه و تحلیل معاملات غیر معمول در زمان واقعی

• یک دنباله حسابرسی کامل از معاملات دارایی های مجازی ایجاد کنید

• بر اساس تنظیمات شما، امتیازات ریسک در زمان واقعی برای هر نهاد محاسبه می شود

• یک رویکرد تجاری پسند با یک سیستم نظارت دقیق سازگار

VAF Compliance با موفقیت به مشتریان مختلف در فروش توکن، نظارت بر تراکنش و سایر مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال کمک کرده است. راه حل های ارائه شده جامع هستند و پس از گزارش تحقیقاتی کامل، مشتریان را قادر می سازد تا منبع وجوه خود را تأیید کنند، تضمین کنند که هیچ فعالیت غیرقانونی در آن دخیل نیست و کل تاریخچه تراکنش کیف پول مشتری را مطابق با مقررات دولتی و بانکی ارائه می دهد. این تیم در کمک به مشتریان خصوصی و موسسات مالی ماهر است. اگر به راه حل انطباق نیاز دارید، با VAF Compliance تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات به VAF.Global مراجعه کنید، یک تماس تلفنی رزرو کنید یا یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید. مطمئن شوید که تیم را در لینکدین و توییتر.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.