انجمن بلاک چین و کریپتو نیجریه کد رفتاری را برای VASP ها معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

گروه حمایت از بلاک چین و کریپتو نیجریه، سهامداران در انجمن فناوری بلاک چین در نیجریه (SIBAN) اخیراً از معرفی یک کد رفتار برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی نیجریه خبر داده است. آیین نامه رفتاری که توسط دفتر رئیس جمهور نیجریه آغاز شده است، برای همه VASPهای نیجریه اعمال می شود. تبدیل صنعت

کد خبر : 213616
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
انجمن بلاک چین و کریپتو نیجریه کد رفتاری را برای VASP ها معرفی می کند – مقررات بیت کوین نیوز


گروه حمایت از بلاک چین و کریپتو نیجریه، سهامداران در انجمن فناوری بلاک چین در نیجریه (SIBAN) اخیراً از معرفی یک کد رفتار برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی نیجریه خبر داده است. آیین نامه رفتاری که توسط دفتر رئیس جمهور نیجریه آغاز شده است، برای همه VASPهای نیجریه اعمال می شود.

تبدیل صنعت بلاکچین نیجریه به فضایی امن

گروه بلاک چین نیجریه، سهامداران در انجمن فناوری بلاک چین در نیجریه (SIBAN) آنچه را کد رفتاری برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) می نامد، معرفی کرده است. هدف این کد کمک به “تبدیل نیجریه به امن ترین و بزرگترین فضای بلاک چین با بزرگترین راه حل ها، سرمایه گذاری ها و پذیرش بلاک چین است.”

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط گروه لابی، SIBAN هنگام تهیه کد، اصول و کدهایی را در نظر گرفته بود که معمولاً برای VASPها قابل اجرا هستند، مانند بیانیه اصول جزایر کیمن: انجام خدمات دارایی مجازی. همچنین آیین نامه رفتار انجمن جهانی دارایی دیجیتال و ارز دیجیتال (DCA جهانی) و همچنین دستورالعمل های اخیراً اعلام شده برای VASPهای نیجریه در نظر گرفته شده است.

همکاری با قانونگذاران و نوآوران

سناتور ایهنین رئیس SIBAN در سخنان خود به سهامداران گفت:

به عنوان یک انجمن حامی نوآوری و مقررات، ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازار نه تنها از شر بازیگران بد خلاص شود، بلکه برای رونق نوآوری و اجرای مقررات نیز مساعدت کند. در جامعه SiBAN، ما بیش از هر زمان دیگری متعهد به همکاری با نوآوران و قانون‌گذاران هستیم، بنابراین اطمینان حاصل می‌کنیم که نیجریه از فرصت‌های عظیمی که این بخش نوظهور برای همه ما ذخیره کرده است، به حداکثر می‌رساند.

در این بیانیه آمده است که آیین نامه رفتاری که توسط دفتر رئیس جمهور نیجریه آغاز شده است، برای همه VASP ها اعم از اعضا و غیرعضو SIBAN قابل اجرا خواهد بود.

در همین حال، موسون اوموتوند، رئیس واحد ثبت عضویت SIBAN، گفت که معرفی آیین‌نامه رفتار نشان می‌دهد که گروه لابی «برای صنعتی است که نوآوری را با حمایت از مصرف‌کننده و ایمنی سرمایه‌گذار متعادل می‌کند».

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.