انتقال بیش از 300 NFT از صندوق NFT Three Arrows Capital توسط Liquidator به New Wallet – Bitcoin News

صدها توکن غیر قابل تعویض (NFT) جمع آوری شده توسط Starry Night Capital به کیف پول جدیدی منتقل شده اند. صندوق NFT صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری ورشکسته Three Arrows Capital (3AC) این توکن ها را در سال 2021 خریداری کرد. 3AC در اوایل سال جاری پس از ضربه خوردن از سقوط اکوسیستم Terra و زمستان

کد خبر : 263771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
انتقال بیش از 300 NFT از صندوق NFT Three Arrows Capital توسط Liquidator به New Wallet – Bitcoin News


صدها توکن غیر قابل تعویض (NFT) جمع آوری شده توسط Starry Night Capital به کیف پول جدیدی منتقل شده اند. صندوق NFT صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری ورشکسته Three Arrows Capital (3AC) این توکن ها را در سال 2021 خریداری کرد. 3AC در اوایل سال جاری پس از ضربه خوردن از سقوط اکوسیستم Terra و زمستان رمزنگاری متعاقب آن، اعلام ورشکستگی کرد. اکنون مدیر تصفیه آن، Teneo، می‌گوید که توکن‌ها در حال انتقال به دستان آن هستند.

مجموعه NFTهای صندوق سرمایه شب ستاره ستاره‌ای که به آدرس امن Gnosis منتقل می‌شوند

شرکت تجزیه و تحلیل رمزنگاری Nansen در توییتر فاش کرد NFTهای مجموعه ممتاز متعلق به Starry Night Capital، که شامل کریپتوپانک ها در میان کلکسیون های ارزشمند دیگر است، در حال انتقال به کیف پول جدیدی هستند. بیش از 300 توکن از مجموع بیش از 400 NFT به یک حساب Gnosis Safe، یک کیف پول اتریوم چند امضایی، منتقل شده است.

صندوق NFT Starry Night Capital سال گذشته توسط صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری Three Arrows Capital و یک جمع کننده NFT با نام مستعار Vincent Van Dough تأسیس شد. قصد اولیه آنها جمع آوری 100 میلیون دلار برای به دست آوردن توکن هایی از مجموعه های محبوب NFT و هنرمندان برجسته بود.

در بیانیه‌ای به نقل از بلومبرگ و رسانه‌های رمزنگاری، Teneo، مدیر تصفیه 3AC، گفت که به لطف همکاری وینسنت ون دوغ، «همه NFT‌های Starry Night Capital، که VVD از آن‌ها آگاه است، حساب شده و در اختیار ما هستند یا در حال انتقال هستند. به ما.” این شرکت اعلام کرد که می خواهد آنها را بفروشد و اظهار داشت که احتمالاً با وینسنت ون دوغ برای نظارت بر دفع آنها همکاری خواهد کرد.

NFT هایی که اکنون منتقل می شوند عبارتند از Pepe the Frog NFT Genesis که در 5 اکتبر 2021 به قیمت 1000 ETH (تقریباً 3.5 میلیون دلار) فروخته شد و Fidenza #718 با قیمت 240 ETH (حدود 1.1 میلیون دلار) در 13 نوامبر 2021 فروخته شد. NFT‌های Cryptoart توسط هنرمند XCOPY، بین 1.4 تا 2.3 میلیون دلار در ماه دسامبر فروخته شد، و هوش مصنوعی، Nude Portrait #7 Frame #184 توسط Robbie Barrat، با قیمت 1.1 میلیون دلار در اتر فروخته شد.

در میان آنها همچنین می‌توان به چند کریپتوادز – Cryptoadz #5634 (135 ETH) و Cryptoadz #54 (25 ETH) که در اکتبر فروخته شد – Meridian #684 و Meridian #171 (به ترتیب با قیمت 90 و 80 ETH) و چندین پنگوئن Pudgy، از جمله Nansen در توییت های خود در روز سه شنبه به تفصیل توضیح داد که Pudgy Penguin #6869 که در 8 ژانویه 2022 به قیمت 16.9 ETH فروخته شد.

به گفته این شرکت، ارزش فعلی نمونه کارها تخمین زده شده آنها 625 ETH (کمتر از 840000 دلار در زمان نگارش مقاله، ارزش گذاری بسیار کمتر از ارزش فروش آنها) بر اساس قیمت متوسط ​​24 ساعته یا نرخ قیمت هفت روزه است که در آن هیچ فروشی وجود ندارد. در 24 ساعت گذشته ساخته شده است. این شرکت تحلیلی خاطرنشان کرد که 89 درصد از NFT ها نقدینگی پایینی دارند و در هفت روز گذشته کمتر از 35 فروش داشته اند.

Three Arrows Capital پس از فروپاشی Terra UST و LUNA با مشکل مواجه شد. این صندوق میلیون‌ها دلار در اکوسیستم Terra سرمایه‌گذاری کرده بود و بنیانگذاران آن، سو ژو و کایل دیویس، قرار گرفتن در معرض آن را عامل این بحران می‌دانستند.

ژو در مصاحبه با وی گفت: «آنچه که ما متوجه نشدیم این بود که لونا می‌تواند در عرض چند روز به صفر برسد و این باعث کاهش اعتبار در صنعت می‌شود که فشار قابل توجهی بر تمام موقعیت‌های غیر نقدشونده ما وارد می‌کند.» بلومبرگ در ماه جولای، در حالی که اعتراف کرد که تیم ممکن است بیش از حد به دو کوون، یکی از بنیانگذاران Terra علاقه داشته باشد.

3AC در ماه ژوئن اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت با حکم دادگاه صادر شده در جزایر ویرجین بریتانیا و تحقیقات مقامات مالی و قضایی در سنگاپور با انحلال مواجه بود. Teneo توسط دادگاه جزایر ویرجین بریتانیا برای انحلال Three Arrows Capital منصوب شد و دادگاه عالی سنگاپور دادخواست آن را برای داشتن بینش بیشتر در مورد دارایی های 3AC پذیرفت.

برچسب ها در این داستان

3AC، حساب، آدرس، ورشکستگی، کلکسیون، مجموعه، صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری، مجموعه دیجیتال، اتر، اتریوم، کیف پول اتریوم، صندوق، صندوق، صندوق گنوسیس، انحلال دهنده، متحرک، nft، صندوق NFT، NFT، غیرقابل تعویض، شب پر ستاره Capital، Teneo، Three Arrows Capital، توکن ها، انتقال، Vincent Van Dough، Wallet

آیا انتظار دارید NFT های مجموعه Starry Night Capital در آینده نزدیک به فروش برسند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.