امضای خالقان مجموعه NFT گربه های جالب با آژانس استعدادهای درخشان CAA – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارشی که روز جمعه منتشر شد، سازندگان مجموعه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) Cool Cats با آژانس استعدادیابی و ورزش آمریکا مستقر در لس آنجلس، CAA (آژانس هنرمندان خلاق) قراردادی امضا کردند. Cool Cats یکی از 20 پروژه برتر NFT از نظر حجم فروش تمام دوران است، و Cool Cats پروژه های

کد خبر : 183906
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
امضای خالقان مجموعه NFT گربه های جالب با آژانس استعدادهای درخشان CAA – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارشی که روز جمعه منتشر شد، سازندگان مجموعه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) Cool Cats با آژانس استعدادیابی و ورزش آمریکا مستقر در لس آنجلس، CAA (آژانس هنرمندان خلاق) قراردادی امضا کردند. Cool Cats یکی از 20 پروژه برتر NFT از نظر حجم فروش تمام دوران است، و Cool Cats پروژه های دیگر NFT مانند Cryptopunks، Meebits و World of Women را دنبال می کند که با یک مدیر استعداد یا آژانس قرارداد بسته اند.

Cool Cats Creators و قرارداد مجوز جوهر CAA

CAA، کسب‌وکار آژانس استعدادیابی که مشتریان متعددی را در زمینه سرگرمی و ورزش مدیریت می‌کند، فاش کرده است که قراردادی با سازندگان پروژه NFT Cool Cats امضا کرده است. NFT های تولید شده به طور تصادفی در بلاک چین اتریوم توسط راب میهو، کالین ایگان، ایوان لوزا و تام ویلیامسون در ژوئیه 2021 ایجاد شدند. مجموعه گربه های جالب شامل 9999 گربه مونتاژ شده تصادفی است که بیش از 300000 ویژگی دارند.

کالین ایگان، یکی از بنیانگذاران پروژه، روز جمعه به جی. کلارا چان، نویسنده hollywoodreporter.com گفت: «دنیایی که ما در حال ساختن آن هستیم پر از تخیل و پر از چیزهایی است که باید کشف کرد. ایگان افزود: “این بیشتر یک تجربه خواهد بود، نه فقط یک JPEG.” ایگان نسخه های اولیه تصاویر گربه را در دبیرستان ایجاد کرد.

Bitcoin.com News در مورد تعدادی از پروژه های NFT که با آژانس های استعدادیابی قرارداد امضا کرده اند، گزارش داده است. در سپتامبر 2021، آژانس استعدادهای متحد (UTA) اعلام کرد که این شرکت سه پروژه NFT صادر شده توسط شرکت Larva Labs را امضا کرده است. CAA در ماه اکتبر قراردادی را با جمع آوری کننده دارایی NFT معروف به “0xb1” امضا کرد.

در آن زمان، CAA گفت که قصد دارد به جمع‌آورنده NFT 0xb1 کمک کند تا از مجموعه NFT‌های خود از طریق مجوز و مشارکت برند کسب درآمد کند. در اواسط ژانویه 2022، پروژه NFT World of Women (WoW) با Guy Oseary همکاری کرد و توضیح داد که نام تجاری WoW در بسیاری از پلتفرم های رسانه ای ارائه خواهد شد.

در حال حاضر، با توجه به آمار حجم فروش همه زمان‌ها به ازای هر مجموعه NFT، dappradar.com نشان می‌دهد که Cool Cats یازدهمین پروژه بزرگ NFT از نظر فروش است. Cool Cats در بین 11,353 معامله گر و 35,939 فروش، 290.44 میلیون دلار در تمام دوران فروش داشته است. در حال حاضر، قیمت کف Cool Cats 8.5 اتر یا 25900 دلار برای ارزان ترین NFT است. معیارها همچنین نشان می دهد که Cool Cats دارای ارزش بازار کلی حدود 261 میلیون دلار است.

داده های coingecko.com و Dune Analytics نشان می دهد که بین 5372 تا 5379 آدرس منحصر به فرد وجود دارد که حداقل یک Cool Cats NFT را در خود جای داده است. یک آدرس 323 Cool Cats را فرمان می دهد و مالک متوسط ​​حداقل دو مورد از مجموعه را دارد، در حالی که میانگین مالکیت یک NFT است.

ایوان لوزا، یکی از بنیانگذاران Cool Cats، به نویسنده hollywoodreporter.com، جی کلارا چان، گفت که هدف این است که «فراتر از فضای کوچکی که فقط NFT است، بلاک چین محور است» با رسانه های دیگر ناشی از مالکیت معنوی (IP). در 19 مارس، یک Cool Cats NFT اخیراً در یک ویدیوی تیزر منتشر شده توسط Yuga Labs در مورد پروژه مخفی آینده که توسط apecoin (APE) طراحی شده بود، نمایش داده شد.

Cool Cats همچنین با پروژه NFT Cool Pets همراه است، مجموعه NFT که به عنوان یک حیوان خانگی به شکل تخم شروع می شود که از تخم بیرون می آید و در طول زندگی پیشرفت می کند. در پایان این فرآیند، هر یک از Cool Pets NFT منحصر به فرد است و “در نهایت یک عنصر خاص را به ارث می برد: چمن، آتش، آب یا هوا، با عناصر بیشتری که در طول زمان معرفی می شوند.” همزمان با انتشار Cool Pets NFT، تیم Cool Cats بازی Cooltopia را بیشتر معرفی کرد. در بازی، Cool Pets باید ماموریت‌ها را تکمیل کرده و به آیتم‌هایی برای تکامل حیوانات خانگی دسترسی داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

Apecoin، CAA، آمار Coingecko، Colin Egan، Cool Cats، Cool Cats NFT، Cool Cats تیم، Cool Pets، Cooltopia، آژانس هنرمندان خلاق، cryptopunks، dappradar.com، Dune Analytics، Evan Luza، Guy Oseary، مالکیت معنوی (IP) ، قرارداد صدور مجوز، میبیتس، راب میهو، تام ویلیامسون، آژانس استعدادهای متحد (UTA)، دنیای زنان (WoW)، آزمایشگاه های یوگا

نظر شما در مورد همکاری بنیانگذاران Cool Cats با CAA برای پیشبرد IP پروژه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.