الگوی درون الگوی تجزیه و تحلیل – سیستم های تجاری – 14 سپتامبر 2021

[ad_1] اگر معامله گر یا سرمایه گذار هستید ، تجزیه و تحلیل الگوی درون الگویی اصل تجارت اصلی برای موفقیت است. به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار ، همه ما اینجا هستیم تا از مزایای تجارت مالی سود ببریم. پس از باز کردن حساب زنده با یک کارگزار ، ما به دنبال دستورالعمل

کد خبر : 104322
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
الگوی درون الگوی تجزیه و تحلیل – سیستم های تجاری – 14 سپتامبر 2021

[ad_1]

اگر معامله گر یا سرمایه گذار هستید ، تجزیه و تحلیل الگوی درون الگویی اصل تجارت اصلی برای موفقیت است. به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار ، همه ما اینجا هستیم تا از مزایای تجارت مالی سود ببریم. پس از باز کردن حساب زنده با یک کارگزار ، ما به دنبال دستورالعمل معاملات مخفی یا دستور معامله برنده هستیم. الگوی درون الگوی تجزیه و تحلیل ایده اصلی پشت دستور مخفی معاملات یا دستور معاملاتی برنده است. بنابراین الگوی درون تجزیه و تحلیل الگو چیست؟ برای شروع ، برخی از گفته های رایج تحلیلگر یا اقتصاددان کسب و کار را بازگو کنید ، آنها خواهند گفت که چرخه تجارت می تواند در 5 تا 10 سال تکرار شود. به عبارت دیگر ، این نشان می دهد که بازار با چرخه قطعی حرکت نمی کند. ما فقط می توانیم از محدوده دوره برای توصیف چرخه استفاده کنیم. برخی از مردم این را ریتم می نامند. الگوی درون الگوی تجزیه و تحلیل ابزاری برای پیش بینی ریتم تکراری در بازار مالی است.

تجزیه و تحلیل “الگوی درون الگو” (PPA) اغلب کارآمدترین ورودی را برای معاملات ما نشان می دهد. این سومین راهنمای مهم بود که ما از تجزیه و تحلیل موج فراکتال آموختیم. این احتمالاً مهمترین راهنمای معاملات عملی است. وقتی مثلث های کوچک مثلث بزرگ موج فرکتال را تشکیل می دهند ، می توان مثلث کوچک را به عنوان موج کودک و مثلث بزرگ را به عنوان موج مادر نامید. به عنوان مثال ، در چرخه بزرگ ، قیمت می تواند با حرکت 1000 نقطه از بالا به اوج نوسان بالایی داشته باشد. نوسان زیاد چرخه بزرگ از بسیاری از نوسانات قیمت کوچک در چرخه کوچک تشکیل شده است. به طور دقیق تر ، نوسان بالای چرخه بزرگ از مثلث 3 ، 4 5 و 6 در چرخه کوچک تشکیل شده است. به همین ترتیب ، در چرخه بزرگ ، قیمت می تواند با حرکت 600 نقطه ای از نقطه اوج به سمت نوسان ، پایین بیاید. نوسان پایین چرخه بزرگ از بسیاری از نوسانات قیمت کوچک در چرخه کوچک تشکیل شده است. به طور دقیق تر ، نوسان پایین چرخه بزرگ از مثلث 0 و 1 در چرخه کوچک تشکیل شده است.

کتاب: Science of Support، Resistance، Fibonacci Analysis، Harmonic Pattern، Elliott Wave and X3 Chart Pattern (In Forex and Stock Market Trading) یک کتاب اختصاصی برای تجزیه و تحلیل الگوی درون الگو است. این کتاب راهنمای نحوه دستیابی به ریتم مهم در بازار فارکس و سهام را ارائه می دهد. با بسیاری از مثالهای نمودار برای تجزیه و تحلیل الگو در داخل ، ما این کتاب را توصیه می کنیم زیرا این کتاب ایده های جدید و جدیدی را در مورد معاملات روزانه شما به اشتراک می گذارد. این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Rististance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

الگوی هارمونیک یکی از ابزارهایی است که می تواند برای تجزیه و تحلیل الگوی داخل الگو استفاده شود. اگر مجبور باشید آنها را به صورت دستی انجام دهید ، تشخیص الگوی هماهنگ می تواند فرایند خسته کننده ای باشد. می توانید از ابزار خودکار برای معاملات خود استفاده کنید. اگر به دنبال اسکنر الگوی هارمونیک هستید ، در اینجا چند انتخاب بین رنگ آمیزی اسکنر الگوی هارمونیک و اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی وجود دارد. ما در زیر یک اسکنر الگوی هارمونیک رنگ آمیزی مجدد و دیگری بدون رنگ آمیزی ارائه می دهیم. این کتاب راهنمای نحوه بهبود تجارت الگوی هارمونیک خود را با تجزیه و تحلیل الگو در داخل ارائه می دهد.

1. Harmonic Pattern Plus (2014)

الگوی هارمونیک به علاوه نسبت به قیمت محصول بسیار خوبی است ، اگرچه این نشانگر الگوی هارمونیک را دوباره رنگ آمیزی می کند. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله زمان تکمیل الگو ، منطقه معکوس احتمالی ، منطقه تداوم احتمالی ، ضرر توقف خودکار و اندازه گیری سود.

در زیر پیوندهایی برای الگوی هماهنگ به علاوه وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

2. اسکنر الگوی نمودار X3 (2019)

اسکنر الگوی نمودار X3 ابزارهای نسل بعدی برای تجارت با الگوهای قیمت X3 در بازار فارکس است. این ابزار با الگوریتم عدم رنگ آمیزی مجدد و عدم تأخیر ، می تواند با استفاده از الگوی هارمونیک پیشرفته ، الگوی موج الیوت ، ساختار الگوی X3 برای معاملات شما تشخیص دهد. به عنوان یک امتیاز ، الگوهای شمعدانی ژاپنی شما را نیز ارائه می دهد. X3 Chart Pattern Scanner شاخص الگوی هارمونیک نوع 4 است ، به این معنی که می توانید استراتژی خود را با استفاده از الگوهای تاریخی تنظیم کنید ، در حالی که الگوهای مشابه را در معاملات زنده معامله می کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.